𝘛𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘓𝘪𝘷𝘦𝘴

50 6 6
                                    

" ᴛʜᴇ ꜰᴜᴄᴋ ɪ'ᴍ ʟᴀᴛᴇ"

"ʏᴀʜʜ ᴍɪɴ-ᴊɪɪ ʜᴜʀʀʏ ʏᴏᴜʀ ᴀꜱꜱ ᴜᴘ"

"ᴄᴏᴍɪɴɢ ɢɪʀʟʟʟ!!"

"ꜰɪɴᴀʟʟʏ! ᴅɪᴅ ʏᴏᴜ ᴅɪᴇ ɪɴ ᴛʜᴇʀᴇ? ʟᴇᴛꜱ ɢᴏ ʙɪꜱʜ"

"ʏᴀʜʜ ɪ ᴏɴʟʏ ᴛᴏᴏᴋ 1 ᴍɪɴ ʟᴀᴛᴇ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ꜱᴀʏɪɴɢ ɪᴛ ᴡᴀꜱ ᴀɴ ᴇᴛᴇʀɴɪᴛʏ?"

"ʏᴇᴀʜ ɪᴛ ᴡᴀꜱ ʟɪᴛᴇʀᴀʟʟʏ"

"ꜰɪɴᴇ ʟᴇᴛ'ꜱ ɢᴇᴛ ᴏᴜʀ ᴀꜱꜱᴇꜱ ᴛᴏ ᴏᴜʀ ᴄʟᴀꜱꜱ ᴏʀ ᴇʟꜱᴇ ᴛʜᴇ ᴛᴇᴀᴄʜᴇʀ ᴡɪʟʟ ᴋɪᴄᴋ ᴜꜱ ᴏᴜᴛ"

========----======----=====----======--

ᴀᴜᴛʜᴏʀ ᴘᴏᴠ

ᴀꜱ ᴛᴡᴏ ʙᴇꜱᴛ ꜰʀɪᴇɴᴅꜱ ꜱᴛᴀʀᴛꜱ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ʀᴇᴀᴅʏ ꜰᴏʀ ᴛʜᴇɪʀ ᴅᴀʏ ᴀꜱ ᴜꜱᴜᴀʟʟʏ...

ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ᴡʜᴏ ɪꜱ ᴀ ʙɪɢ ꜱɪꜱ ᴏꜰ ᴍɪɴ-ᴊɪ ᴀɴᴅ ᴀʟꜱᴏ ʜᴇʀ ʟɪꜰᴇ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ᴡʜᴏ ʟᴏᴠᴇꜱ ꜰᴏᴏᴅ ᴍᴏʀᴇ ᴛʜᴀɴ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ᴀꜱ ꜱʜᴇ ʟᴏᴠᴇꜱ ᴍᴜꜱɪᴄ ᴀɴᴅ ᴅᴀɴᴄɪɴɢ ᴀꜱ ꜱʜᴇ ɪꜱ ᴡᴀɪᴛɪɴɢ ꜰᴏʀ ʜᴇʀ ʟᴏᴠᴇʀ? ᴍᴀᴋɪɴɢ ʜᴇʀ ᴀ ᴜɴɪQᴜᴇ ɢɪʀʟ ꜱʜᴇ ɪꜱ  " ʀᴏꜱÉ "

ᴀꜱ ᴍɪɴ-ᴊɪ ᴀ ɢɪʀʟ ᴡʜᴏ ᴀʟᴡᴀʏꜱ ꜱᴜᴘᴘᴏʀᴛꜱ ʜᴇʀ ʙᴇꜱᴛɪᴇ ɴᴏ ᴍᴀᴛᴛᴇʀ ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴꜱ ᴇᴠᴇɴ ɪɴ ʜᴇʀ ᴘᴀɪɴ ꜰᴜʟʟ ᴅᴀʏꜱ ᴀɴᴅ ʜᴇʀ ʜᴀᴘᴘʏ ᴍᴏᴍᴇɴᴛꜱ ɪɴ ʜᴇʀ ʟɪꜰᴇ ꜱʜᴇ ʟᴏᴠᴇꜱ ᴍᴜꜱɪᴄ ᴀꜱ ᴍᴜꜱɪᴄ ɪꜱ ʜᴇʀ ʟɪꜰᴇ ᴀɴᴅ ꜱʜᴇ ɪꜱ ᴀ ᴇxᴛʀᴀᴏʀᴅɪɴᴀʀʏ ɢɪʀʟ.

=======-=-========--===--===---======

" ʏᴀʜʜ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋɪᴇ ᴡᴇ ᴀʀᴇ ɢᴏɴɴᴀ ʙᴇ ʟᴀᴛᴇ ʙʀᴏ ʜᴜʀʀʏ ᴜᴘ? "

" ᴄᴏᴍɪɴɢ ʙʀᴏ ɪɴ ᴀ ᴍɪɴ"

"ʏᴏᴜ ᴀʟᴍᴏꜱᴛ ꜱᴀɪᴅ ᴛʜᴀᴛ ꜰᴏʀ 5 ᴍɪɴᴜᴛᴇꜱ?"

" ᴏᴋᴏᴋ ɪ'ᴍ ʜᴇʀᴇ ʟᴇᴛꜱ ɢᴏ"

" ʜᴏʟᴅ ᴜᴘ!!ᴀʀᴀʀɢʜʜʜ ᴛʜɪꜱ ᴍᴀɴ ɪᴍᴍ'ᴀ ᴋɪʟʟ ʜɪᴍ ɪꜰ ᴛʜᴇ ᴛᴇᴀᴄʜᴇʀ ɢɪᴠᴇ ᴜꜱ ᴅᴇᴛᴇɴᴛɪᴏɴ!!"

=====-----======-----=====----======--==

ᴀᴜᴛʜᴏʀ ᴘᴏᴠ

ᴀ ʙᴏʏ ᴡʜᴏ ʟᴏᴠᴇꜱ ᴍᴜꜱɪᴄ ᴀɴᴅ ꜱᴛᴀʏꜱ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʏᴏᴜɴɢ ᴋɪᴅ ᴍᴀᴋɪɴɢ ʜɪᴍ ᴀ ᴄᴜᴛᴇ ᴘᴇʀꜱᴏɴ ᴀꜱ ʜᴇ ʟᴏᴠᴇꜱ ꜱᴘᴏʀᴛꜱ ᴀɴᴅ ɪꜱ ᴀ ʟɪʟ ʙɪᴛ ᴏꜰ ᴀ ᴘʀᴇᴠᴇɴᴛ... ᴀꜱ ʜᴇ ɪꜱ ᴡᴀɪᴛɪɴɢ ꜰᴏʀ ʜɪꜱ ʟᴏᴠᴇʀ? ʜᴇ ɪꜱ " ᴊᴇᴏɴ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ "

ᴀ ʙᴏʏ ᴡʜᴏ ɪꜱ ɪɴᴛᴏ ᴀɴɪᴍᴀʟꜱ ᴀꜱ ʜɪꜱ ʟɪꜰᴇ ɪꜱ ᴀɴɪᴍᴀʟꜱ ᴀꜱ ʜᴇ ʜᴀꜱ ᴀ ꜰʀɪᴇɴᴅ ᴡʜᴏ ɪꜱ ᴀ ʟɪᴠɪɴɢ ʙᴜɴɴʏ ᴀꜱ ʜᴇ ᴍᴀᴋᴇꜱ ʜɪᴍ ʜᴀᴘᴘʏ ᴀɴᴅ  ꜱᴍɪʟᴇ ᴇᴀᴄʜ ᴀɴᴅ ᴇᴠᴇʀʏᴅᴀʏ ᴀɴᴅ ᴀʟᴡᴀʏꜱ ꜱᴛᴀʏᴇᴅ ʙᴇꜱɪᴅᴇ ʜɪᴍ ʟɪᴋᴇ ᴀ ɢʟᴜᴇ ꜱᴛɪᴄᴋ ᴍᴀᴋɪɴɢ ʜɪᴍ ᴀ ᴄᴀʀɪɴɢ ᴘᴇʀꜱᴏɴ ʜᴇ ɪꜱ "ʟᴇᴇ-ᴋɪᴍ".

======------=====----======---=====--==

°°ꜱɪᴍɪʟᴀʀ ʀɪɢʜᴛ?°°
ᴀꜱ ᴛʜᴇʏ ʙᴏᴛʜ ᴀʀᴇ ᴡᴀɪᴛɪɴɢ ꜰᴏʀ ᴛʜᴇɪʀ ʟᴏᴠᴇ?
ᴡɪʟʟ ᴛʜᴇʏ ꜰɪɴᴅ ᴛʜᴇɪʀ ʟᴏᴠᴇʀꜱ?
ᴏʀ
ᴀʀᴇ ᴛʜᴇʏ ʙᴏᴛʜ ᴛʜᴇ ʟᴏᴠᴇʀꜱ
ᴡʜᴏ ᴀʀᴇ ᴡᴀɪᴛɪɴɢ?
ᴡɪʟʟ ᴛʜᴇʏ ʀᴏᴀᴅ ʙᴇ ᴄʟᴇᴀʀ
ᴏʀ
ᴡɪʟʟ ᴛʜᴇɪʀ ʙᴇ ᴀɴʏ ʙᴜᴍᴘꜱ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ

°°ᴛʜᴇʏ ʀᴏᴀᴅ ʜᴀʀᴅ?°°

ᴍʏ ʀᴏᴏᴍ ᴍᴀᴛᴇ | ᴄʜᴀᴇᴋᴏᴏᴋWhere stories live. Discover now