☬4☬

37 5 9
                                    

*Гледна точка на Soobin*

главата му*

" Как е възможно Yeonjun да ми пише?? Оу, почакай малко... Писал съм му?! Какво?! Никога не съм му писал! Какво е това?!"

чата*

Franzela.lover#1:
Здрасти, Yeonjun! Аз съм Soobin от училище! Не знам дали се сещаш кой съм, хехе! Тъ, исках да те питам дали искаш да се опознаем малко, защото мисля, че си много готин, добър и мил човек :)

Im_ur_boy_Yeonjun1e:
Оу, здравей, Soobin! Мисля, че се сещам кой си! Ти си момчето със синята коса от съседния клас?

*Извън чата в ума на Soobin*

"КАКВО ДА КАЖА! КОГА СЪМ ПИСАЛ ТОВА?! ВЪЗМОЖНО ЛИ Е... Kai да го е направил? Ще го питам"

чата с Kai*

Franzela.lover#1:
Kai, трябва да те питам нещо.

Ur.plushie.Hyukaa:
Какво има, Soobin?

Franzela.lover#1:
Да си писал на Yeonjun, докато съм си събирал нещата? Защото, има съобщение от мен в чата ни, което не съм писал аз..

Ur.plushie.Hyukaa:
Оу, да относно това... Да, Soobin, аз му писах. Исках да ти помогна да се сближите малко. Не те оставих ти сам да му пишеш, защото знам че няма да го направиш... Нали ме ми се сърдиш? Съжалявам ако съм сгафил с нещо...

Franzela.lover#1:
Всъщност ти си прав... Аз наистина нямаше да мога да му пиша, хаха... Благодаря ти!

Ur.plushie.Hyukaa:
Хах, няма проблем! Сега отивай и си пиши с него :)

Franzela.lover#1:
Благодаря ти, Kai! <3

чата с Yeonjun*

Franzela.lover#1:
Да, Yeonjun, аз съм :) Тъ, какво ще кажеш? Искаш ли да се опознаем?

Im_ur_boy_Yeonjun1e:
Разбира се! Ти ми изглеждаш добър човек! Нека се опознаем :}
                  ~°•~°•~°•~

Franzela.lover#1:
Наистина ми беше много приятно да си говоря, така де пиша с теб, Yeonjun :) Но за жалост ще се наложи да тръгвам, понеже трябва да довърша домашното си по история :/ Тъ, лека нощ, ще се видим утре в училище предполагам xd!

Im_ur_boy_Yeonjun1e:
Оу, окей! Лека нощ и на теб :) Също така и на мен ми беше приятно да си пиша с теб. Готин си. Допадаш ми :) Окей сега чао, да не те задържам! Ще се видим в училище!

𝕎𝕚𝕤𝕙𝕖𝕤 [소원] || ʏᴇᴏɴʙɪɴ ||Where stories live. Discover now