Capitolul 6

17 2 5
                                    

Abigail

După aproximativ jumătate de oră în care am stat și m-am uitat pe pereții albi ai secției de poliție,îl văd pe Matthew ieșind dintr-o încăpere alături de un domn mai în vârstă.
După ce dă mâna cu acesta,îl văd îndreptându-se spre mine.

Matthew

- Ce ai rezolvat? mă întreabă sărind de pe scaun imediat cum am ajuns în fața ei.

- Nu va fi implicată în dosarul penal,însă va fi luată drept martoră,spun calm.

- De ce? Are numai 15 ani! strigă la mine.

- Nu știu,Abigail.. oftez. Cel mai important acum e că îi vor da drumul acasă.

- Mda,măcar atât. Când?

- Imediat, așteptăm să vină.

- Am înțeles. Niciodată nu a mai făcut așa ceva.

- Te cred,dar toate au un început. Tu n-ai făcut prostii? o întreb curios.

- Să ajung la poliție implicată în astfel de rahaturi? Nu,spune simplu.

- Dar nu e vina ei,spun luându-i apărarea surorii ei.

- Ba da,că are prieteni idioți.

- Nici grupul vostru nu e foarte bine văzut..

- Matthew,îți jur că..dar nu apucă să termine ce are de zis,că suntem întrerupți.

- Mulțumesc, Matthew! aud în spatele meu. Mă întorc și o văd pe Brianna.

- Ai grijă data viitoare,spun zâmbindu-i.

- Promit,spune aceasta uitându-se la sora ei care aproape că o strângea de gât din priviri.

- Hai să vă duc acasă,e târziu,spun lăsându-le pe ele să o ia înainte.

- Ne descurcăm,spune Abi imediat.

- Abi,te rog..face sora ei uitându-se rugător la ea.

- Fie,hai odată,spune aceasta uitându-se la mine.

Ieșim toți trei în parcare și ajungând la mașină,Abigail se așează pe scaunul din dreapta,iar Brianna pe bancheta din spate.
Urc și eu fără să spun nimic și dau drumul la radio,spărgând liniștea mormântală care avea să fie în mașină tot restul drumului.

Abigail

Ajunse acasă,eu intru în bucătărie,iar pe Brianna o trimit în camera ei. A fost o zi lungă și ar face bine să se odihnească,mâine fiind sâmbătă,am de gând să facem curățenie. Iau un pahar din dulap și îmi pun niște apă de la chiuvetă,când aud ușa de la intrare deschizându-se. Mă îndrept spre living și o văd pe mama care tocmai se descălța.

- Abi! îmi spune mama zâmbind. Ce faci trează?

- Am coborât să beau un pahar cu apă,spun calmă.

- Înțeleg,spune mama punându-și haina în cuier. Brianna doarme?

- Da,spun simplu. Ți-e foame?

- Nu chiar,am mâncat mai devreme un corn.

- Mamă,nu-i suficient un corn. Îți fac un hamburger?

- Dacă îți faci și tu,da,te rog.

- Bine,spun eu deschizând frigiderul.

- Mă duc să fac un duș până atunci,spune mama și dispare la etaj.

Răsuflu ușurată și mă bucur că nu m-am schimbat de pijamale,altfel aș fi avut de dat câteva explicații mamei. Mă spăl pe mâini și pun ulei într-o tigaie pentru a prăji carnea de hamburger,când primesc un mesaj:

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 15, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubind o rockerițăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum