3.Bölüm

20.5K 37 8
                                    

Aysenin bixim mahalleyede lakabi geldi kucuk orosbu lakabini takmislardi mahalle halki ve annem onu istemiyordu oda yüzsüz her gün dibimde biterdi

1.SENE SONRA
Ayşenur en yakın arkadaşımın sevgilisine aşık oldu daha 5'e gidiyor. Ne aşkı ne sevgisi musayla çıkarken musanın kuzenine aşık oldu ana orospuya bu kuzeniyle çıkarken diğer kuzenine yani batuya sarkmaya başladı. bu kiz olmaz ya nasil bi illetse bulasti yakama gitmiyor neyse bu sene boyle bunlarla ugrasti kucuk orosbumuz daha bunlar ne ilk bas yanimiza geldiginde pacoz,kivircik,kayik agizli,kici cikik,sidikli biseydi . Neyseeee gunler gunleri kovaladi aysede mahalledeki oglanlari kovaladi.


6.Sınıfta

Okul yeni basladi arkadasimiz birinden hoslandi ve bize soyledi arkadasimiza bi oglan ayarliyacaktik bu isleri yapsa yapsa kucuk orusbumuz yapardi istiklal marsinda sira olduk oglan kesmeye basladik tabi bu 1 metre oldugundan ona kucuk diyoruz bunu ben kucagima aldim ve havaya kaldirdim basladinsecmeye oo piti piti ooo piti piti yapiyor matematik hocasida arkamizdaymis haberimiz yok bizim catlak aaa buldum dedi hocada ne buldun dedi ben kucuk orosbuyu kucagimdan attim geri cekildim bu patt yere onume dusuverdi cikik gotlunun gotu iyice cikti allah belani diye bagirdi sonra hocaya donerek istiklal marsinin ritmini buldum hocccaaam dedi yalak bir tavirla sonra biz onu ibrahimin yanina gidecek sanarken kendi gibi ufak bir oglanin yanina gitmis ve ibrahim senmisin diye sordu ve oglana yavsamalari basladi .

KÜÇÜK ORUSBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin