Mayanın hayatı 9

0 0 0
                                    

Selam uzun süre yoktum hesap artık cemcel hesabı değil hikayeleri silmedim çünkü emeklerim var ve izlemeleri çöpe atamam..

Bu hikaye maya'nın anlatımıyla geçiyordur:


Sonra çok sonra salona geri geldim ve annem dans ediyordu dönüyordu şarkıyla beraber dönüyordu Annem uzun zaman sonra Mutluydu ama tuhafdı Delirmiş gibi.... Ve ben korkarak kısık sesle *Anne Anne... Anne Anne benim Maya Mom.... Mom....Cevap ver ... Mom..* En son Bağırdım * Anne!* Durdu Mutluluk Müzik Tuhaflık Annem Herşey durdu herşey.. Annem bana baktı korktu bana koştu sarıldı hiç birşey belli etmek istemedi Annem...Ve dedi ki *Hadi gel Dans edelim Annem Babanla... Onla.. Dans ettiğimiz gibi
Ve ben o an kendimi tutamadım * Anne kolye babamın kolyesi gitti Babam zaten gitti Babamdan birşey kalmicak mi herşeyi vericekmiyiz * Annem şaşırdı boynuna baktı yüzü buruştu hüzüntülü ama sonra zorlu bir gülümseme ile * Hayır annecim O kolye Zaten ben Almıştım galiba ya hem Babandan kalan bir sürü şey var bende istemezdim ama yapacak birşey yok Abi istedi verdik Daha bir sürü şey Onu bunu bırak sen yedin mi birşey Hayır Gel bakalım * Elimden tuttu masaya oturdum annem bilgisayari önüme koydu ve çizgi film açtı Çocuğum işte daldım izlemeye 25 dk geçti mis gibi kokular geldi Daha da acıktım ve yine bir 5 dk geçti Annem geldi çok güzel bir yemekle Evde hazır mantı varmış onu hızlı bir şekilde yapmış aslında herşey hazırmış ama adamlar gelince kalmış Annem yanıma geldikten sonra onu bana bebekmişim gibi besledi Tuhaf olan demin delormiş gibi dans eden kadın şimdi normal bir şekilde oturuyordu kafayı yiyecektim..

Okuyun pls

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Maya'nın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin