Maya'nın Hayatı (6)

1 0 0
                                    

Acılarla karşılaştım dedim onlar
Dünyamıza hoşgeldin dediler
Şimdi anlıyorum...

Bu hikaye maya'nın anlatımıyla geçiyordur

*Honey oh Heyy Maya hadi kalk kızım yemek yicez oh baby* Annem sesleniyormuş bende rüyamda zannediyorum ama sonra babannemin yüksek sesi duyuldu Annem hızla aşağı inince birden korkarak kalktım Ve aşağı koştum inanın travma korkuyordum artık
Bir baktım ki Annem anılın başında Anıl deli olmuş gibi okuyor ama görmelisiniz her satıra sadece göz değdiriyordu gibi Babannem bağırıyordu ama kime belli değil anılamı telefona mi dedeme mi Dedem ise babannemi sakinleştirmeye çalışıyordu ama babannem yanmış gibi telefonda bağırıyordu sonra Anıla bakarak dedikleri *Neye sakin olacam benim buraya gelme sebebimden 1 tanesi bu zaten bulacaksın bu çocuk konuşmuyor BİLEREK MI YAPIYON ANIL KONUŞSANA KALDIR KAFANI KALDIR NORMAL OL YOKSA DOKTORA GIDECEKSIN DOKTORA ÇABUK bana doktor ayarlıyorsun psikolok mudur nedir çabuk* Anıl baktım inanılmaz titriyordu yanına gittim ve *Hadi gel Anıl odama çıkalım* buna çok ihtiyacı varmış gibi hiç düşünmeden yukarı çıktı bende peşinden babannem arkamızdan *bak Kuzeniyle bile konuşmuyor* Dedem ise ilk defa bu kadar yüksek sesle babaanneme bağırdı *YETER KADIN YETER ÇOCUĞUN ÜSTÜNE GITME O DAHA KÜÇÜK BU ÇOCUK PSIKOLAĞA GITMESI GEREK EVET KIMSEYLE KONUŞMADIĞI IÇIN AMA ÇOCUĞA BAĞIRMA* Biz çıkmıştık tabi Anıl oturdu Koltuğa odamdaki bende yatağıma ve sordum cevapsız kalacağımı bildiğim halde *Anıl iyi misin bak babaannemi takma olur mu o sanki sadece iyiliğini düşünüyor senin Yani korkma da ben korkmuyorum ki babamı o şekilde görmüştü* Anıl elindeki kitabı düşürdü ben şok oldum ve *Anıl* Anıl ise *Doğru ya Maya doğru iyilik hepsi benim için aynen ya Allah aşkına dalga mı geçiyorlar benimle ne sanıyorlar neden böyleyim sanıyorlar AİLEM YÜZÜNDEN* kulaklarımda çınladı çığlığı hep aynı *AİLEM YÜZÜNDEN AİLEM YÜZÜNDEN AİLEM.... YÜZÜNDEN....* ve o sırada babannem Dedem geldi Dedem babannem şaşkınlıkla baktılar galiba herşeyi duydular Dedem *Oğlum Ailen ne yaptı ne oldu* Babannem *Ah torunum Ailemde ne demek yani onlar yüzünden ne yavrum ne* .........

Bazen herşey ister açıklanmayı
Ama bazende susmayı
Büyüzden açıklanan susturulur
Susturulan açıklanır...

Maya'nın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin