وزي متوقعت بالظبط لقيت الشيخ مختار مستنيني قالي فينك يا رامي مختفي بقالك مده لي مش بشوفك بتيجي تصلي لي وزي ميكون كنت مستني السؤال ده و حكتلوا كل حاجة من اول معرفت عزيزه بصلي بظره مليانه اندهاش وقالي عزيزه قولتلو انت تعرفها قالي للأسف يا رامي دي بنتي قولتلو ممكن اعرف حكايتها قالي نصلي بس و هقولك كل حاجه وفعلا قومنا صلينا الفجر وقولتلو ها مش هتعرفني حكاية عزيزه قالي بص يا رامي مش هخبي عليك يبني عزيزه لما تم ولادتها شافت مشاكل كتيره اوي بيني انا وامها لحد لما امها توفت بسبب غريب لحد لما عرفت وقررت تاخد نفس طريق مامتها بس انا وقفت قصدها ورغم ده اختارت برضو طريق مامتها رغم انها عارفه ان نهايتها هتبقا زي نهاية امها بس هيا مهتمتش لأي حاجه واطريت اني اتبري منها بس طالما هيا كده مطر اني اخلص حكاية عزيزه بنفسي قولتلو تخلصوا ازاي يا شيخ مختار قالي تعالي معايا بس اول موصلنا بيت عزيزه لقيتو بيقرء علي ميه قران واول مدخلنا رش علي الباب منها وفجأة لقينا عزيزه قدمنا وبتقولي شاطر يا رامي كنت عارفه انك هتجيبوا وهتيجي معاه كنت اسهل فريسة ليا يا رامي قولتلها نعم فريسة ولقيت الشيخ مختار رمي عليها المية وهيا بدأت تصرخ وقالي قول معايا بسرعه الله لا اله الا هو الحي القيوم وبدات اردد وراه وعزيزه مش راضيه توقف صراخ وعماله تقولنا انتو مجانين هنموت كلنا اسكتوا كفاية هنموت يا اغبيه ولقينا النار بتمسك في البيت وفجأه الشيخ مختار مسكني من ايدي وجري بيا علي بره ولقينا عزيزه بتجري ورانا بس معرفتش تخرج كل متيجي تخرج من الباب حاجه تصدها وكان في لوح ازاز قافل الطريق لحد لما النار مسكت في البيت كلو وعزيزه مبقاش ليها اي وجود ومن هنا بدأت اعيش حياتي من غير اي مشاكل ولا كوابيس.
اسف لو عوقت عليك يا صحبي و يارب متكونش مليت مني بس هيا دي كل حكايتي اتمني انك تكون استمتعت بيها.
أنت تقرأ
خفايا العالم الاخر
Paranormalعالم غريب عن ارض الواقع مملوء بالمتاعب وال يوجد بداخله الا الشر