akt 1 (wprowadzenie)

12 2 0
                                    

Ciemna noc, wiejscy pijacy w karczmie bawią się jak zwykle do upadłego. W ten z hukiem drzwi wpada do środka grupa najemników BABUUUUUM!!!! Są ubrani w to co znalazło się na polu bitwy nie patrząc na to jak wyglądają, śmierdzący i z wybitymi zębami. Nagle wszyscy ucichli, wieśniacy ustąpili połowy miejsca w karczmie i wyszli, natomiast ci co zastali ze strachem w oczach patrzeli się na najemników modląc się aby tym razem byli spokojny. Lecz tak się nie stało, zażądali za darmo piwska a małego boba, biednego chłopczyka który pomaga swojej babuszce utrzymać rodzinny interes wzięli do "zabawy". Wpierw kazano mu pić rozlane wino ze stołu, następnie jakiś mocno upity członek bandy rzucił nim o podłogę, rozbił butelke i zamierzał dźgnąć nią chłopca. Kiedy jego ręka wychyliła się ku górze było już tylko słychać krzyk babuszki, lecz nie z powodu straty wnuka, PIJAK MIAŁ OBCIĘTĄ GŁOWE I RĘKĘ ZA JEDNYM ZAMACHEM WZIUUUUUM obchlapujac tym samym dzieciaka jego krwią. Była to sprawka zakapturzonej postaci siedzącej w koncie od samego początku, na którą nikt nie zwrócił szczególnie uwagi. Jej cios został zadany ogromnym mieczem który został jej po dawnym uczniu. Wszyscy i wieśniacy i najemnicy wstali i niedowierzali temu co się stało, cios był niewyobrażalnie szybki a gdy podmuch wiatru wywołany ruchem odsłonił płaszcz wybawcy gówniaka, OKAZAŁO SIE ZE TO KOBIETA DAM DAM DAM. Wszystkim tym bardziej wyjebało oczy z orbit. (Kobitka była bez lewej połowy ręki, włosy miała do szyi i lekko różowe. Wysoka jak chuj. Jej mocarnych biców zazdrościł sam Arnold Schwarzenegger. Ubrana była bojowo lecz luznio, mocarne skórzane buciory, spodnie takie jak Goku ale szare, na lewym ramieniu miała naramiennik i całą rękę w bandażach, natomiast prawa była goła by lepiej władać mieczem, jedynie miała bandaże od odcisków na rękach, przez korpus przebiegał pas na którym miała parę kieszonek, a biodra posiadały taki większy pas z tajemniczą sakiewką z tyłu i różdżką na boku.(tak bardzo zmyślny opis postaci)) Po chwili milczenia banda ze wściekłością rzuciła się na wojowniczkę, ta kolejnym ruchem wielkiego miecza skosiła na raz 3 typów WSZUUUUM. Najemnicy na chwilę się zatrzymali przerażeni jej wielką siłą, ale po chwili dowódca grupy wykrzyknął TO TYLKO JEDNA KOBIETA, NIE OPIERDALAĆ SIE NACIERAĆ!!!!! Na co ich przeciwniczka odparła z małym uśmieszkiem na ustach Sami tego chcieliście😌. ROZPIERDOLIŁA ICH JAK LUDZIKI LEGO, JEDEN BEZ NOGI, DRUGI PRZECIĘTY NA PÓŁ, WSZĘDZIE KREW I PRZERAŻENIE ZE STRONY JEJ OSTATNICH OFIAR I MIESZKAŃCÓW. Przywódcę zostawiła sobie na koniec, kiedy ten leżał na podłodze przerażony błagając o życie i obiecując kosztownosci, jedyne co zrobiła wojowniczka to przyłożyła mu miecz do głowy i powiedziała Pójdziesz do swojego generała i powiesz że Miko, stalowy penis, czarny szermierz, mistrzini magii antyhorny, idzie po jego dupsko. Chłop bez chwili namysłu wybiega z karczmy obsrany w cztery dupy, aby zanieść wiadomość. Wieśniory nie przestali się bać w końcu stała przed nimi baba zdolna zabić 30 chłopa zupełnie sama bez większego wysiłku. Miko uznała że lepiej będzie wyjść i iść w swoją stronę, po dupsko jednego ze sług władcy fetyszu pokojówek. (Ciąg dalszy nastąpi)

Miko na fazieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz