Stretnutie

198 4 0
                                    

Stela žije blízko Košíc. Rozhodla sa to využiť tak že pôjde do Košíc a ostane tam aj cez noc. A oslávi tam svoje 16 narodeniny. Zo sebou si zobrala aj svoju najlepšiu kamarátku Lauru . Obliekla si jej šaty pre špeciálne príležitosti a zobrala si zo sebou nejaké veci.
Šaty:

Zavolala Laure a spolu išli busom do Košíc

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Zavolala Laure a spolu išli busom do Košíc. Cesta im trvala približne 15 minút. Išli na hotel ktorý rezervovala Laura lebo je staršia (má 18).
Vybrali si veci a bolo 16:30 hodín. Upravili si vlasy a išli nakupovať do nákupného centra Optima. O 18:00 sa vrátili na hotel aby si vyložili veci a pripravili sa na párty ktorá sa začína o 20:00. Bolo 18:30 a Stela už bola pripravená. Laura si ešte musela spraviť vlasy Stela jej chcela pomôcť ale Laura odmietla a povedala nech sa radšej ide zatiaľ najesť že má do 20:00 čas. Laura poslúchla a pomaly sa blížila ku najbližšej reštaurácii. Vošla dnu no keď stála pred dverami cítila že niekto ide za ňou otočila sa a narazil do nej. Povedala "Ou ja ospravedlňujem sa" no ten do koho narazila povedal " Nevadí" a podal jej ruku. Stela sa mu pozrela do tváre a spoznala známu osobu. V jej mysli "SLAF-KOV-SKÝÝ". "Ja ťa poznám!" vyšlo z nej. "Tu ma pozná asi každý" odpovedal "môžem si sadnúť ku tebe?". "Jasné" povedala Stela. Sadli si spolu a Juraj povedal že jej kúpi jedlo obidvaja si dali burger. "Pozeráš hokej?" spýtal sa. "Hokej milujem" odpovedala "od svojich 8 rokov ho pozerám". "Aha chystáš sa dnes niekam?" -J.S. "Áno dnes mam 16 cize idem na párty" -S. "Čo keby som išiel s tebou?"-J.S. "To by bolo super aj keď neviem či máš na mňa čas "-S. "Dnes nemám nič na práci cize idem s tebou teda ak budeš chcieť" -J.S "Jasné ou počkať musím to oznámiť kamarátke s ktorou tu som" -S. Zavolala Laure a o všetkom jej povedala. Potom sa spolu rozprávali a Stela mu dala svoj ig. Bolo 19:30 a Laura prišla za nimi lebo párty sa skoro začínala.

                           Pt. 2 = PARTY
                                KONEC

Slafkovska?Where stories live. Discover now