Bolo 19:30 a Laura prišla za nimi lebo párty sa skoro začínala. Laura sa ešte s nimi 5 minut rozprávala a potom sa vybrali na párty. V hlave Steli : "Ja vážne idem na párty so Slafkovskym ja som si ani nemyslela že ho niekedy uvidím mimo telku". Boli pred klubom a Juraj sa jej spýtal : " Je toto tvoja prvá párty?" S- " Áno je ešte som nikdy na párty nebola" J - "Tak si ju uži" L- " My všetci si ju užime" J- " Súhlasím".
Vošli do klubu a vyzeralo to tam takto:J- " Tak toto dosť veľká párty na prvú" S- "Vyberala ju Laura" L-" Užite si to" a Laura si odišla dať drink. V klube bolo veľa ľudí a Juraj priťahoval dosť veľkú pozornosť pretože ho v Košiciach pozná skoro každý a aj si ich fotili. "Ideš tancovať?" :spýtal sa Juraj. "Neviem nejak tancovať ale skúsiť to môžem"-S. "Nevadí naučím ťa to"-J. Tancovali no medzi tým sa ku nim na chvíľu vrátila Laura. "No čo hrdličky bavíte sa?": Spýtala sa Laura. "Laura!"-S. Ano bavíme sa"-J." Oukeej tak ja vás nebudem vyrušovať." povedala Laura a zase odišla. Tancovali a zabávali sa a keď bolo 22:00 sa Juraj spýtal: " Nevypadneme z tadiaľto?". "Poďme"- S. Juraj jej povedal že idú na jeho izbu v hoteli. A keď boli vo výťahu sa začali bozkávať. Vošli do izby "stále sa bozkávali". A smerovali rovno do spálne. Predtým ako ju začal vyzliekať sa jej spýtal: " Naozaj to chceš?". "Áaáno" : odpovedala. Už im nič nebránilo a začali sa vyzliekať. "Začali" trvalo to dovtedy kým niekto nevošiel do izby. "Stela spoznala ďalšieho hokejistu Filipa Mešára". Filip: "Juraaj". Zavrel dvere a išiel do inej izby. "Nevedela som že máš spolubývajúceho"-S."No mám myslím že ho poznáš."-J. "Jasné veď milujem hokej"-S. Obliekli sa a išli za Filipom. "Čau Filip, inak toto je Stela"-J. "Čaau"-S. "Čauute"-F. "Trošku si nás prichytil pri-"-J. "Všimol som si"-F. "Vieš čo my už asi ideme spať"-J. F-"Choďte inak Juraj nevedel som že máš frajerku". "Pššt"-J. Išli do izby a Stela sa spýtala "Môžem tu prespať?". J-"Jasné." Išli spať a Stela si ešte pozrela ig uvidela tam pár fotiek z párty a 1 správu od Lauri na ktorú odpísala že dnes spi u Juraja.
KONEC Ďalšia časť - Cesta domov
YOU ARE READING
Slafkovska?
General FictionStela je obyčajné 16 ročné dievča z malého mesta na východnom slovensku. Rada športuje a tiež sa rada pozerá na športy v telke najradšej sa pozerá na hokej. Jej život sa obráti po tom čo stretne slávneho hokejistu Juraja Slafkovského v Košiciach.