juro ve tuncay'ın tanışması

9 0 0
                                    

Tuncay için yorucu bir gündü.Karne günü.Teşekkürü 5 puanlar kaçıran Tuncay'ın aklı çok doluydu.Bu konu yüzünden dalgın olan Tuncay,bir üst sınıf olan Juro'ya çarptı.Juro'nun o kadar umrunda değildi aslında ama Tuncay yüzü kızaracak kadar utanmıştı.Gergin bir şekilde özür dileyip hızlıca oradan uzaklaştı.

Yıl sonu konuşması yapıldı,İstiklal Marşı okundu.Çıkmadan önce Juro Tuncay'ı çevirdi ve "Aslında senle bir zamandır konuşmak istiyordum ama fırsat bulamadım.Bu benim son yılım üniversiteye geçiceğim.Eğer ihtiyacın olursa her zaman arayabilirsin." dedi ve el sallayarak uzaklaştı.Tuncay bu haraketi gariplemişti,ama fazla sorgulamadı.Bir şey olmaz diyerek Juro'yu telefonuna kaydetti.

2 YIL SONRA

Tuncay istediği bölümü kazanmıştı.Kredi çıkmadığı için çalışmak zorundaydı ve yurtta kalıyordu.İşten çıkıp yurduna giderken ona yurt arkadaşı Kağan'dan mesaj geldi."Tuncay haberin olsun bizim yurt yangın çıkmış.Kundaklamışlar yurdu.Güvenlik için almıyorlarmış.1 hafta boyunca başka bir yerde kalmalıymışız.Biraz zor olucak hahaha"Tuncay şok olmuştu.Belki sabah olsa bir yer ayarlayabilirdi ama gece 22.00'de kimi arayabilirdi ki?Ders ve çalışma derken arkadaş işlerini çok boşladığını farketti.Kişilerine bakarken arayabileceği tek kişinin Juro olduğu gerçeği üzücüydü ama aramaktan başka bir şansı yoktu.Biraz garip olacaktı ama dışarda uyumaktan daha iyidir diye düşündü.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 31, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

juro x tuncayWhere stories live. Discover now