birknk

76 8 24
                                    

alarmin lanet sesiyle uyanirken uykum bolundugu icin cok sinirlenmistim. uykuyu cok severdim. kahrolasi annem asagi kattan o cazgir sesiyle 'liv kahvalatii yap okula gec kalacaksin!' dediginde bildigim butun kufurleri ettim. 'yur faking biç!' dedigimde annem 'gavur gavur konusup durma zikkimi ye defol git ' diye cevap verdi.yeterince tatmin ediciydi.

**

havali limuzinimden indim. evet limuzinimiz vardi. ben ebebyenin ne isle ugrastigi hakkinda bi fikri olmayan o veledlerden biriydim. cok ta sikayetci degildim param var yiyorum. fakir gibi okul cikisi cimlere comup salam ekmek mi yiyecegim? dusundugum seye kikirdarken cok dalmis olacagim ki bir duvara tosladim. bu cidden aci vericiydi. ' yur madirfakir sende kimsin ?!' bana cemkiren sesi duydugumda onun aslinda bir duvar olmadigini tiz sesli ve oldukca kasli bir erkek oldugunu gordum. ne yani wattpad askimi bulmus muydum? bana igrenir gibi bakan gozler kalkmam icin elini uzatmazken bir anda 'su dugmelerini kapat olmayan goguslerin goruntu kirliligi yapiyor biç 'dedi. aceleyle dugmelerimi kaparken hizla ordan uzaklastim. o ise arkamdan gulmekle yetindi. kosa kosa sinifima girdim. gercketen cok utanmistim iceride kimse olmadigi icin rahatca en arkaya gectim ve sabahki uykusuzlugumun acigini kapamak icin kendimi uykuya vermeye koyudlum, rahatlamistim. 'ORASİ BENİM YERİM YANLİZ!' ani kukremeyle elim ayagim birbiribirine dolanirken sesin sahibine baktigimda dilim tutulmustu. bu gozler.. neden bu kadar guzeldi?



eweweww

Deniz GotlumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin