selamlarsaygılar

18 3 1
                                    

sınav haftasından nefret ediyordum. calıskan bir kız degildim cunku. dusuk notlar alıyor annemle kavga edip duruyordum her dönem. sıkıntıyla sıra arkadasım esleme dondum "bu biyoloji sınavından kalacağım ha" dememle eslemin kafası karısmıstı "hangi biyoloji sınavı?" hayır ya.. "bugun biyoloji sınavı yok mu?" gözlerim eslemin önündeki logaritma sorularına kayarken alacağım cevap zihnimde yankı yapmaya başlamıştı bile. "matematik sınavı var bugun" sıçmıştım.

***
"birader yalan soyleme 100 milyona gotunu bırak kendini komple satarsın sen" kantinde eslem ve ikizlerle oturuyorduk. sınav bana geçirmiş durumdaydı üstüne üstlük ayazlada aram bozuktu doğan gerizekalisı bizi o gun bastıktan sonra butun okul aramızdaki seyi duymus bende utanıp ayazdan uzaklasmıstım. (main karakter olmakta zorlanıyorum) hayatım bok gibiydi anlayacağınız. "loser loser konusma dogus okay? ben oyle ucuza gidecek biri miyim ?" haklıydı. dogan oldukca yakısıklı ve bir o kadar da eglenceli bir cocuktu dogus ise aynı görünüşe sahip olmalarına ragmen daha oturaklı efendi ve sakin bir tipti ayrıca bana kalırsa eslemden hoşlanıyordu. "beyler!" seslenişle hepimiz aekamızı donduk. gelen kişi ayazdı, arkadaslarını cagırıyordu. goz goze geldik.. deniz gozlum yahu. doğuş hızlıca esleme görüşürüz anlamında kafasını sallayıp kalkarken doğan "ben gelmiyorum yaa gidin" diyerek onune dondu. ayaz sinirlenmise benziyordu "doğan gelsene mal!" "yok abi dedikodu yapıcaz" ayazla hızla doğanı yakasından tutup sürüklerken doğan " ya haşim erkeğimmm" diye sayıklıyordu..



ya ne anlatıyon bollum beabimm hepdestektamdestek biladerlerm ✊
ummuhanıgotten

Deniz GotlumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin