"Bugün Big Ben yakınlarında bir çocuk cesedi bulundu. Bulunan çocuğun kim olduğu hakkında henüz bir bilgi yok. En kısa sürede gelişmeleri aktaraca-"
Radyonun kapanma sesi duyuldu etrafta. Londra'da sadece havanın değil haberlerinde içler acısı olmadığı bir gündü.
Zar zor kalabildiği yatağına geri uzandı bay Sohn. Tüm gün yapabildiği iki şey vardı. Onlardan biri pencereden dışarı bakmak bir diğeri ise yatağında uzanmaktı. Pencereden bakarken bile bunu rahatlamak için ya da dışarıda olup bitenlere bakmak için yapmıyordu. Aklı hep küçük oğlu Eric'te idi.
Ona çoğu kez çalışmamasını, sadece son günlerinde yanında olmasını söylerdi. Fakat Eric son günlerde değil hayatı boyunca hep yanında olmak istiyordu.
Kapının çalınma sesi duyuldu. Normal bir kapının çalış şekli değildi bu. Fazlaca aceleci bir tavırla vuruluyordu. Bay Sohn zorlukla ayağa kalktı. Kapıya varması uzun sürecekti.
"Lütfen biraz bekleyin hastalığımdan dolayı gelmem uzun sürüyor."
"Bayım ölen çocuk Eric'miş."
"Ne?"
Daha kapıya varamadan gözleri dolmuş ne yapacağını bilemeyecek bir şekilde yere düşmüştü. Odada kendine kendine açılan radyonun sesi ve Bay Sohn'un ağlayış sesleri yükseldi.
"Gazeteleri ile yerde bulunan çocuğun kim olduğu ortaya çıktı. Londra'da son gazete vakası..."
Eric babasından önce gitmişti. Belki o melek oldu fakat babası şeytanlar ile aynı yerde acılar içinde kalmaya devam etti.
Juyeon aslında Eric'e yardım etmek için orada değildi. Sadece ona gerçekten iyi biriymiş imajı çizmeye çalışıyordu. O çocukları o göndermişti. Juyeon babasının borcunu ödeyemediği kişiydi ve o parasını almak için her şeyi yapardı.
Çoğu kez babasına tehdit içerikli mektuplar göndermişti. Adamcağız yerinden kalkamıyorken tüm gün ne yapabileceğini düşünüyordu. Her gün camın önünde nöbet misali durmasının asıl sebebi ise Eric'in eve sağ salim gelebildiğini görmekti. Bugün oğlu eve gelememişti.
O babasına göre hep melekti ve melek olarak gitti fakat giderken bir cani tarafından korktuğu kanlar içerisinde yerde yapayalnız bırakıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
son gazete vakası, juric
Fanfictioneric, babasının tedavi parasını toplamak için gazete satıcılığı yapmak zorundaydı.