29

5.5K 496 206
                                    

Bölümün sonunu mutlaka okuyun, önemli!!

Ve de kocaman iyi okumalar!!🌸

Lana🔮&Alyssa🧚‍♀️

Lana🔮
Alyssa cidden soruyorum, dün çok mu kötü hissettin?

Alyssa🧚‍♀️
İki kişinin birbirne gitgide daha fazla kapılışını seyretmekte moral bozan bir şeyler vardı, özellikle odadaki tek fazla insansan diyor syliva plath.

Yani lana, eğri oturup doğru konuşalım. Yoongi'ye aşık falan değilim. Sen beni kırdığın için başkasıyla nasıl olur acaba diye düşündüm sadece.

Tüm bunları geç benim canımı yakan ve beni üzen orada dışlanmaktı daha fazlası değil.

Jimin ile konuştuk zaten özür diledi, fazla tez canlı biri olduğunu ve yakışıklı erkeklere dayanamadığını söyledi. Bir de kedilere zaafı varmış.

Lana🔮
Anlıyorum.

Alyssa, sana bir şey söyleyeceğim. Bunu yazarak anlatmak ne kadar doğru bilmiyorum ancak yüzüne bakarsam saçmalar ve her şeyi batırırım.

Seninle o günden beri aramız açık ve maalesef bu benim suçum. İlk başta beni affedeceğini düşünmüştüm ancak sek gitgide benden uzaklaştın.

Ne olduğuna anlam veremiyordum. Sanki alaskada kıyafetsiz bir şekilde kalmış gibi hissediyordum.

Sen yoongi ile buluşacağını ve onunla denemek istediğini söylediğinde kalbim sızladı.

Buna da anlam veremedim. Bana neydi ki sonuçta? Sonra fark ettim ki seni kaybediyordum. Cidden elerim arasından kayıp gidiyordun. Ders ders diye tuttururken sensiz kalacaktım.

Jimin'den sizinle gitmesini isteyen bendim. Özür dilerim.

Kırılacağın aklıma gelmemişti sadece yoongi ile birlikte olmanı istemiyordum.

Alyssa, ben seni seviyorum. Senin sevdiğin kadar sevmiyorumdur belki ancak benim kalbimde en çok sevgiye sen sahipsin.

Alyssa🧚‍♀️
Lana.. ağlatacaksın beni.

Seninle duygusal bir konuşma yapabileceğim hiç aklıma gelmezdi.

Beni kırmayan her halini sevsemde bu favorim sanırım.

Yarın okuldan sonra buluşalım mı?

Lana🔮
Bu bir çıkma teklifi mi?

Alyssa🧚‍♀️
Kız arkadaşım olmak ister miydin?

Lana🔮
Yazdıklarımı okumadın mı! Elbette istiyorum.

Alyssa🧚‍♀️
Ay ışığının altında öpeceğim öyleyse seni.

-

philtatos
Mocha iyi mi?

İris
Bilmiyorum ki, bay kim.

Eve geldiğimizden beri uyuyor.

philtatos
Çok endişelendim bir şey oldu diye.

İris'in ÖlümüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin