Kış geliyor.
Buz ve ateş'in şarkısı 1'i yani taht oyunlarını okuyorumda acayip güzel.
Chloé&Taehyung
(Sigara olayı olmadan öncesi)Aşk adamı
Daha sonra konuşsak olmaz mı?Biriciğim
Neden daha sonra konuşacakmışız?Aşk adamı
Farzetki aramızda bir şey var, o zaman ne olacak?Biriciğim
Gerçekten mi taehyung?Bir erkekten hemde öğrencin olan bir erkekten mi hoşlanıyorsun?
Görüldü
Sessizliğini bir onaylama sayıyorum.
Neden böyle oldu, kardeşim? Neyi yanlış yaptımda bu hale geldin sen?
Aşk adamı
Lütfen. seviyorum onu, nesi yanlış bunun?Biriciğim
Anlamıyorsun. doğaya aykırı bu, taehyung.Erkek ve kadın birbirlerini tamamlar.
Birlikeliklerin temel amacı türün devamıdır. Türün devamı da üremeyle sağlanır. Üremeyse sadece karşı cinsler arasında olur.
Aşk adamı
Peki benim isteğimle mi gelişti bunlar? Kendim mi seçtim onu sevmeyi? Kalp hakkında hiçbir şey bilmiyor musun sen?Biriciğim
Aklım almıyor, taehyung. Az biraz mantıklı düşünsen onunla ilişki yaşamanın sağlıklı ve etik olmadığını görürdün.Bir heves uğruna, geleceğini riske atmaya değer mi?
Bir kadının yarısı kadar olamaz senin için.
Seni bir kadın kadar sevemez ve bir kadın kadar tatmin edemez.
Aşk adamı
O yüzden mi elim sadece bacağındayken bile içim kıpır kıpır oluyor? Ya da onu çıplakken gördüğüm en ufak bir anda bile uyarılıyorum? Gözlerine baktığım zaman kalbimin teklemesini, o bana gülümseyince karnımda uçuşan kelebekleri nasıl açıklarsın abla?Onu kimseyle karşılaştırmam. O tek. Eşi benzeri yok.
Hiç kimse onun gibi olamaz ve hiç kimse benim gözümde onun yerini alamaz.
Biriciğim
Delirmişsin sen. Aklın uçmuş. Neler dediğinin farkında mısın?Aşk adamı
Ben ciddiyim.Biriciğim
O daha çocuk sayılır, taehyung. Sence işi ne kadar ciddiye alıyordur?Belki de sadece eğleniyor seninle. Dalga geçiyor, arkandan gülüyor. Olamaz mı?
Onun yaşındaki insanlar hiçbir şeyi iplemez.
Aşk adamı
Onu tanımıyorsun bile.Çevremdeki herkes sahte olsa bile jeongguk'un bana olan duyguları gerçektir abla. Bundan eminim. Beni benden daha çok seviyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İris'in Ölümü
FanfictionKanada'da edebiyat öğretmeni olan yarı fransız kim taehyung ve kore'den kanada'ya çift diploma yapmak için giden jeon jeongguk. Jeongguk, taehyung'u çok seviyordu. taehyung ise onun yaşının çok küçük olduğunu söylüyordu.