Ce nesimțit ! Cum își permite? După ce ca m-a udat toată, a îndrăznit sa se comporte și ca ultimul bădăran . Asta sigur e print ?
Rochia asta e prea uda, și trebuie sa fiu acolo in 30 de minute , poate găsesc ceva mai decent . Doar rochii scurte , Oana nu ai luat chiar nimic decent?
Uite! Rochia asta neagră pare mai ok, evitând faptul ca e cu spatele gol, și strânsă pe coapse. O pun pe mine și ma uit in oglinda, ador satinul, mai toate rochiile mele sunt din satin, un material atât de delicat și sensibil. Într-adevăr , arată de parca merg in club, și trebuie sa îmi prind parul intr-o coada, dar după aia o sa minte vadă spatele , și eu sunt putin grăsuță, nu m-am simțit niciodată rușinată de asta, probabil in copilărie , dar acum ador faptul ca sunt mai plinuță fata de restu. Îmi ador picioarele, burta , mâinile și sânii mari , sunt toate frumoase in felul lor. Eh, de ajuns cu asta , cât mi-a luat sa caut toate hainele astea, aproape am sa întârzii .
Ies din camera și îmi dau ușor cu mâna peste rochie , iar din camera cealaltă apare printul, adevarul e ca a fost destul de greu sa uit acea scena , corpul arată atât de bine , nu am putut sa vad prea multe sincer , eram amețită putin, dar acum ca îl vad in fata mea. Al naibii ca Mi-ar plăcea sa mai petrec încă alte 5 minute cu el, nu! De ajuns cu asta, a fost un porc. Ma uit la el cu dezgust .
- Buna Seara printe! Sunteți pregătit de cina? Acesta zâmbește iar eu îmi dau ochii peste cap.
-Eu aștept desertul mai mult. Pufnesc și trec pe lângă el făcând o mica plecăciune realizez tarziu ca nu am sutien și am și un decolteu mare, defapt, realizez asta atunci când ma ridic inapoi și vad unde e îndreptată privirea lui. Ma conformez și merg incontinuare.
- Și, de ce ai fost aleasa tu , sa ma păzești pe mine?
-Intreba regele, dar eu as spune ca e din vina calitatilor mele excelente !
- Am observat ce calități ai. Ma fac roșie și ma emoționez .
- Hai sa uitam scena din baie, aia a fost singura greșeală pe care o sa vezi ca am sa o mai fac. Mi-am uitat geanta acolo, și aveam nevoie de ea.
-Am inteles, personal Mi-ar plăcea sa mai ai scăpări din astea. Ma încruntă și acesta începe sa Rada.
-Par un nesimțit , dar nu sunt , chiar sunt un bărbat educat bine, nu de părinți, de oricine Inafara de ei sincer. Îl simt nervos, probabil părinții lui nu aveau timp de el, e greu sa fi rege.
- Am inteles ca împliniți 25 de ani in 6 zile, de asta am și fost angajata, as vrea sa stiu pericolul cu care ma confrunt . Încerc sa schimb subiectul .
- E atât de ciudat , in mare parte toți angajații mei vorbesc ca tine , dar când o faci tu , suna nașpa,poți sa mi te adresezi normal , cum ai făcut-o in baie.
- Am sa ma adresez asa, doar când o sa mai am o scăpare ,adică niciodată ! Deci revenind la întrebarea mea...
- A , pai din câte cred ca știi , la 25 de ani poți decenii rege dacă ți-ai găsit o soție , sau dacă regele moare . In schimb, tatăl meu a obosit , și vrea sa renunțe la tron pentru a mi-l da mie.
- Deci înțeleg ca sunteți foarte inportant , dar asta nu înseamnă ca veți avea nevoie de protecție non stop?
- Ba da, dar nu, când voi fi rege o sa am grija sa nu mai am atât protecție , simt ca nu îmi trăiesc viața , mereu urmărit de cineva, e prima dacă când am un bodyguard , a care-i prezente nu ma deranjează . Cine știe , poate te angajez pe tine . Zâmbesc și acesta face la fel. Intram intr-o camera uriașă, cu o masa exact ca in filme de lunga, iar in capătul ei se afla regele. Fac o plecăciune nu chiar atât de mare iar printul ma trage aproape spre el, de ce se comporta așa ciudat. Ma uit in jur și vad cum toți bărbații din încăpere ma privesc , acesta pare putin gelos. Zâmbesc și merg unde ma trage el, ma aseaza la masa și se pune fix lângă mine.
-Oana! Încântat ! In sfârșit pot sa te vad, ai fost recomandata de mulți oameni, așa ca am decis ca tu ești cea mai buna pentru fiul meu. Zâmbesc amabil și dau din cap ca pe un semn de mulțumesc , când stiu ca practic tot eu mi-am luat jobul asta, el ar trebuii sa îmi mulțumească mie de o mie de ori. Cât urăsc oamenii ăștia, bogați , cred ca au toată lumea la picioare , și problema e , ca chiar o au.
- De asemenea Majestate , este placere mea ca am fost aleasa de către dumneavoastră , printul este in siguranța cu mine .
Începem sa mâncam , și minutele trec atât de greu , pentru fiecare 10 minute , trebuie sa beau un pahar de vin , ca sa nu încep sa îl bat pe așa zisul ,,rege" la fiecare aberației ! Citez ,,Oamenii aceștia sunt buni, au mâinile de aur recunosc , dar atata fac, noi cei de sus conducem tot, iei sunt doar niște pioni in una din tablele noastre de șah , iar noi suntem regii ale multor altora " , in viața mea nu am fost mai dezgustata , sau mai beata sa fiu sinceră . Sunt la al 9-le-a pahar , e doar vin, și adrenalina . Iar printul nu își poate lua ochii de pe mine , ii simt cum caldura lui ma înfierbânta și pe mine. Trebuie sa recunosc , nici eu nu am jucat prea corect, așezându-mi discret sânii in rochie, trăgând rochia putin mai sus pe coapse . Vreau doar sa ii arat tot ce el nu poate avea.
- Oana, dacă mai ai nevoie de ceva sa ma anunți , bănuiesc ca seara asta o vei petrece cu fiul meu , nu? In timp ce beau ma înec putin și ma uit ciudat prin prejur.
- Deoarece e într-un pericol Constant m-am gândit ca poți sa îl supraveghezi , cel putin in seara asta , am avut mici schimbări de bodyguarzi și noul apare abia mâine. Zâmbesc atât de fals și amar.
- Desigur! Atunci cred ca este timpul sa plecam, ne scuzați Majestate . Printul se ridica primul și ma ajuta și pe mine , mergem spre camera lui și ma împiedic pe tocuri iar acesta ma prinde.
-Ai avut aproape 10 pahare, nou record in aceasta familie , stiu ca multe persoane prefera sa ii asculte discursurile tatălui meu , mai degrabă pe jumătate amețiți , măcar așa poate le înțelege cineva . Zâmbesc și încep sa rad putin .
- E doar vin, nu de la asta sunt amețită oricum , e din vina adrenalinei . Intram in camera și ma descalț , simt cum ceva ma apasă pe piept și respir mai greu , dintr-o data tot corpul meu simte un fior, atât de plăcut .
-Adrenalina? Simt cum se apropie atât de aproape de urechea mea.
-De la ce? Ma întorc spre el și sunt aproape lipita, sânii mei ii ating pieptul încordat și respir și mai greu. Sa rezist tentației ? Sau sa îmi îndeplinesc dorintile carnale. Ma uit la el și îmi mușc buza, apoi la buzele lui întredeschise .
-De la tine. Zâmbește și se apropie de urechea mea.
-Și ce ai vrea sa fac in cazul asta? Spune cu un rânjet pe fata .
-Sa ma ajuți . Zic fără nicio ezitare , de unde am atât de mult tupeu?
-O sa îl iau ca pe un consimțământ . Ma trage într-un sărut atât de sălbatic , îmi trimite fiori prin tot corpul, își scoate ușor cămașă și ma împinge spre pat, îmi musca buzele apoi iar le săruta și face jocul asta atât de bine , parca le știe de o viața, limba lui o întâlnește pe a mea , încep sa gem printre săruturi iar acesta zâmbește .
- Îmi dai voie? Dau din cap aprobator .
- Vreau sa aud prințeso.
-Te rog scoate-o de pe mine. Zâmbește si rupe rochia cu o ușurintă , mâinile lui se duc direct spre sânii goi jucându-se cu amândoi ca doua mingi , se apleacă sa ii sărute isr eu gem si mai puternic .
-Ador sa te aud cum gemi, dar mai încetul iubire, nu vrei sa te audă toți , nu? Zâmbesc și încerc sa nu mai fiu atât de scgomotoasa . Ma împinge spre perete și și coboară cu buzele pe tot corpul meu pana ajunge la zona mea intimă .
-Arați minunat iubito . Cu o ușurintă îmi da jos lenjeria , și îmi pune piciorul pe umărul lui, pentru a avea loc sa ma deguste mai bine. Al naibii ce bine se simte , încerc sa nu gem așa ca îl strâng de par cu o mâna și pe cealaltă o mușc , dar tot actul încercând sa nu fiu zgomotoasă dispare atunci când baga primul deget in mine însoțind de limba lui calda ce se joaca cu clitorisul meu sensibil. Încep sa gem cum nu am mai făcut-o o viața , pana ajung sa îmi dau drumul in gura lui . Se ridica la mine inapoi și zâmbește , apoi ma săruta din nou .
CITEȘTI
Te voi proteja
RomanceUn print și o asasina . Dragostea lor este mare dar oare cât de puternica este împotriva unui stat întreg, sigur e bolnav iar ea sigur e nebună.