-1-

1.7K 27 7
                                    

Herkes çok heyecanlı görünüyordu, denizde ilerleyen teknede yarışma alanına giderken herkes çıldırmışçasına bağırıyordu ve bende o herkesin içerisindeydim tabii ki.

Tekneden sıcak kuma doğru atladık ve seremoni için yan yana dizildik. Gözlerimiz birden denizdeki balinayı buldu. Acun abi sağ olsun her yıl daha da saçmalıyordu. Bu yıl balina şeklinde teknesiyle gelmişti. Acun abi gelip yerini aldı ve konuşmasına başladı, bu yılın en zor survivor olduğunu söylemeden de geçmedi. Sonrasında ödülü ve oyunu anlattı. Bu oyunu sadece barakanın alt tahtası için ve daha güzel adayı almak için onayacaktık peeh çok önemli gerçekten. 

Eşleşmeler hakkında konuşmak için toplandık her kafadan bir ses çıkıyordu ama ben sadece kafa sallamakla yetindim.

Oyunlar başlamıştı. Bana sıra gelene kadar bizim takımdan Berna ve karşı takımdan Sercan abi ve Yağmur sakatlanmıştı. 8 oyunun sonunda artık sıra bana gelmişti, durum 5-3 e gelmişti, Aycan'la yarışıyordum ve ikimizin de ilk parkuru olduğu için nasıl bir yarışmacı olduğunu bilmiyordum. Parkurun başına geçeceğim sırada duyduğum ses ile duraksadım. Ogeday beni durdurup parkur ve atış hakkında takik veriyordu. Daha kendi oynamamıştı bile neden her şeyi biliyormuş gibi davranıyor? Taktiklerini umursamadım, denizde yürüyerek parkurun başına geçtim, rakibime başarılar dileyip tekrar yerime geçtim ve düdük sesiyle denize daldım. Atışlara ondan önce gelmiştim ama fazla gürültü nedeniyle odaklanamamış ve sayıyı Aycan'a ellerimle hediye etmiştim.

"Abi çok konuşuyosunuz odaklanamıyorum." diyerek benche oturdum.

"Şimdi suçlu biz mi olduk? Senin kazanman için konuşuyoruz burada!" 

Arkamdan gelen sese doğru döndüm Ogeday sinirli bir şekilde bana bakıyor aynı zamanda öküz gibi bağırıyordu.

"Çıkmadan önce de sana söyledim stickin mavi yerinden tuman gerektiğini, dinlemiyorsun ki!" haklıydı bir şeyler söylemişti ama bu kadar bağırmasına gerek yoktu sonuçta benden önce de 5 kişi kaybetti ve onlara da aynı şeyleri söylmemiş miydi? Neden sadece bana bağırıyordu? 

"Bir tek ben seni dinlememişim gibi davranıyorsun benden önce kaybedenlerde sesin soluğun çıkmıyordu!" konuşurken sinirden yuttuğum kelimelerle 2 saatte kurduğum cümleye sanki bunu dememi beklermişçesine cevap verdi.

"Onlar senin gibi suçu bize atmadıklarından olabilir mi Nisa'cığım?"

"Ben sesten rahatsız oluyorum ve odaklanamıyorum herkesle aynı olmak zorunda mıyım? Ayrıca sen bana Nisa'cığım da deme lütfen."

Kaybettiğim oyuna zaten sinirliyken söyledikleriyle beni daha da sinirlendirmeyi başarmıştı. Onu daha fazla dinlememek için benchten inip denize doğru ilerledim, denizin içinde oturdum ve baştan beri tuttuğum göz yaşlarımın yüzümde süzülmesine izin verdim. Biraz sakinleştikten sonra yüzümü yıkayıp benche döndüm. Hiç kimseden çıt çıkmıyordu. Az önce kafamı siken Ogeday'dan bile. Cemal ve Burçak yanıma gelip bana iyi olup olamadığımı sorarken uzaktan da oyunda sakatlanıp yanıma gelemeyen Berna "iyi misin?" dedi. İyi olduğumu söyleyip benche oturdum.

"Haydi Nisaaa!"

Duyduğum ses karşısında kaşlarım çatıldı. Az önce olmayan moralimi de bozup, bana bağırdığı için özür bile dilemeyen kişi şimdi hiçbir şey olmamış gibi yarışa giderken bana destek mi veriyor?

Kulaklarımı tüm seslere kapatmaya çalışarak yarışa başladım. Atışa geldiğimde herkes az önceki şeyler yaşanmamışçasına bağırıyordu, yanlış anlamayın her şey "kazanmam için".

"Susun artık!!"  takımdaki herkesin sesi kesilmişti.  Tam odaklanıp ilk stickimi atmıştım ki Sema ablanın kazandığını duydum. Takımdakileri susturana kadar zaten o ilk stickini atmış ve ben ilk stickimi attıktan hemen sonra ikinci stickini de atıp sayısını almıştı. Durum 9-7 olmuştu, Ogeday'ın çenesini dinlemek istemiyordum, hırslanmıştım. Bu yüzden bu sayıyı kazanmak çok istiyordum.

Sinirle çığlıklar atıp ormana doğru yürüdüm. Yasin'in "Nisa bekle!" diye bağırmasını ve diğerlerinin "Canın sağolsun gel." demelerini umursamadan hızlıca ormana doğru ilerliyordum.

"Nisa bekle be!"

"Yasin, yalnız kalmak istiyorum."

Yasin'e yalnız kalmak istediğimi söyledim. Bana söylenmeye devam etsede duymamazlıktan geldim ve daha da hızlandım. Birden gördüğüm şeyle duraksadım ve çığlık attım.

"Aaaaaaaaa!!!"





Selaaam!! Bu yazdığım ilk kitap ve wattpad'de hiç kitap okumadım (ognis kitapları dışında). Bu yüzden saçmalamışsam kusura bakmayınız efenim. Açıklamada da 17 Ogeday'ını ve 20 Nisa'sını okumayı çok sevdiğimi ve eğlendiğimi söylemiştim ama çok fazla bulamadım ve bende yazmaya karar verdim. Umarım beğenirsiniz ve istediğiniz bölümler olursa yazmayı unutmayın. Hoççakalıııınn:D.

OgNisLY LOVE CAN HURT LİKE THİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin