26- final

1.3K 85 67
                                    

beomgyu'nun ağzından
yeonjun ile sineme izlemeye karar vermiştik. Yeonjun'un evi gerçekten çok büyüktü fazladan aptal aptal odalar vardı.
baba parası.
neyse rahatca giyinip evine doğru yol aldım.
"hoşgeldin sevgilim." öncesinde de aynı şeyi soylerdi ama bilmiyorum eskisinden daha çok hoşuma gidiyordu.
salona geçtiğimizde kocaman bir televizyon vardı Led ışıkları açmış ve oda mor ışıklarla kaplanmıştı.
"hadi izleyelim." dediğimde kıkırdamış kafasıyla onaylanmıştı dediğimi.
sonrasında bir film açtı ve belimden tutarak filme odaklanmaya çalışıyordu.
ben nasıl odaklanıyım şimdi amk.
Filme odaklanmıştık ya da sadece ben odaklanmıştım.
fakat bir ses ile kafamı Yeonjun'a çevirmiştim.
"seni buraya film için çağırmamıştım aslında."

"ne için çağırmıştın?"

"sikmek için."

"salak salak konuşma."

"aykut elmas mi oldun şimdi?"

"evet."

"tamam şakaydı."

"ne için çağırdin?"

"yurt dışına gitmek için."

"nasıl?"

"yurt dışında yaşayalım."

"ailem peki."

"orası seni ilgilendirmez benimle yurt dışında yaşar misin yaşamaz misin? evet ya da hayır sonrasını ben hallederim."

"okul?"

"okulun bitmesine aylar kaldı orada da okuyabiliriz."

"tamam."

"evet mi hayır mi?"

"evet." dediğimde yüzü iyice gülmüş belindeki ellerini iyice sarmıştı.

"yanımda olduğun için teşekkür ederim."

"peki seni yurt dışına sürükleyen şey ne?"

"babamın şirketleri, babamda biraz ölüm korkusu başlamış ve  üvey anneme vakit ayıramadığı için ara vermek istedi buradaki şirket iyi işliyor ama Tokyo'daki şirkete bir yönetici lazım  kardeşim 16 yaşında oraya giderse alışması zor olur zaten reşit olması lazım babam bu yüzden kardeşin reşit olunca buradaki şirkete bakar sende Tokyo'daki şirkete dedi hatta Beomgyu ile gidin orada yaşarsınız diyip duruyor babam su zamana kadar her istediğimi yaptı benimde onun istediklerini yapmam gerekiyor bu yüzden. "

" iyi bir evlatsın. "

" ama riki değil. "

" riki ne alaka şimdi? "

" abim buraya alışmış ben Japonya'ya giderim orada doğdum zaten demesi lazımdı. "
dalga geçermiscesine  üvey kardeşiyle dalga geçmişti.

biyolojik annesi ölmüştü Yeonjun'un ama onu hayatta tutan kişi üvey annesiydi çok ilgileniyordu onunla, kin beslemedi hiç ona.

benim annem de Yeonjun'un biyolojik annesiyle çok  iyi anlaşırdı vefat edince çok üzülmüştü çünkü onun çocukluk arkadaşıydı.
fakat Yeon'un üvey annesi geldiğinde ise onunla da anlaşmaya başlamıştı. Kadın Yeonjun'un biyolojik annesiyle kendini karşılaştırmazdı. zamanı geldiğinde Yeonjun'un biyolojik annesi için üzüldüğümuzde bizi her zaman teselli eder
"bizi cennetten izliyor ağladığınızı görürse çok üzülür yapmayın." derdi ama ben ateistim diyemedim.

Yeon'un üvey annesi Japon'du hatta Riki adında bir oğlu vardı. Yeonjun'un acısını anlayabiliyordu.

Benimde babamın şirketleri vardı Yeonjun ile de oradan tanışmıştım çünkü babalarımız ortaktı.
Yeonjun'un babasının işi bizden biraz daha iyi ilerliyordu fakat hiç bir zaman bize bu sebepten hava atıp kendilerini üstün görmüyorlardı.

kısaca ailelerimiz dahil çok iyi anlaşırdık.

benim ailem Yeonjun ile sevgili olduğumuzda saygı duyduklarını söylemişlerdi ama bize çok tuhaf bakıyorlardi en azından bize karşı çıkmadıklarına şükretmeliydim.

Yeonjun'un ailesi ise normal bir tepki vermiş hemen aile yemeği vermek istemişlerdi.

"neye daldın oyle?"
diye seslendi yeonjun

"hiçbir şeye ailemin tepkisini merak ediyorum."

"babam halleder hatta babanda yoruldum demiyormuydu onun şirketine de sen bakarsın."

"bana atma derdindeydi zaten a desen kabul eder."

"yanımda olduğun için teşekkür ederim Gyu. o kadar hata yapmama rağmen beni affettiğin için de teşekkür ederim."

"şimdi sırası değil ben affetiysem bu başkasını ilgilendirmez."

"teşekkür ederim seni seviyorum."

"ben de seni seviyorum." dediğimde yavaşça yüzlerimizi yaklaştırıp dudaklarımızı birleştirmişti.

seni çok seviyorum yeonjun.

___
e bu bitti

ficimi okuduğunuz için teşekkür ederim.
sabahları uyanır uyanmaz side to side'tan bildirim gelmiş mi diye bakıyordum ve bildirim geldiğinde ise asiri mutlu oluyordum tiktok da fici önerenleri gördüm gerçekten çok teşekkür ederim yorumlarınız Yeonjun'a hakaretleriniz için bile teşekkür ederim başka ficlerde görüşürüzzzzz

bu fic için özel bölümler gelebilir tokyodaki yaşamlarının nasıl olduğunu da göstermek isterim

jeonglix yazcam ben 😘😘


side to side - Yeongyu Beomjun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin