19 holiday

1.8K 130 175
                                    

yeonjunun ağzından

sınavlar, dersler ve  ödevler hepimizin kafasını şişirdiği için okulumuz ilk defa mantıklı bir şey yapıp bizi tatile götürecekti. Herkesden bir miktar da para almışlardı tabii.
Otobüsde herkes karmaşık oturmuştu. Ben Jimin, Hyunjin ve Minho ;Beomgyu Heeseung Soobin oturmuşlardı.

Aslında Beomgyu ile oturacaktım ama benden kaçıyordu sanırım.

"Yeonjun niye dalgınsın?" diye sordu Jimin.
sevecen bir kızdı. kuzenim olduğu için demiyorum gercekten cok guzel.

"Bir şey yok otobüs de migdem bulandı sadece."

Vardığımızda herkesi odalarına götümüslerdi. Sonra da birlikte kahvaltımızı yapıp dağıldık çoğunluk denize gitmişti bile. Bende Jimin'in kiz arkadaşları ile tanışıyordum. aslında onlar sırnaşma derdindeydiler.

Sonra aralarından zorla ayrılıp Denize doğu yürüdüm.

Hyunjin ve Felixin olduğu yerden bir şezlong istedim. arkadan bir ses duydum ve oraya doğru döndüm bağırarak bana karşı konuşuyordu belki de herkes duyuyordu.

"hey yeonjun istesen buradaki her kızı kaparsın ama beni asla." diye konuştu ismini bilmediğim bir kiz.

"sadece istediğim kişileri kaparım senin gibileri değil kötü kız rolleri yapma kanmıyorum."

"ah yeonjun gay misin yoksa?"

"emin ol senden daha fazla erkekle birlikte olmuşumdur bu kadar ağlama."

"Beomgyu gibi insanlarla çıkarsan tabi kabul ederler böyle orosbular çok var."
bunu duymak o kadar rahatsız ediciydi ki.
Birinin Beom'a laf etmesi tepemin tasını arttırıyordu.

"orosbu kılıklı  bir daha Beomgyu'ya laf et senin ağzına sıçarım. siksen beomgyu olamazsın. Haddini bil siktir git. "

ben nerden biliyim Beomgyu'nun bizi izlediğini.

"özur dilerim." diye konuştu kiz gözleri dolu dolu.

"siktir git ne özür diliyorsun."

dediğimde kız korkmuş bir şekilde gitmişti.

arkama döndüğümde ise Beomgyu bana bakıyordu.

"teşekkür ederim."

O kadar utanç verici bir andı ki. Aptalca beomgyuya cevap vermeden hızlıca oradan ayrıldım.

Sanırsam arkamda kırılmış bir beomgyu bırakmıştım.

Öğlen olmuştu ve yemek saatti gelmişti . Yemek yendikten sonra tekrardan çoğunluk denize yayılmıştı.

sahile döndüğümde  Beomgyu'yu  mayo giymiş ve ucube erkekler ile orada olacağını tahmin bile edemezdim.

"beomgyu niye mayo giymiş."

hyunjin buna gülüp
"ne giymesi lazım?" diye seslendi.

"yani üstüne birşey giyseydi bari beli belli oluyor." 

"tamam dur ben bahane bulup söylerim."

"git hyunjin acele et."

______
beomgyu'nun ağzından

yeonjun kalbimi kırmıştı ona sadece teşekkür etmiştim. bana neden böyle davranıyordu?

yüz verip geri kalbimi kırıyordu.
aptal gibi ona kanıyordum değil mi?

Heeseung'ın arkadaşlarının yanından ayrılmadan önce Hyunjin yüzünde ki korkunç gülüşle yanıma doğru geliyordu.

"Beomgyu Beomgyuuuuuuuu!"

"efendim Hyunjin."

"noldu biliyor musun?"

"hayır bilmiyorum , ne oldu?"

"yeonjun seni suan aşırı kıskanıyor erkeklerin yanına gitme ve  belini de gösterme üstüne tisort giy."

"ne."

"kaçıyorum Beomgyu beni dikkate al."
deyip Yeonjun'un yanına doğru koşmaya başladı.

____
yeonjun'un ağzından

"yaptın mı hyunjin? "

"yaptım yaptım merak etme."

"anlamadı dimi benim dediğimi."

" kanka yok fark etmedi bile. " diye gülüp kahkaha atarak Felix'in yanına doğru koşmaya başladı.

peki ya beomgyu niye  erkeklerin yanına yaklaşmaya başlamıştı?

Beomgyu'nun ağzından
inat yapıyorum kardeşim. istemiyorsan
o zaman kızı paylasmasaydın.

biraz daha erkeklerin yanında durduktan sonra denize girmek için ayağa kalktım hava hafif kararmaya baslamis güneş batmaya başlamıştı. deniz güneşin ışığıyla ısınmış sıcacık olmuştu. kolaylıkla denize girdim. sahilde neredeyse kimse kalmamış akşam yemeğine hazırlanıyorlardı. suya hızlıca girmiş, yavaş yavaş yüzmeye başladım. Bir süre daha yüzükten sonra arkamda hissettiğim ellerle aniden arkama döndüm.

"ne işin var burda yemek başlıycak." diye sordu yeonjun.

"asıl senin ne işin var burda."

"geceleri yüzmeyi daha çok seviyorum sabah yüzersem seksi bedenime bakıyorlar."

"iy."

"beğenmediğin bedenimin üzerinde uyuyordun bir zamanlar beomgyu."

söylediği şey o kadar utanç verciydi ki kafamı suya batırıp kendimi boğmak istedim.

"çıkalım yeonjun."

"sevgili mi olalım yani?"

"hayır denizden çıkalım."

yavaş yavaş kıyıya doğru yaklaşıp çıkacakken Yeonjun belimden tutup beni geriye doğru düşürdu.

"kucağıma gelsene beomgyu su da çok rahat kaldırırım."

"hayır Yeonjun yürü git."

hiçbir sey dememiş ve belimden tutarak beni kendi kucağına doğru almıştı. istesem rahatlikla kurturdum bunu ikimiz de biliyorduk ama ayrılmadım çünkü orda olmak istediğimi de biliyorduk.

yeonjun beni iyi tanırdı 2 ay sevgili olsak bile öncesinden çocukluk arkadaşlarıyız 5 yaşımızdan beri tanışıyorduk.

beni kendine biraz daha yaklaştırdıktan yavaş yavaş yüzlerimizi de birleştiriyordu.
en son dudaklarımı bile dipdibeydi. yeonjun biraz daha bedenlerimizi yaklaştırıp dudaklarıma doğru yönelmişti bakışları.

"yeonjun ben senin istediğin zaman kullanabilcegin kişilere benzemiyorum. benim ağzıma sıçtıktan sonra tekar hayatıma girme çünkü sen yarın yine kadın bulur peşinden gidersin." diyerek hızlıca sudan çıktım ve ağlayarak otel odasına doğru yürümeye başladım.

______
nasi kiss mi bekliyodunuz

gerçekten sahilde yazdım ama devamını yazamamistim ancaj gece bakabildim kusura bakmayın yb en erken yarın gece gelir.

side to side - Yeongyu Beomjun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin