الجزء التاني والاخيرة

1.2K 34 3
                                    

رواية أحببت براءتها بقلم هاجر سلامة ♡
البارت الجزء الثاني والأخير ♡
ريما بصدمة..يعني اي
ارسلان اتصدم انها موجوده لانه مكانش يعرف انها ممكن ترجع في الوقت ده وراحلها بلهفه وقال ريما حبيبتي افهميني انا عملت كده عشانك.
ريما.. انا هاديك فرصه علشان اسمعك بس تقولي كل حاجه بصراحه.
ارسلان.. حاضر طيب تعالي وراح وقف قدام مهران و قاسم وقال انا هاقولكم كل حاجه.

فلاش باك.

في يوم ارسلان كان قاعد ف الشركة.
دخلت عليه السكرتيره وقالت ارسلان بيه ف واحدة اسمها سمر وقفة برا بتقول انها عايزة حضرتك ف حاجة مهمة.

ارسلان..دخليها.
دخلت سمر وهي باين عليها التعب.
سمر.. اكيد مش عارفني صح انا سمر صاحبت تمارا.

ارسلان.. اهلا وسهلا اقدر اساعدك في ايه
سمر.. لا انا جايه اقولك على سر محدش يعرف.
ارسلان..قولي نا معاكي اهو.
سمر.. انا عارفه ان انا غلطانه وانا اسفه اوي وانا ندمت بس فات الاوان انا جاءلي سرطان في الدم وانا جيت عشان اقولك على كل حاجه عشان اريح نفسي واريح ضميري
وحكيتله كل حاجه عن تمارا واللي هي عملته فيها علشان بتحب ارسلان واللي كانت ناويه تعمله.

ارسلان بغضب.. عارفه لو مكنتش بنت كنت كسرتك دلوقتي.

سمر.. انا اسفه اوي عارفه اللي انا غلطانه بس الشيطان اعمني انا واحده محرومه من كل حاجه انا اسفه اوي سامحني ونبي انا خلاص في اخر ايامي.

ارسلان بشفقة.. طيب انا هسامحك بس بشرط

سمر.. ايه هو انا موافقه على كل حاجه.

ارسلان.. تتعالجي على حسابي.

سمر بندم ودموع.. يااااه بعد كل ده.

ارسلان.. ها موافقه ولا لا

سمر..اها موافقة.

ارسلان.. تمام كده روحي دلوقتي اكتبي رقمك عند السكرتيرة وان شاء الله هاحجزلك في مستشفى كبيره وان شاء الله هتخفي وهترجعي احسن من الاول.

سمر..انشالله.
مشيت ثاني يوم ارسلان سمع خبر وفاه سمر زعل عليها ودعالها بالرحمه.
نرجع.
ريما.. طيب مقلتليش ليه انو ده اللي حصل
ارسلان.. لاني كنت اعرف انه هيحصل مشاكل كثير علشان كده عملت كل حاجه لوحدي لغايه معملت الحادثه وفعلا انا فقدت الذاكره مش خطه ولا حاجه بس رجعتلي امبارح وعرفت كل حاجه.

قاسم بكسوف.. انا بجد مش عارف اقول ايه انا مكسوف منك اوي على اللي عملته اختي.

ارسلان.. بس ياض يعني ايه مكسوف مني العيب مش عليك العيب على امك اللي مدلعاها.

مهران..ايوة صح.

قاسم.. تمام شوف انت هتعمل ايه وانا معك بس بلاش تاذيها ونبي هي مهما كانت اختي.

أحببت براءتهاحيث تعيش القصص. اكتشف الآن