1.Devil!

483 32 8
                                    

Mă trezesc cu o durere îngrozitoare de cap!
De fapt așa este in fiecare dimineață,nici nu mai știu când am adormit ultima data fara băutură!
Dar nici nu contează,asta este viața mea din ultimii trei ani de când Alice nu mai este printre noi.

Un iad din care nu pot ieși și nici nu vreau!

Doar Matteo și Ranya au rămas alături de mine.
Ei stau la bunici,iar eu am rămas singur în văgăună asta de apartament.

Zilele trecute m-am certat și cu Alessia, i-am spus să mă lase în pace și să nu mai treacă pe aici!

Am incercat sa mă apropii de ea,mai mult de cat trebuie și a fost cât pe ce sa mi-o i-au de la Daniel.

Știu că nu am procedat cum trebuie,dar faptul că seamănă identic cu Alice mă înnebunește!

Copii au rămas acasă la bunici,iar eu stau singur aici in apartament.

Ranya mai vine in vizita iar Matteo este prea mic sa o faca.
Mai merg eu al ei sa ii vad dar nu foarte des.

Îmi iubesc copii mai mult decât orice pe lumea asta,dar eu inca nu pot avea grija de mine,nu de doi copii!
Deși au trecut trei ani de când Alice nu mai este,eu incă nu o pot uita.
Suferință este prea mare,ea a fost și încă este iubirea vieții mele!

Se aduce soneria de minute bune iar eu nici măcar nu vreau să mă ridic de aici,nu am nici un chef.
Mai ales de musafiri!

- E deschisă ușa!
Strig in timp ce mă ridic și merg la frigider după încă o bere rece chiar daca capul îmi bubuie după noaptea trecută.

- Buna tată!
Ranya se apropie de mine și mă sărută pe obraz.
La fel că întotdeauna!
Îmi spune ea cu reproș.Traiesti într-o cocină,ești cu băutura in cap zi de zi,nici măcar nu strangi după tine.
Și mirosi insuportabil!

- Ranya ramai sa vorbim!
Strig eu la ea, atunci când vrea sa plece.
Știu că nu îi place să mă vadă așa,dar doar așa îmi pot alina suferința!

- Nimeni nu poate sta aici tata!
Nu știu când o să îți revii,mama nu mai este si trebuie sa treci peste asta!
Mă ai pe mine și pe Matteo,nu poți să îți distrugi viața în continuare!
Ea nu mai este tată,oricât de mult am iubi-o,mama nu se va mai întoarce înapoi!

Izbește ușa și pleacă,fara să mă asculte!
Diseară o sa merg sa vorbesc cu ei,de revenit nu știu dacă o să îmi mai revin vreodată!

Fac repede un dus,mă schimb și plec direct în oraș.
Am nevoie de ceva de băut,iar prin casa nu am găsit nimic.
Toate sticlele de băutură,sunt goale.
Doar așa incerc să uit că ea nu mai este,doar așa încerc să îmi alin durerea!

Parchez mașină în fața clubului și intru înăuntru.
In acest local mi-am petrecut ultimii trei ani de când Alice a mea,nu mai este printre noi!

Mă așez la bar și îi cer barmanului o tărie și încă o tărie,până ce nu mă mai pot tine pe picioare!
Este aproape de miezul nopții,iar ochii incep sa mi se închidă deja,dacă o să mai beau mult știu că nu o sa mai ajung acasă.

Îmi i-au chile de la mașină și vreau sa mă ridic,dar reușesc cu greu!

- Ramai aici în noaptea asta!
Îmi spune barmanul care mă cunoaște deja destul bine.
Nu o sa reușești să conduci,cel mai bine este sa te odihnești câteva ore!
Nu ar fi prima dată când fac asta.

- Lasă-mă în pace!
Îi spun eu și plec de aici.
Ajung in fața mașinii,vreau sa deschid ușa dar cheile îmi cad pe jos.

La dracu!
Incep eu să înjur sunt prea ametit ca sa le mai găsesc și cu siguranță nu o sa ajung prea repede acasă.
Ma sprijin de portiera mașinii,dar cad jos.
Incerc sa mă ridic,dar nu reușesc să o fac.

- Ești bine?
Îmi spune o domnișoară ce se apropie de mine.
Cu siguranță nu,duhnești a bautura de la o poștă!Îmi spunea femeia din fata mea.
Vrea să mă ridice de jos,dar nu reușește,cu siguranță sunt prea puternic pt o fire atât de firava că ea

Îi face semn la paznicul de la club să mă ajute și de acolo filmul se încheie.
Nu mai știu nimic din ce se întâmplă!

A doua zi!

Mă trezesc din nou cu o durere insuportabila de cap,ca de obicei in ultimul timp!
Dar nici nu îmi pasă, nimeni nu îmi poate smulge suferința din piept.
Nimeni nu îmi poate face inima sa bata din nou,la fel cum bătea atunci când Alice trăia!

Nici nu știu unde sunt sigur,dar cu siguranță nu sunt acasă!
Îmi amintesc vag de ce s-a întâmplat aseară și de frumuseța care a încercat să mă ajute să mă ridic de jos din fata clubului.

Mă uit prin jur dar camera este goală,așa ca merg sa caut pe cineva în următoarele camere.

Apartamentul nu este foarte mare și cu siguranță trebuie sa fie cineva pe aici.
Am nevoie de o baie rece și de o cafea tare să mă pun pe picioare!

Deschid ușa din față mea și mă izbesc la propriu de femeia de aseară!
Are parul ud și abia a ieșit de la baie,la impactul cu mine ii cade jos prosopul și rămâne goala in fata mea!

- Îmi cer scuze!
Îi aud glasul și se rușinează la fața.
Ridică repede prosopul și îl așează la loc.

- Eu trebuie sa plec!
Îmi spunea ea din nou.
Poți să faci o baie,ai niste schimburi pe canapea,cafeaua o ai in bucătărie iar ceva de mâncare în frigider.
Nici nu mai apuc sa vorbesc din nou ca închide ușa în fața mea,se îmbracă repede și pleacă.

Nu am mai văzut-o de atunci,deși m-am gândit mereu la ea.
Prima femeie la care mă gândesc după Alice!

Va pup!

Devil!(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum