7.Dupa un timp

144 11 1
                                    

Chloe

Mi-am revenit cu greu după cele întâmplate.
Mă aflu din nou în casă lui Devil care inca nu s-a schimbat,încă este mai rău de când ne-am întâlnit prima data.
Nici măcar nu mai vorbește cu mine și doare atât de tare!

Nici eu nu sunt bine,mai ales după apariția lui Raul,un om pe care l-am iubit atât de mult,dar care mi-a făcut atât de mult rău.

Mă bucur totuși că s-a apropiat mai mult de copii de Ranya de și Matteo,care s-au mutat de curând aici cu el.
Sunt minunați și m-am apropiat și eu destul de mult de ei,in puținele ore pe care le petrec în această casă.

Acum stau cu Chris,care mă protejează de cel care inca îmi este soț Raul Tanderman.
Doar fratele meu știe prin tot ce am trecut și cât rău mi-a făcut acest bărbat.

- Ești bine?
Ii aud glasul Ranyei care este îngrijorată pentru mine.Este un copil minunat,o adolescentă care a suferit atât de mult.
Iar eu incerc sa ii ajut pe toți trei,cat pot eu de mult.

- Da!
Ii răspund eu zâmbind.Cred că este timpul sa plec,le spun eu celor doi copii.
Ranya este langa mine la bucătărie,iar Matteo in sufragerie,se joacă un joc cu tatăl lui.
Știu că Devil face multe eforturi să fie alaturi de ei,și să recupereze timpul pierdut.

- Nu ar trebui sa pleci singură!
Îmi spune Ranya.
Este destul de târziu,iar noi nu am dori sa pățești ceva rău,in special tata ar suferi atât de mult,chiar daca nu vrea sa recunoască.
Îl privește pe Devil dar nu spune nimic,doar se uită la noi.

- Mă descurc!
Ii spun eu fetei,am trecut prin atâtea și am mers mai departe.
In plus o sa i-au un taxi până acasă.
Nu îți face griji,o sa fiu bine!
Ii spun eu Ranyei și mă pregătesc de plecare.

Îmi i-au la revedere de la copii și deschid ușa sa plec,dar cineva mă prinde de mana.

- Te duc eu, bine!
Îmi zice Devil,glasul lui fiind destul de tăios.

- Fie!
Ii spun eu,iar tăcerea se lasă din nou peste noi.
Nu am vorbit tot drumul până ce am ajuns la destinație.
Vreau sa ies din mașină,dar vocea lui Devil mă oprește,nu a vorbit cu mine de câteva săptămânii.

- De ce nu mi-ai spus că ești căsătorită?
Vorbește pe un ton rece,ca de obicei.

- Este viața mea personala!
Eu am fost angajată doar sa îți fac curățenie,nu sa discut despre problemele mele personale,ii spun eu
Nu cred că te-ar interesa,nu ești singurul care a suferit,bine!

Nu știu de ce ii vorbesc așa,dar vreau sa ies cat mai repede de aici și să ajung odată în casă.
Poate m-a durut atât de tare tăcerea lui din ultimul timp.
Poate puteam sa incerc sa ii explic,dar nu am vrut.
Vroiam doar sa plec de aici,cat mai repede, fără prea multe explicații!

- Chloe!
Il aud strigând in urma mea.
M-am oprit, deoarece glasul lui mă îngrozea.
Nu îmi era frică de el,dar știam că dacă nu îi răspund,cu siguranță a doua zi voi regreta.

Știam că consecințele vor fi grave!
Eu trebuia să îl ajut sa treacă peste suferința pierderi lui Alice.

Dar pe mine cine mă ajuta!Nu vroiam sa scot la iveală umbrele trecutului,nu vroiam sa îmi amintesc din nou prin ce am trecut cu ani în urmă.

- Te rog,Chloe!
Nu mă lăsa să cad din nou în întuneric.
Îmi spune Devil in timp ce glasul lui se mai domolește.

- Ok!
Ii spun eu.Iti voi spune tot,dar nu aici,ci în altă parte.

Știu că Chris mă privește de pe geam și așteaptă să intru casa,dar eu trebuie sa merg cu Devil să îi povestesc o parte din viața mea.
Nu îi pot povesti totul,pentru că iadul o sa se dezlănțuie iar și în viața mea!

Ii las mesaj lui Chris că voi pleca,să nu își facă griji pentru mine.
Știu că este în stare să pună toată secția de poliție sa mă caute,a mai făcut-o în trecut.

Ajungem destul de târziu la o cabană departe de oraș.
Este locul unde îmi petreceam vacanta de vara împreună cu părinții și fratele meu,locul copilărie mele.

- Deci aștept sa îmi povestești?
Îmi spune Devil, apropindu-se destul de mult de mine.

- Dacă o sa faci așa,nu o sa îți povestesc nimic!
Ii spun eu bărbatului din fața mea.
Nu știu când și cum,dar totul a degenerat într-o ceartă foarte mare.
Chiar a început să mă bruscheze și să fie violent cu mine.
Atunci mi-am dat seama că nu l-am cunoscut niciodată pe acest Rayan Devil.

- Te rog dă-mi drumul!
Încep să strig la el,dar fara scăpare.
Pur și simplu mă i-a pe sus și mă aruncă direct pe pat.
- Nu o poți face,ii spun eu plângând...dar degeaba,am fost a lui cu forța!
Nu am reușit să îl liniștesc,nu am reușit să îl conving sa nu îmi faca rău.

- Ești un monstru,ii spun eu plângând!
Acum ești la fel ca și celălalt care
stă acum după gratii.
Te urăsc Devil,te urăsc din tot sufletul!

Un nou capitol,după atât de mult timp!
O sa incerc sa continui povestea și să scriu din nou.

Devil!(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum