Din nou în cabinetul doamnei psiholog!
Este o plăcere pentru mine sa vin aici,doar sa o vad din nou.Știu că și ședințele sunt importante,și mai ales știu că își face treaba cum trebuie.
De asta m-a adus cu picioarele pe pământ și a făcut om din mine,după atâția ani.- Deci putem sa începem ședința domnule Devil, sunteți pregătit?
- Da!
Răspund eu hotărât.
Deși mintea mea este in altă parte.- OK,Devil!
Am nevoie sa îmi spui trei calități pe care le ai?
Îmi spune frumusețea din fața mea!- Sunt un cuceritor,un bărbat care știe ce vrea și mai ales ce își dorește!
Restul îți dai seama de la sine.Chloe se ridică de pe scaunul de la birou și se plimba prin cabinet.
- Deci ești un cuceritor!
Se sprijină de birou și nu mai zice nimic,doar mă privește.Acum eu sunt cel care se apropie prea periculos de superbitate din fața mea.
Mâinile mele încep să se joace cu picioarele ei.- Nu este locul potrivit pentru ceea ce încerci să faci!
Poate intra orice in orice moment și nu ar fi bine sa ne găsească în ipostaze intime.
Este locul meu de muncă Devil,iar tu ești la o ședință în acest moment,tu ești pacientul,iar eu sunt medicul.
Îmi spune Chloe și încearcă să se îndepărteze de mine.- Am închis ușa de mult, iubito!
O prind de mână și o trag in brațele mele,de mult vroiam sa ii dau fusta jos.Cred că doar la asta m-am gândit de când am intrat pe ușa
Mă apropii de buzele ei,dar nu o sărut doar o tachinez,in timp ce ii aud gemetele de plăcere.
Știu că mă doreste,la fel de mult cum o doresc și eu!
Mă înnebunește cu adevărat!- Deci vrei sa te joci cu mine!
Chloe ia inițiativa și mă stârnește cu adevărat.
Este o femeie care știe ce vrea cu siguranță.
Îmi desface cureaua de la pantaloni și îmi atinge penisul cu ambele mâini.- Ești nebună!
Ii șoptesc eu la ureche.Își dă jos cămașă,iar eu incep sa mă joc cu sânii ei,apoi ii desfac încet fermoarul de la fusa și cade pe jos.
O ridic pe birou și o pătrund încet dar sigur.- Încă puțin,iubito!
Ii șoptesc eu la ureche.
Jocul încă nu a luat sfârșit.
O sărut cu pasiune,iar gemetele ei se aud in toată încăperea, atunci când penisul meu continuta sa își facă de cap înăuntru ei.Orgasmul se apropie exact când cineva bate la ușă, noroc că este închisă!
- Continuă!
Îmi spune ea,dar nici nu eram prost sa o las așa aproape de apogeu.- Doamne!
A fost atât de bine,îmi spune îngerul din brațele mele.-Imediat!
Strigă ea,in timp ce reușește să se îmbrace, într-un timp record.- Doamna Chloe, așteptă pacientul la ușă!
Ii spune secretara de partea cealaltă a ușii închise.- Cinci minute,bine și poate sa intre!
Ii spune ea,in timp ce își aranjează părul și își dă buzele cu ruj.La mine este mai ușor,doar îmi trag pantalonii și sunt gata.
- Ești superbă iubito și mulțumesc pentru această partidă fierbinte de sex!
O sărut și știu că trebuie să plec de aici,chiar dacă nu aș vrea.- M-ai prostit Devil!
Dar următoarea tura nu o sa îți mai meargă!
Îmi spune Chloe zâmbind,apoi mă sărută pe obraz și îmi face semn că trebuie să plec.- Este de abia începutul,iubito!
Ii spun eu și plec.După câteva ore!
- Trebuie sa mergi!
Ii spun eu,dar nu vrea sa ma asculte deloc.- Nu o pot face!
Am incercat de atâtea ori,dar nu pot Chloe, trebuie sa mă înțelegi.
Nu pot merge la cimitir,nu pot!
Începe să strige la mine,dar nu îl voi lăsa așa.
Daca trebuie îl i-au și cu forța,dar nu poate scăpa de această dată.- Te înțeleg!
Ii spun eu,dar trebuie sa o faci.
Doar așa o să înțelegi că Alice nu mai extinsă,doar trăiește acolo în inima ta.
Trebuie sa o lași să se liniștească acolo sus unde este,alaturi de îngeri!- Nu îmi poți face asta Chloe!
Trebuie sa ies de aici,să mă liniștesc,mă tem că voi face ceva ce voi regreta mai târziu.
Îmi spune Devil și vrea să de-a bir cu fugiți,dar nu este atât de ușor să pleci cu prima ocazie,să fugi de ceea ce îți apasă sufletul.Ma pun în fața ușii și nu îi dau voie să iasă, trebuie sa înțeleagă odată că Alice nu mai este aici printre noi.
- Ai încredere în mine ii spun eu!
Doar atât îți cer,o sa vezi că o să fie bine.
Dacă nu faci asta,noi nu o sa putem trece mai departe,eu nu o să pot ajunge aici în inima Devil,oricât de mult mi-aș dori!Mă îmbrățișeza și nu mai spune nimic.
Știu că este dureros pentru el,dar trebuie sa se descurce în fața ei,chiar daca este doar un mormânt rece.Am reușit să îl aduc cu greu aici,de fapt am venit toți patru, împreună cu copii care deja mă privesc că pe o mamă.
Știu că nu sunt Alice și nici nu vreau să îi i-au loc,vreau doar să fiu o parte din viața lui Devil și o mamă pentru acești doi copii minunați,care inca suferă și vor suferi mereu pentru cea care le-a fost mamă cu adevărat.
Îi las buchetul de flori lui Devil și îl las sa meargă la Alice să se destăinuie,să spună tot ce îl doare,doar așa o să înțeleagă că femeia pe care a iubit-o ca un nebun ,îl privește de acolo sus din ceruri.
- Mergeți voi!
Ii spun eu lui Devil și celor doi copii,va voi aștepta aici,cat o sa fie nevoie.Va aștept cu ultimul capitol!
Sper că v-a plăcut acesta frumoasă poveste despre un om care a suferit atât de mult.
CITEȘTI
Devil!(Finalizată)
CasualeDistrus după moartea lui Alice, nimeni nu îl poate face sa meargă înainte! El este inca în viață,dar trăiește doar pt copii și atât! Nimeni nu îi poate aduce zâmbetul înapoi, nimeni nu îl poate readuce din Iad in Rai! Inima îi este distrusă,iar el d...