Es Itt Kezdodott Minden...

5 0 0
                                    

- Sanyi! Vegre megvagy! - lihegett a nagy balhes elott Dzsulaj.
- Mondd csak, miert kerestel? - lepodott meg Sanyi, a voros.
- Elegem van abbol, hogy Gabival csak ulunk a Trombitaban, zenet hallgatunk, es csak neha kimegyunk tollasozni. - fujta ki magat es ontotte ki a szivet Dzsulaj
- Megertem, ismeros a szitu. Goti meg en is csak lazsalunk, nem teszunk semmit. - mondta megertoen Sanyi - Gyertek at hozzank, a Magyalfa Korut 274-be!
Masnap Dzsulaj felszallt a Harley-jara, es megkereste a cimet. Becsongetett, es Goti, Szentendre egyik nagy punkja, az St. Endre gitarosa.
- Szia! Talalkoztunk mar? - nezett Dzsulajra.
- A Trombitaban szoktalak latni, a zenekarnak en viszem a füves cigit - magyarazta.
- Oh, szoval dealer vagy! Bocsi, en nem fuvezek. Nem lehet, hogy Sanyit keresed? - Goti kerdon nezett ra.
- Ja, nem vagyok dealer, ezeket mindig a nezok kuldik... - nevetett fel Dzsulaj - Jaj, de modortalan vagyok... A nevem Dzsulaj. Es egyebkent tenyleg Sanyihoz jottem. Itt van? - tudakolta
- Igen, persze, gyere be! - Goti jobban kinyitotta a kaput, es beengedte Dzsulajt.
Bementek a kis kertbe, aztan Goti kinyitotta az ajtot, es elindultak felfele a lepcson. Mikor felertek az otos lakashoz, Goti elohalaszta kulcsait, zorgott vele egy ideig, mire megtalalta a megfelelo kulcsot, majd kinyitotta az ajtot.
Udvozollek szereny hajlekunkban, az St. Endre es a Magyalrozsak bazisan. Dzsulaj korulnezett. Egyszeruen volt berendezve, egy kisebb konyha, es nappali ket kanapeval, egy kisebb mosdo, a konyha mellett egy etkezoasztal, a masik oldalon pedig egy kis haloszoba ket egyszemelyes aggyal.
-Sanyiiii! Gyere elo! - Sanyi elovanszorgott a mosdobol es kezett fogott Dzsulajjal.
- Szoval, kezdhetjuk? - Sanyi magabiztosan nezett a vendegre.

Pistols N' Flowers | The Stors of a Guns N' Roses Tribute BandWhere stories live. Discover now