Kellenek Meg Dolgok!

3 0 0
                                    

- AIDS? - vetette fel Goti
- Heads of Amazon? - jutott eszebe Sanyinak
- A Guns ezekben gondolkodott eloszor... - gondolkodott el Goti
- De ha a Gunsra alapozzuk, akkor inkabb olyanokban gondolkozzunk, ami akar vicc is lehet. Pl. Weapons N' Lilies? Vagy Pistols N' Tulips? Weapons N' Poppies? Weapons N' Flowers! Nem! Pistols N' Flowers! Ez jo lesz! Mar csak kell meg par tag!
Visszamentek a Trombitaba, es tudtak, hogy hol keressenek jo szologitarost, basszusgitarost es zongoristat (annak ellenere, hogy Sanyi tudott zongorazni). Elmentek hat a Trombita barjaba.
- Hello Hubi! Nem tudod, hogy itt a barban ki tud valamilyen hangszeren jatszani? Pl. ki az a gondor? Vagy a szoke? Talan a barna? - kezdett el jopofizni Sanyi
- A gondor Hornyak Samuel, Samu, A szoke Radler Istvan, Pisti, a barna meg Rekes Darren, Dari vagy Dazzy. Samu gitaros, Pisti dobos, Dazzy meg zongorista es szintis. - Hubi segitokeszen, de mogorvan sorolta a neveket es beceneveket.
- Hey, fiuk, ha meghivlak titeket egy italra, targyalhatunk? - mosolygott rajuk Dzsulaj.
Samu mellett ott volt a magas, fekete cilindere, de mikor felallt, felrakta a fejere, es igy meg magasabbnak latszott, foleg mert eleve bozontos, felallo hajan a kalapja magasabban is volt. Odasetalt hozzajuk, es Sanyi fulebe sugta:
- Velem ne baszakodjatok, csak ha piat adtok. Es hagyjatok beken Pisti baratomat is. - Samunak kellemes, de fenyegeto volt a hangja.
- Nyugi teso. Olyat ajanlunk fel, ami nektek is jo lehet! - nyugtatta Goti
- Hah, szuper lenne, napok ota ehezunk, egy chipsre is alig van penzunk! - Pistin volt a sor, hogy felhaborodjon.
- Meghivunk a zenekarunkba, es itt, az egyik Trombita melletti probatermet vesszuk ki. O itt Berenyi Juliusz, Dzsulaj, o lesz a basszusgitaros - itt Dzsulaj fele intett a fejevel - o pedig Strazsa Gotfrid, Goti, ritmusgitar. - itt pedig Gotira. - En Rozsa Sandor vagyok, Sanyi.
- Tetszel nekem te fiu! - Samu arcara elegedett mosoly ult ki.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 27, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pistols N' Flowers | The Stors of a Guns N' Roses Tribute BandWhere stories live. Discover now