Sonic,meydana gelir. Diğerleri de oradadır savaş için. Herkes savaşmaya başlar robotlarla. Bu sırada Eggman herkesin savaşmaya daldığını farkedince Shadow'a işaret verir.
Sonic ve diğerleri robotlarla uğraşırken Amy son robota da vurduktan sonra çalılıkların arasından bir ses duydu.Bakmaya gideyim derken bir anda çalılık içine birisi onu çekti. Amy,çığlığıyla kayboldu. Sonic,Amy'nin çığlığıyla kaskatı kesildi. Diğerleri çalılığa koşunca Amy'i aramaya başladı ama bulamadılar.
Eggman,robotları göndermeye devam ediyordu. Diğerleri onlarla uğraşmaya devam etti fakat Sonic Amy'i aramaya koyuldu.
O sırada Amy:
Amy: Ben,neredeyim?
......: Merak etme Amy Rose,benimle güvende olacaksın.
Amy: Bu ses,tanıdık geliyor..?
Shadow: Evet,öyle..
Amy: Shadow?
Shadow: Evet Amy Rose?
Amy: Bana Amy Rose demeyi bırak!
Shadow: İsmin bu değil mi?
Amy: -_-
Shadow: Her neyse,şöyle bir anlaşma yapacağız.
*Amy,Shadow'un üstüne yürümeye başlar. Shadow bakakalarak arkaya doğru yürümeye başlar.*Dipnot: Little Mix-Power şarkısını açın burada.
Amy: Benim masum ve zararsız bir kız olduğumu düşünüyorsun değil mi? Amy Rose,halkın dilinde zarif ve kibar bir kişiliğim vardır. İyi tarafım çok iyidir. Herkes bilir,ama bunun bir de kötü tarafı var ve düşmanlarıma karşı kullanırım. Bu tarafı kimse görmemiştir. Görenlerin çoğu zaten çeyreğini görse de direk kaçarlar. Benden sana bir tavsiye,ben o tarafımı tümüyle göstermeden beni bırakırsan sana bir şans verebilirim. Hayır diyorsan,sonuçlarını görürsün.
Shadow,Amy'nin ciddi ses tonuna ve söylediklerine karşı şok içinde kalır. Aklına şans kısmı gelince onu bırakmaya karar verir.
Shadow: Bekle Amy Rose,beni kandırmaya çalışmıyorsun değil mi?
Amy:Ben Amy Rose'um. İyi tarafımı anlatmayı mı unuttum yoksa-
Shadow: Tamam unuttum her neyse. Peki bu şans olayı?
Amy: O sonraya kalsın.Amy çıkıp gider. Shadow arkasından bakakalır..
-O sırada Sonic-
Sonic,hiçbir yerde Amy'i bulamayınca çok kötü endişelenir. Aklına her ihtimal geldiği için meydanın ortasında kalır,herkes ona seslense bile duymaz. Şoka girer, Tails Sonic'in durumunu anlar.
Tails: *Sticks ve Knuckles'a* Siz Amy'i arayın. Ben Sonic'le atölyede ilgileneceğim.
Sticks ve Knuckles,Amy'i her yerde aramaya başlar. En son eve gitmeye karar verirler.
O sırada Amy evine geçer. Sticks ve Knuckles'ı orada görünce ne olduğunu anlamaz.
Amy: Eee,evimde ne yapıyorsunuz?
Sticks ve Knuckles arkasını dönünce Amy'i sapasağlam görürler.
Sticks: *koşarak sarılır.* AMY!!
Sticks'ten sonra Knuckles Amy'e sarılır.
Knuckles: Sana bir şey oldu diye çok korktum abicim.
Amy: Hayır,bana bir şey olmadı.
Sticks: Sonic dondu kaldı bir şry yapamıyor.
Amy: Yanına gitmeliyiz.-O sırada Sonic ve Tails-
Sonic: Onu kim aldıysa her şeyi yapmış olabilir. ÖZELLİKLE DE EGGMAN KAÇIRDIYSA ONU YAŞATMAZ. Napacağım,napacağım... Hepsi benim hatam,hepsi benim suçum. Onu ben koruyamadım.. *elleriyle yüzünü kapatıp ağlamaya başlar.*
Tails: Sonic,şu an elimizden gelen bir şey yok. Hiçbir şey senin suçun değil. Böyle düşünme.
Sonic: Tails,hepsi benim suçum. Onu zamanında korumalıydım. Berbat bir sevgiliyim ben!Amy: Kim berbat bir sevgiliymiş?
Sonic arkasını döndüğü gibi koşup Amy'e sarılır.
Sonic: Amy,seni her yerde aradık ama bulamadık. O kadar korktum ki..
Amy: Üzülme Sonic,artık güvendeyim..Yazarınızdan:
Selam dostlar,yazarınızın işi arttı ve aksiyonlar içinde. Bu yüzden zar zor grebiliyor wattpad'e. Bu yüzden aksiyondan kurtulursam ybler sizi bekliyor eheheh