~𝐚𝐡 𝐡𝐞𝐥𝐥𝗼 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞~

4 0 0
                                    

𝐇𝐞𝐥𝐥𝗼 𝐀𝐠𝐚𝐢𝐧, 𝐡𝐮𝗺𝐚𝐧𝐬, 𝐚𝐥𝐢𝐞𝐧𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝗼𝐛𝐥𝐢𝐧𝐬 𝐚𝐥𝐢𝐤𝐞! 𝐍𝗼𝐛𝐢 𝐒𝐩𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠! 𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐧𝗼𝐭 𝐠𝗼𝐧𝐧𝐚 𝐛𝐞 𝗺𝐮𝐜𝐡 𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐈'𝗺 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝗼𝐧𝐧𝐚 𝐬𝐚𝐲 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬.

𝐈𝐟 𝐲𝗼𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝗼 𝐬𝐩𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐫𝐮𝐝𝐞 𝐜𝗼𝗺𝗺𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐭𝗼𝗼 𝗺𝐞 𝗼𝐫 𝗼𝐮𝐫 𝐟𝐚𝗺𝐢𝐥𝐲. 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐝𝗼 𝐧𝗼𝐭 𝐬𝗼𝗺𝐞 𝗼𝐟 𝐮𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐟𝐫𝐚𝐠𝐢𝐥𝐞 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝗼 𝐍𝐎𝐓 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐲𝗼𝐮𝐫 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐢𝐧𝐩𝐮𝐭.

𝐈𝐟 𝐲𝗼𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝗼 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝗺𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐛𝐥𝗼𝐜𝐤 𝗺𝐞.

𝐈𝐟 𝐜𝐫𝐢𝐭𝐢𝐜𝐢𝐳𝐞 𝗺𝐲 𝐰𝗼𝐫𝐤 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐝𝗼 𝐬𝗼 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐧 𝐚 𝐩𝗼𝐬𝐢𝐭𝐢𝐯𝐞 𝗺𝐚𝐧𝐧𝐞𝐫 𝐰𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝗼 𝐥𝐢𝐟𝐭 𝐩𝐞𝗼𝐩𝐥𝐞 𝐮𝐩 𝐧𝗼𝐭 𝐭𝐞𝐚𝐫 𝐮𝐬 𝐝𝗼𝐰𝐧 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐢𝐧 𝐚 𝐰𝗼𝐫𝐥𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐝𝗼𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝗼𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭𝐥𝐲.

𝐖𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠𝐬:
𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝗺𝗼𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐥𝐲 𝐛𝐞 𝐬𝗼𝗺𝐞 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭𝐢𝐧𝐠, 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐮𝐫𝐬𝐢𝐧𝐠, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐬𝗼 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐛𝐞 𝐰𝐚𝐫𝐲.

𝐃𝐢𝐜𝐭𝐢𝗼𝐧𝐚𝐫𝐲:

𝐘/𝐍: 𝐘𝗼𝐮𝐫 𝐧𝐚𝗺𝐞
𝐌/𝐍: 𝐌𝗼𝗺'𝐬 𝐧𝐚𝗺𝐞
𝐘/𝐍/𝐍 𝐘𝗼𝐮𝐫 𝐧𝐢𝐜𝐤𝐧𝐚𝗺𝐞
𝐃/𝐍: 𝐃𝐚𝐝𝐬 𝐧𝐚𝗺𝐞
𝐇/C: Hair Color
H/T: Hair Type/Texture
E/C: Eye Color
S/C: Skin Color

𝐅𝐚𝐧𝐝𝗼𝗺𝐬 𝐈'𝐥𝐥 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐟𝗼𝐫 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝗼𝐧'𝐭 𝐬𝐚𝐲 𝐢𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐫𝐢𝐩𝐭𝐢𝗼𝐧:
𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥/𝐃𝐂
𝐒𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬
𝐓𝐡𝐞 𝐔𝗺𝐛𝐫𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐀𝐜𝐚𝐝𝐞𝗺𝐲
𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐖𝐚𝐫𝐬
𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝗼𝐭𝐭𝐞𝐫/𝐅𝐁
𝐋𝗼𝐭𝐫/𝐓𝐡𝐞 𝐇𝗼𝐛𝐛𝐢𝐭
𝐄𝐭𝐜.

𝐈𝐟 𝐲𝗼𝐮 𝐝𝗼 𝐫𝐞𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭 𝐝𝗼 𝗺𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 𝗺𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐭𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐲 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐞 𝐢𝐭. 𝐈𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝗺𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞. 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐚𝐧𝐝𝗼𝗺(𝐬)? 𝐖𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫(𝐬)? 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐲𝐩𝐞 𝐝𝗼 𝐲𝗼𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭? 𝐀𝐧𝐝 𝗼𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝗼𝐮 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐢𝐬 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐞𝐝 (𝐎𝐫 𝐢𝐟 𝐲𝗼𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝗺𝐞 𝐭𝗼 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐟𝗼𝐫 𝐚 𝐧𝐞𝐰 𝐟𝐚𝐧𝐝𝗼𝗺 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭(𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐍𝐎𝐓 𝐠𝐮𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐞𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐟𝗼𝐫 𝐭𝐡𝐞𝗺 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐬𝗼𝗺𝐞 𝗼𝐟 𝐭𝐡𝐞𝗺 𝐈 𝐝𝗼𝐧'𝐭 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐟𝗼𝐫) 𝗼𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝗺𝐞 𝐢𝐟 𝐲𝗼𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐲𝗼𝐮𝐫 𝐧𝐚𝗺𝐞 𝐭𝗼 𝐛𝐞 𝗼𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐭𝗼𝐫𝐲 𝗼𝐫 𝐢𝐟 𝐲𝗼𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝗼 𝐛𝐞 𝐚𝐧𝗼𝐧𝐲𝗺𝗼𝐮𝐬!!

𝐎𝐤𝐢𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐟𝗼𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐠𝐞! 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝗼 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐲𝗼𝐮 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝗼𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐥𝗼𝐯𝐞𝐝 𝐢𝐟 𝐧𝗼𝐭 𝐛𝐲 𝐚𝐧𝐲𝗼𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐛𝐲 𝗺𝐞 𝐲𝗼𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝗺𝐲 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐫𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝗼𝐩𝐞 𝐭𝗼 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝗼𝐮 𝐚𝐥𝐥 𝐈'𝗺 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐚𝐝𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐞!

"𝐍𝗼𝐰 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐭𝐢𝗺𝐞 𝐟𝗼𝐫 𝗺𝐲 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐯𝐚𝐥𝐞𝐝𝐢𝐜𝐭𝐢𝗼𝐧. 𝐒𝐭𝐚𝐲 𝐂𝐫𝐞𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐊𝐞𝐞𝐩 𝐈𝗺𝐚𝐠𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠. 𝐒𝗼 𝐋𝗼𝐧𝐠!" 👋

ℝ𝕒𝕟𝕕𝕠𝕞 𝕄𝕦𝕝𝕥𝕚-𝔽𝕒𝕟𝕕𝕠𝕞 𝕊𝕥𝕠𝕣𝕚𝕖𝕤 𝕟' 𝕊𝕥𝕦𝕗𝕗Where stories live. Discover now