1

91 4 0
                                    

13 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋
𝖬𝗈 𝖵𝗂𝗅𝗅𝖺𝗀𝖾

"𝖣𝗈𝗇'𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝖺𝗋𝖾 𝗉𝗅𝖺𝗒 𝖽𝖾𝖺𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗆𝖾!!"

𝖶𝖾𝗂 𝖶𝗎𝗑𝗂𝖺𝗇 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗐𝗈𝗄𝖾 𝗎𝗉 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖽𝖾𝖺𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖺𝗇𝗒 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌, 𝗒𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗍𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝗄𝗂𝖼𝗄.

"𝖸𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗅𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝗉𝗋𝗈𝗉𝖾𝗋𝗍𝗒, 𝖾𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗒'𝗌 𝗋𝗂𝖼𝖾. 𝖲𝗈 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗂𝖿 𝖨 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗆𝖺𝗀𝗂𝖼 𝗍𝗈𝗈𝗅𝗌?"

𝖬𝗈 𝖹𝗂𝗒𝗎𝖺𝗇, 𝗌𝗈𝗇 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗎𝗋𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗈𝗐𝗇𝖾𝗋 𝗈𝖿 𝖬𝗈 𝖵𝗂𝗅𝗅𝖺𝗀𝖾. 𝖧𝖾 𝗂𝗌 𝖺 𝖿𝖺𝗍 𝗆𝖺𝗅𝖾 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 17-18, 𝖺 𝖻𝗂𝗋𝗍𝗁𝗆𝖺𝗋𝗄 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗌𝖾𝖾𝗇 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝖺𝖼𝖾.

𝖧𝖾 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝖶𝖾𝗂 𝖶𝗎𝗑𝗂𝖺𝗇 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗄𝗂𝖼𝗄𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇𝗌𝗎𝗅𝗍𝗌 𝖺𝗅𝗈𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖠-𝖳𝗈𝗇𝗀, 𝖺 𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀 𝗆𝖺𝗇 𝗐𝗁𝗈 𝗌𝖾𝗋𝗏𝖾𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖬𝗈 𝖥𝖺𝗆𝗂𝗅𝗒.

"𝖣𝗈𝗇'𝗍 𝗀𝖾𝗍 𝖼𝗈𝖼𝗄𝗒 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋 𝗈𝖿 𝖺 𝖼𝗎𝗅𝗍𝗂𝗏𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖼𝗅𝖺𝗇. 𝖸𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝖺𝗌𝗍𝖺𝗋𝖽 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽. 𝖳𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗐𝗁𝗒 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝖺𝗇𝖽𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗒 𝖽𝗈𝗀."

𝖬𝗈 𝖹𝗂𝗒𝗎𝖺𝗇 𝗀𝗋𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝖺 𝗁𝖺𝗇𝖽𝖿𝗎𝗅 𝗈𝖿 𝖶𝖾𝗂 𝖶𝗎𝗑𝗂𝖺𝗇'𝗌 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗆 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗌 -𝖽𝗂𝗌𝗀𝖺𝗋𝗌𝗍𝗂𝗇𝗀- 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽,

"𝖬𝗈 𝖷𝗎𝖺𝗇𝗒𝗎, 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇 𝗎𝗉 𝗇𝗈𝗐. 𝖬𝗒 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗎𝗋𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗏𝗂𝗅𝗅𝖺𝗀𝖾. 𝖲𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗋𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝖾𝗋𝗏𝖺𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝖺 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋. 𝖲𝗈, 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗆𝗒 𝖼𝗈𝗎𝗌𝗂𝗇!"

𝖹𝗂𝗒𝗎𝖺𝗇 𝗉𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝖶𝗎𝗑𝗂𝖺𝗇 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗇𝗈𝗐 𝗀𝗋𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗈𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗋𝗌𝖾'𝗌 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋 𝖿𝖾𝖾𝖽𝖾𝗋, 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗋𝖾𝖿𝗅𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋.

𝖳𝗁𝖾 𝗉𝗋𝗈𝖻𝗅𝖾𝗆 𝗐𝖺𝗌, 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗐, 𝖻𝗎𝗍 𝗋𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝖾𝗅𝗌𝖾'𝗌.

𝖧𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝗋𝗂𝗍𝗎𝖺𝗅 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗇𝖾𝖺𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗆. 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗄𝗂𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝗋𝗂𝗍𝗎𝖺𝗅, 𝗁𝗈𝗐𝖾𝗏𝖾𝗋,𝗐𝖺𝗌 𝖿𝗈𝗋𝖻𝗂𝖽𝖽𝖾𝗇. 𝖨𝖿 𝗈𝖿𝖿𝖾𝗋𝗌 𝗈𝗇𝖾𝗌 𝖻𝗈𝖽𝗒 𝖻𝗒 𝗌𝖾𝗅𝖿-𝗆𝗎𝗍𝗂𝗅𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇.

𝓡𝓮𝓰𝓻𝓮𝓽𝓼Where stories live. Discover now