PART #1

2.1K 123 26
                                    

Note: all characters are same as in maddam sir serial.

Mishri: sach sach batain Karishma Singh haseena mallik ko ap nay Kahan chupa k rakha hai .

KS: hum nay Ms ko kahen nahi chupaya hai. Humain nahi pata Ms Kahan hain.

Mishri: woh toh hum pata laga lyn gay Karishma Singh, agar haseena mallik ko yahan say ghayab karnay mei apka agar Zara sa bhi hath hua toh sooch lijeay ga, anjam kiyà ho sedha suspend hungi ap.

Amar: jab Karishma Singh nay keh diya hai is mei unka koi hath nahi hai toh ap maan kyun nahi layti hain k kS sach bol rhi hai.

Mishri: Amar ji ap jantay hain na haseena mallik ek apradi hai or ek apradi ka Sath daynay ka anjaam Kiya hota hai. Khair agar ap kehtay hain toh hum maan laytay hain k KS nirdosh hai. Par ap yeh toh mantay hain na haseena mallik apradi hai.

Amar: dekhain mishri ji jab tak haseena mallik ka jurm sabit nahi ho Jata ap unhain apradi na kahen toh behtar hoga.

Mishri: wah mujhe laga tha k dushman ka dushman humara dost hoga par yahan toh ap apnay dushmanon say hi dosti nibha rhy hain , yeh bhi Sahi hai. Pata nahi haseena mallik k pass aaisa Kaun sa Jadu hai Jo sab ko apnay vash mei kar layti hai.

KS: woh jazbat ka Jadu hai, rehnay dyn na ap nahi samjhain gi usay, ka hai na ap k pass dil nahi pathar hai.

Mishri: kiyà ap bhi yeh mantay hain Amar ji k mishri k pass dil nahi pathar hai.

Amar: ha humain bhi yahi lagta hai

Mishri: toh bus ek bar hum say Dil laga k dekheay phir pata chal jaey ga yeh pathar nahi hai dil hai humara Jo ap k liay dharakta hai.

KS: yeh thana hai koi park nahi hai jahan ishq farmaya ja rha hai, agar itna hi maan desh ki Seva mei laga diya jaey toh desh ko taraki karnay say koi rook nahi sakta.

Mishri: KS ap mat bholeay hum dono ap k senior hain.

Amar: excuse me mujhe Kuch Kam yad aaya mei chalta hun.

Mishri: aray Amar ji meri baat toh sunain. Chalay ga. Karishma Singh agar ap nay haseena mallik ko nahi bhagaya toh ap humari madad Karen gi haseena mallik tak pohnchnay mei.
It's an order.

KS: ji jaisi apki marzi.

Mishri: or ha koi chalaki nahi mishri ki nazar 24 ghantay ap par hi rhy gi. Aasha kartay hain ap koi bewakoofi nahi karen gi.

KS: ji 
KS (pov): aye bhagwan humari Ms ki raksha Karna, please unhain is mishri pandey say us waqt tak bacha k rakhna jab tak hum Ms k naam par laga kalank na mita dyn. Humain na chahtay huay bhi is mishri pandey ki madad karni hogi ta kay isay yeh hargiz na lagay k Ms ko bhaganay mei humara hath bhi hai.

PS: kiyà hua kiyà sooch rhi hain ap.

KS: kuch nahi Pushpa ji mishri maddam k order hain k hum Ms ka pata lagaen k woh is waqt Kahan hain. Ta kay woh unhain us gunnah ki saza day sakay Jo gunnah Ms nay kiyà hi nahi hai. Hum duvidha mei phans gay hain Pushpa ji na hum mishri maddam ko Ms tak pohnchnay day saktay hain na hi hum inkar saktay hain mishri pandey ki madad karnay say.

PS: ap chinta mat karen sab kuch bholenath par chor dyn woh zaroor koi na koi rasta nikal day ga.

Amar is listening all.

Amar ( pov): humain Karishma Singh ki madad karni hogi. Warna yeh mishri pandey Ms mallik say badla laynay k liay kisi bhi had tak ja sakta hai. Humaray hotay Ms mallik ko kuch nahi ho sakta. Humain mishri pandey ko rokna hoga. Par kaisay? Agar unhain yeh pata chal gaya k Ms mallik Kahan hai toh.... Par hain Kahan Ms mallik kaisay pata chalay ga ab.

RANG TERE ISHQ KAWhere stories live. Discover now