2

998 98 68
                                    





————





Pete, hedefini üst kattaki koridora girerken yakalayınca gölgelerin arasından sıyrılmadan merdivenleri çıktı. 

Olabildiğince dikkatli adımlarla koridorda ilerlerken hızını alamamış, az daha köşedeki vazolardan birini deviriyordu. Kinn neden bu görevi ona vermişti ki? Vegas onu takip ettiğini biliyordu, görevi başkasına vermek daha akıllıca olmaz mıydı?

Yine de fazla moralini bozmadan ilerledi. Hangi odanın Vegas'a ait olduğunu bilmeden koridorda --bu sefer gerçekten dikkatli-- adımlarla ilerliyordu ki bir anda titreyen telefonu dikkatini dağıttı.

Telefonu eline alıp ekranı açtığında Kinn'den bir mesaj geldiği gördü.

Pete orada mısın

Pete gecikmeden cevap verdi. 

Evet Khun Kinn. Büyük Wang konuştu. Teslim yarın.

O zaman sadece bir gecemiz var. 

Sana Vegas'a güvenmediğim söylemiştim hatırlıyor musun? Bir köstebeğin ona bilgi sızdırdığını düşünüyorum. Doğru mu değil mi öğrenmeni istiyorum.

Köstebek mi? diye düşündü Pete. Bu da nereden çıktı şimdi?

Looking for something?

Pete birden önünden gelen sesle sıçradı. Eğer karşısında geceliği ile durmuş ona sırıtarak bakan Vegas olmasaydı bu kadar çabuk korktuğu için utanabilirdi.

Geldiğini nasıl duymadım ya? Pete üzerindeki gerginliği belli etmeden gülümsemeye çalıştı. ❝Khun Vegas! Ben--❞

❝Tekrar 'Khun Vegas' mı oldum? Hmm...❞ Vegas, gözlerinde maskelemeye çalıştığı duyguyu okumasına izin vermeden hafifçe başını salladı.

❝Az önce kimle yazışıyordun?❞ dedi Vegas ve kafasıyla hala elinde tuttuğu telefonu gösterdi. Pete yutkundu. Yüzündeki aptal sırıtış genişledi. Kenedini Vegas'ın asla yemeyeceği yalanlar sıralamaya hazırlarken Vegas göz açıp kapayıncaya kadar elindeki telefonu aldı.

Ekranı kilitlemesine bile izin vermemişti.

Pete, Vegas'ın Kinn'in ondan şüphelendiğini öğrenirse sıçacağını biliyordu. Eğer kovulmak istemiyorsa hızlı olup bir şeyler yapması gerekiyordu.

Doğrusu, bu tip akıl oyunları ve karar verebilme yeteneği isteyen görevlerde hiçbir zaman pek başarılı olamamıştı. Hızlı karar vermesi gerektiğinde hiçbir zaman mantıklı karar veremezdi. Aklına ilk ne geldiyse onu uygulardı. Bu yüzden Vegas'ın eline aldığı telefonun ekranına bakmasına izin vermeden ileri atıldı, ve daha kendi bile ne yaptığını anlamadan Vegas'ın dudaklarına yapıştı.

Dudakları düşündüğünden çok daha yumuşaktı, ancak kuruluktan ötürü oluşan çatlaklar Pete'in dudağının hareketini kısıtlıyordu. Pete muhtemelen bunu bu kadar seksi bulmamalıydı ama bunun için artık çok geçti.

Vegas'ın önü açık geceliğinin yakalarına yapışarak kendini dizginlemeye çalıştı.

Vegas da Pete'in bu hareketini beklemiyor olmalıydı, donup kaldığı iki saniyede Pete elindeki telefonu alıp kendi cebine koymayı başardı.

vegaspete || different firsts ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin