"4"

517 13 0
                                    

Ana : "Cred că ți-ai răspuns singur când ai spus că sunt iubita ta." ( Spune uitanduse în jos)
Hunter : "Pai atunci, astăzi îmi conduc eu iubita acasă."
Ana : "Nu cred că e o idee buna...."
Hunter : "De ce nu, doar de acum Ana Willer este iubita mea nu ?"
Ana : "Da.....sunt iubita ta dar doar de ochi lumi"
Hunter : "Da, dar tot iubita mea te numești 😌"
Ana : "O să mă conduci data viitoare acasă, ok ?"
Hunter : "Bine frumoaso, bine."

Ana nu voia să fie condusă acasă deoare ce nu vroia că nimeni sa îi afle secretul. Părinți ei muriseră in urma cu 3 ani și ea a fost adoptată de familia William in urma accidentului de mașini suferit de familia ei, unde ea a fost singura supraviețuitoare. De când părinți ei muriseră și ea fusese adoptată, viața ei devenise un calvar de-a binelea deoare ce "părinți" o bateau, înjurau și o forțau sa fie ca un fel de servitoare in aceea casa. Practic ea venea de la școală și începea să facă de mâncare, curățenie și cumpărături pentru că atunci când părinți ei veneau de la bar să găsească totul făcut și masa pusă. După ce mâncau mergeau și își puneau băutură in pahare și începeau să bea din nou, iar după ce vomitau sau beau tot ce se puteau bea se puneau la somn fără nici o remușcare, iar Ana trebuia să curețe din nou după ei, astfel treaba ei se termina la 23:35 aproape în fiecare seară, iar după asta mergea la ea in camera, făcea un duși și se pune pe învățat pana la ora 01:00 sau chiar 02:00 noaptea pentru a se trezi a doua zi ( în câteva ore ) la ora 06:30 pentru a pregăti masa și a pleca la școală.

Ana a decis că astăzi să facă o plimbare prin park știind că părinți ei aveau să ajungă mai târziu acasă așa că sa plimbat cam 30 de minute timp in care și-a pus gândurile în ordine iar apoi a plecat spre casa. Doar că astăzi când Ana ajunsese acasă tatăl ei o aștepta pe canapea pentru a purta o discuție cu ea, ceva ce in mod normal nu se întâmplă prea des.

Ana : "Buna ziua tata."
Tatăl Anei : "Ce faci copilo, la ora asta se vine de la școală ?"
Ana : " Îmi pare rau tata, astăzi școală a organizat un eveniment și nea ținut pe toți mai mult." ( Ana mințise deoare ce nu putea să îi spună tatălui ei că fusese în parc, sau mai rău că trebuia să se gândească la "noua ei relație", părinții ei ar fi omorât-o cu bătaia daca aflau că are un iubita)
Tatăl Anei : "Nu mă interesează, mâncarea nu este gata, curățenia nu este făcută și tu stai mai mult la școală pentru nu știu ce tâmpenie de eveniment !!!!"
Ana : "Îmi pare rau tata chiar nu am vrut, promit că nu se va mai întâmpla."
Tatăl Anei : "Gata m-am saturat de tâmpeniile tale, nu vreau sa mai aud nici un comentariu din partea ta, am sa te învăț eu o lecție prin care am să mă asigur că nu vei uita ziua asta niciodată în viața ta!!!"

Înainte că Ana sa apuce să fugă de acolo tatăl ei a prins-o de încheietura mâinii și a pus-o la podea incepând sa o bata, a lovit-o până a leșinat după care el a plecat să își ia ceva de băut. Ana se trezise câteva ore mai târziu pe podeaua din living, acolo unde leșinase cu câteva ore in urmă, o durea tot corpul dar cu toate astea și-a adunat toate puterile și sa ridicat, mergând să își facă un dus pentru a își curăță rănile, iar după asta se îmbracase cu o pereche de colanți mulați, un hanorac mai mare decât ea și părul la lăsat pe spate după care a ieși pentru a face o plimbare.

"A doua zi"

A doua zi m-am trezit cu o durere imensă in corp dar m-am îmbrăcat și am plecat spre școală, dar cand am ieșit pe ușă l-am văzut pe Hunter care stătea sprijinit de un Ferrari negru. Am mers repede spre mașină și am încercat să îl fac pe Hunter sa plece până să iasă părinți mei din casa.

Ana : "Ce cauți aici ?"
Hunter : "Am venit să îmi iau iubita și să mergem la școală, am făcut ceva gresit ?" ( Hunter sa aplecat și a sărutat-o pe Ana, dar aceasta nu a răspuns la sărut ci la împins )
Ana : "Hunter, trebuie sa plecăm, ACUM !!"
Hunter : "De ce, care e problema ?"
Ana : "îți voi explica pe drum, dar acum haide !"
Hunter : "Ok... "

Sau urcat în mașină și au plecat, doar că Hunter în mașină sa uitat atent la gatul Anei, unde acea avea o vânătaie destul de urâtă așa că a decis să insiste puțin.

Hunter : "Ana, de ce te-ai panicat când ma-i văzut în fața casei tale ?
Ana : "Pentru că nu am vrut sa te vadă părinții mei"
Hunter : "De ce, iei ți-au facut vânataia aceea pe gât ?"
Ana : "Nu cred că e treabă ta sa te bagi in treburile mele sau în viața mea !"
Hunter : "Ba da deoare ce..." ( îi sună telefonul iar Hunter închide apelul)
Hunter : "Deci cum ziceam, ba e treabă mea, pentru că..." (Telefonul lui incepe iarăși să sune)
Ana : " Poate că ar trebui sa răspunzi, vad că cine sună e insistent. "

Hunter a răspuns la telefon timp in care eu m-am gândit la ce scuza sa inventez sau ce a-și putea să îi spun, pentru că adevărul clar nu puteam sa îl zic. Fata lui Hunter se transformase într-una serioasa acum și îș încleștase maxilarul, așa că am decis sa mă uit pe geam și să mă gândesc în altă parte până termină.

Hunter : "Ana, te voi lăsa la școală și eu am sa plec, am ceva de făcut !"
Ana : "Și ce am sa fac daca curva de Roxy se ia iarăși de mine, tu m-ai băgat în asta, mai știi ?"
Hunter : "Nu se va lua nimeni de tine, stai calma, am să îți scriu mai târziu ori cum."
Ana : "Ok..."

După asta Hunter a plecat lasand-o practic singura pe Ana, dar ziua ei mergea ok până când Roxy a zis că ăsta era momentul potrivit sa o pună la zid .

O tocilara și un mafiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum