Kedysi dávno, v tajomnom lese obklopenom vysokými stromami a hlbokými tieňmi, žilo mladé dievča menom Elara. Elara rástla v malej dedinke obklopená prírodou, kde každý deň objavovala krásy lesov a vysokých vrchov. Jedného dňa, keď bola Elara ešte len dieťa, stretla tajomnú bytosť, ktorá jej predpovedala osud. Povedala jej, že jedného dňa sa stane lovkyňou férskych potvôr, a že jej cesta bude náročná, ale plná odmien. Elara, je ryšavé dievča srdca prírody, niesla na sebe prírodnú krásu, ktorá sa zliala s bohatými odtieňmi jej vlasov a jemnými rysmi tváre. Jej rysavé vlasy boli akoby zachytené slnkom, hrajúc si s odtieňmi od svetlohnedej až po zlatistú. Vlasy sa jej vlnili v jemných kučerách, podčiarkujúc jej divokú a slobodnú povahu.
S rokmi sa Elara vyvíjala do silnej a odhodlanej mladej ženy. Získala rešpekt miestnych obyvateľov svojou oddanosťou a schopnosťou zachádzať s prírodou. Keď sa v dedine objavila séria nevysvetliteľných udalostí a férskych potvôr, obyvatelia sa obrátili na Elaru. Cítila volanie svojho osudu a prijala výzvu.
Ako lovkyni férskych potvôr jej cesta začala výcvikom s tradičnými loveckými zručnosťami. S každým dňom zdokonalovala svoju schopnosť čítať stopy, používať luk a šípy, a rozvíjala svoje vedomosti o férskych potvorách. No čelila aj výzvam zo strany tých, ktorí neverili, že žena môže byť takýmto hrdinom. Napriek tomu nezaváhala a neustále sa posúvala vpred.
Po niekoľkých mesiacoch tvrdej práce a dobrodružstiev Elara začala spoznávať tajomstvá lesov a vzťahy medzi ľuďmi a prírodou. Získala si spojenie s každým stromom a každým živým tvorom, ktorý ju obklopoval. To jej dávalo výhodu nad férskymi potvormi, ktoré sa stali hrozbou pre dedinu.
Férska bytosť sa vynášala svojou veľkou a mohutnou postavou. Jej svalnatá štíhla postava bola ako skala stojaca v tieni tajomných lesov. Tmavé vlasy sa jej valili dolu chrbtom vo voľných vlnách, pripomínajúc divokú rieku, ktorá sa brodí cez temné údolia. Tieto hnedé vlny sa rozliehali ako plášť, keď sa pohybovala, dodávajúc jej pohybu nádheru a záhadnosť.
Výrazné tmavé oči odzrkadľovali hlboké poznanie a nezdolnú silu. Každý pohľad do ich hĺbky odhaloval príbeh tajomných dobrodružstiev a výziev, ktorými prešla. Jej tvár bola tvorená výraznými črtami, ktoré svedčili o bojovnom charaktere a odhodlaní.
Na jeho silných ramenách spočívala obrovská zbraň, ako predĺženie jeho vlastnej síly. Meč s ostrým rezom bol stvorený pre boj a chránil ju v neľútostných súbojoch, ktoré musel absolvovať. Hoci jeho pohyby boli plné grácie a elegancie, každý krok odzrkadľoval nezlomnú odvahu a odhodlanie, ktoré bolo ukryté v srdci tejto pôsobivej férskej bytosti.
Práve táto bytosť prínaša do sveta skázu, hrôzu a smrť. Viedol sa obrovský boj.
ČTEŠ
Férska lovkyňa
FantasyKto som? Prečo to robím? Odpoveď na tieto otazky poznám len ja. Túlam sa po svete a počúvam rôzne báchorky o nezmysloch. Cover od : a_m_i_s