1

1.7K 42 19
                                    

Luida lise son sınıftı okul daha bir hafta önce açılmıştı. Dönem sonu sınava girecekti bu yüzden okula yakın bir kütüphanede ders çalışıyordu.

Saate bakmak aklına gelince saat 20.06 idi, neredeyse 4 saattir çalışıyordu sonunda kütüphaneden dışarı çıktığında yağmur hafif hafif çiseliyordu. Yağmur daha fazla başlamadan hızlı adımlarla evine doğru yürümeye başladı.

Yağmur daha fazla yağmaya başladığında içinden küfür etti ve anında koşmaya başladı apartmanın önüne geldiğinde hemen içeri girdi, her yeri sırılsıklamdı apartmanda 3 kat vardı Luida en üst katta oturuyordu birinci kattayken bir evin kapısı açıldı.

İçerden elinde çöp poşetleriyle bayan Hole çıktı. Luida'yı görünce
"Nasıl bu kadar ıslanmayı başardın" dedi Luida'nın bir türlü samimi bulamadığı bir yüz ifadesiyle, buraya taşındığından beri bir türlü bu kadını samimi bulamıyordu çok soru soran bir kişiliği vardı, bayan Hole'a samimi yapmaya çalıştığı gülümsemesiyle gülümsedi.

"Kütüphanede ders çalışıyordum yağmur yağdığının farkına varmamışım"
Luida saygısından dolayı kendini açıklamak istedi, bayan Hole'a görüşürüz dedikten sonra evine çıkmaya devam etti evine üç adım kala çantasından anahtarını çıkardı.

Lise 1'den beri yalnız yaşıyordu ilkokuldayken ise annesi ve babası boşanmıştı ilk başta annesiyle yaşıyordu ama Luida 12 yaşındayken annesi çok içki içtiği için Luida'nın velayetini babaannesi ile dedesi aldı, ama lise 1'e geçerken babaannesi ile dedesi trafik kazasında vefat etmişlerdi.

Neyseki annesi o zamanlar içki içmeyi bırakıp bir işe girdiği için her ay düzenli olarak Luida'ya para yolluyordu ama Luida yine de annesinin yanına gitmek istemedi, babası ise ondan ortaokuldan beri haber alamadı Luida, zaten Luida'yı çok umursayan biri değildi Luida'yı takmamaları Luida'yı çok üzüyor ama bir yandan işine geliyordu çünkü hayatıyla ilgili olan soruları sevmezdi sorduklarında ne cevap vereceğini bilemezdi.

Kurt gibi açtı, eve girdiğinde mutfağa gittiği an telefonundan bildirim geldi bu Sandra idi en yakın arkadaşıydı, onunla kavga ederek tanışmıştı Sandra hiç ciddi olamayan birisiydi bu yüzden kavgayı espri yaparak sonlandırmıştı onunla aynı sırada oturduğumuz da her seferinde espri yapıyordu ve esprilerine güldükçe Luida kendini ona daha yakın hissetmişti.

Sandra:sana geliyorum biraz sohbet ederiz🤠

Luida:peki olur bekliyorum:)))

Luida makarna yapmaya başlamıştı makarna hazır olduğunda Sandra da gelmişti hemen Luida'ya sarılmıştı, Luida da ona sımsıkı sarılmıştı sanki aylardır görüşememişçesine sarılmışlardı birbirlerine
"Aç mısın Sandra makarna yaptım"dedi Luida "Çok aç değilim ama makarna olduğu için yerim"
ikisi de Sandra'nın dediğine kıkırdamıştı.

"Yeni edebiyat öğretmeni gelecekmiş duydun mu?"dedi ağzı dolu bir şekilde Sandra
"Yok hayır duymadım"
meraklanarak, Sandra ise yemeğini yarıda bırakıp buzdolabının kapağını açtı, biraz göz gezdirdikten sonra ofladı
"Senin evinde neden hiç şarap yok"
dedi bıkkınlıkla
"Şarabı içmek için kimse yok ki, evimde şarap bulunsun"
dedi omuz silkerek Luida.

"Şarabı illa biriyle içmen gerekmiyor ki tek başına da içebilirsin"
dedi Sandra gözlerini devirerek.

Sandra Luida'ya göre aklı hep seks işlerindeydi, Luida Sandra'nın birden fazla tek gecelik ilişkisi olduğuna bile emindi, Luida'nın ise güven problemleri vardı bu yüzden kolay kolay kimseye güvenemezdi, bu huyu yüzünden yanında Sandra dahil bir kaç arkadaşı vardı.

Luida arkadaş edinmekten değil de onları terk etmelerinden korkuyordu.

Çünkü babası onu terk etmişti hiç bir şey demeden öylece çekip gitmişti babası giderken sadece bir hoşçakal bile dese razıydı Luida.

Sandra ile Luida, Sandra'nın aşk hayatından sohbet etmişlerdi. Sandra yine her zamanki gibi tek geceliklerden bahsediyordu. Sandra gittiğinde, Luida Sandra olmadan evinin ne kadar sessiz olduğunu fark etti, Luida bunları düşünürken ayakları onu banyoya doğru götürüyordu.

Luida yorucu bir günün ardından duşa girdiğinde sıcak suyla birlikte rahatlamıştı.

Sabah alarm sesinin Luida'nın kulağının ırzına geçerek uyandığında sersemlemişti.

lavobada ihtiyaçlarını karşıladıktan sonra okul için hazırlanmaya başladı bol bir sweat tişört giyinip altına da salaş bir pantolon giyindikten sonra omzuna uzanan, kumral ve düz saçlarını ise şimdilik dağınık topuz yaptıkdan sonra mutfakta kahvesini hazırlamaya başladı kahvesi hazır olunca kendisine bir sandviç yaptı ve çantasını hazırladı ve laptopunu aldıktan sonra kapının önüne çıkıp ayakkabılarını giyinmeye başladı apartmandan çıkarken saçını çözdü ve saç tokasını bileğine taktı.

Aslında hep okul kıyafetlerini giyerdi ama bugün bir değişiklik olsun istedi Luida.

Okula geldiğinde direk sınıfa geçti Sandra'yı görünce gülümsedi Luida hemen yanına gitti. Sandra tetikte bekliyormuşçasına hemen konuşmaya başladı
"Dün senden dönerken markete giriyim dedim iyi ki de demişim alacaklarımı aldıktan sonra kasaya geçtim kasiyer çocuk çok yakışıklıydı görmen lazım" dedi.

"Hangi market"dedi Luida
"****** Marketi" dedi Sandra heyecanla Sandra içinden umarım biliyor olsun diye geçirdi
"Sen Jake'den bahsediyorsun evet Jake yakışıklı çocuktur" Sandra heyecandan Luida'nın yanağını öpmüştü.
"Beni onunla acil tanıştırman lazım"
dedi Sandra hızlıca Sandra'nın heyecanlı tavrına Luida gülmüştü Sandra da Luida'nın gülüşüne katılmıştı
"Tamam tanıştırırım" dediğinde Sandra arkadaşına hızla sarılmıştı Luida bir an için boğulacak sanmıştı.


__________________________________
Luida'nın hayatını iyice tanıyın diye Chris'i ikinci bölüme sakladım
Umarım hikayeyi beğenmişsinizdir:)))
Hatam olduysa öncelikle özür dilerim
kendimi daha çok geliştiriceğim desteklerinizi bekliyorum hepinize şimdiden teşekkür ederim
Lütfen oy vermeyi unutmayın<3

My Teacher | Chris EvansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin