9Depresyona Nasıl Girdim ????

96 2 1
                                    

Lanet erkek arkadaşlar yüzünden, lanet depresyona girmek .Sırf o odun kafalı erkekler yüzünden hayata küsüyorum,.ben Yağmur, Yağmur adama. Robert Koleji'nde lise birdeyim. Bir gün okula normal ve sevinçli bir şekilde gidiyordum. Nasıl olsa Sevgilimi görecektir, onun adı; kerem.cook Yakışıklı Neyse gidiyordum ama kerem beni her gün beklediği yerde yoktu.neler oluyordu? ?hemen çimlik alana gittim o kadar yakisikliydi ki yüzlerce kişi arasından fark edilebiliyordu.Bir dakika ,bir dakika onun yanındaki ipek miydi? ?? Nasıl yani kerem beni aldatiyor mu??asla inanmam. Oraya doğru koştum. Bağırdım k
"Kerem sen bana bunu nasıl yaparsın, biz çok iyi iki sevgiliydik"Ipek o sırada 32 dış siritiyordu. Ben seni var ya! !!Kerem arkamdan gelerek söyle diyordu "yanlış anladın bitanem, hayatım "rakamı döndüm ve bağırdım "neyini yanlış anladım? ??nereyi seni öpüyordu resmen. Bana bak kerem birdaha adımı ağzıma alma, sakin. "Hemen Telefonumu çıkardım, ve şöförümuzu aradım. Gelmesini söyledim. Gözüm Kerem'e kaydı, agliyormuydu? ?Evet ağlıyordu.Amaan artık kimin umurunda, bunu beni aldatmadan önce düşünecekti. O sırada en yakın arkadaşım Ece ' nin sesini duydum. Nana doğru koşarak söyle söylüyordu "yağmur, yağmur nereye "ona olanları anlattım. Çok sinirlendi ve söyle dedi "kerem bunu sana nasıl yaptı, lanet olası kerem "O sırada şoför geldi. Hoşçakal diyerek ayrıldık ve söyle dedi "seni bu zamanında yalnız bırakmam, beni de bekle " hemen şoföre beklemesini söyledim .2-3 dakikada gelmişti Ece.hemen şoföre söyle dedim "alışveriş merkezine gidiyoruz "annemi aradım ve olanları anlattım bizim annemizle hiç bir gizli saklimiz yoktur.annem anlayışla karşıladı. Alışveriş merkezine varmistik.hemen kendime bir depresyon kazagi aldım ve sonra 50 parça şey daha aldım bu 50 kombine 50 ayakkabı aldım. Rahatlamistim. Sonra biraz kahve içtik, sinemaya girdik veya eyelendik. Canım arkadaşım bana kendimi iyi hissettirdi. Onu çok seviyorum.eve gittik nutellalarimizi aldık ve televizyonun karşısına geçtik tam 3 kutu nutella yedik ,depresyonum azaliyordu.
Multimedia :yağmur

lanet olası depresyon! !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin