okula gitmeyince

55 1 1
                                    

Dünü asla unutamam asla.Hem kötülükleriyle hem de iyilikleriyle. Ece benim hep benim yani daydi. Onu çok seviyorum, ama kerem 'i hiç. Tamam kabul ediyorum çoook seviyorum ama sevmiyorum. Nasıl birsey bu.??sabah kalktigimde yanimda Ece vardı ,beni yalnız birakmamisti. Kalktım Ece 'yi gidiklamaya başladım.Simarta simarta. Kalktı ve oda beni gidiklamaya başladı.kah kah gulurken saate bakmayı unuttuk saat 12ydi hep beraber çığlık attık. Okula geç kalmıştık. Sonra hemen "Amaaan boşver "dedik. Kahvaltıya indik.Annem çıkmıştı. Hemen kahvaltimizi ettik ve mekan ayarlamaya çıktık. Neden diye sorarsanız bugün parti vaaaaar.hemen çıktık. Sahilde dolandik.Bir yer bulduk LEMAN KÜLTÜR .Hemen hazırlıklara başladık. Saat altı gibi işimiz bitti ve arkadaşlarımızı aradık. Ve büyük haber Kerem " de geliyor.saat 7 gibi herkes gelmişti. Ne burak yanında İpek de vardı. Ama onemsemeeye çalıştım. Sonuçta bekar biri. Bana gelip Özür diledi bende önce ona tokat attım herkes bize bakıyordu ve söyle dedim " Sen nasıl bir mantığa sahipsin.yanina yeni kız arkadaşını getiriyorsun, hemde Özür diliyorsun. Boyun posun devrilsin "dedim . ağlayarak oradan uzaklastim. Ece de benim pesimden geliyordu. Döndüm ve ona söyle dedim "Ece sen eyelenmene bak.""saçmalama yağmur.,seni bırakamam ."ve evin yolunu tuttum. Ece de yanimdaydi. Beni teselli etmeye çalışıyordu. Ama ne teselli olucam, iyice depresyona girmiştim. Eve vardigimizda depresyon kazaklarimizi giydik. Oturduk televizyonun başına. Ben 4 kutu nutella bitirdim. Ben romantik filmler izleyip ağlıyordum.o beni teselli etmeye çalışıyordu ama nafile.annem yanımıza geldi " bu ne ya " dedik olanları anlattık dert ortağımiz oldu. Üzülme dedi ama umursamadim ve yattık.
Multimedia :kerem

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

lanet olası depresyon! !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin