Let's face it {12}

147 7 1
                                    

Natalia's pov 

Φτάσαμε έξω από ένα πανάκριβο εστιατόριο που περικυκλωνόταν από φρουρούς. Ξεφύσηξα  δυνατά, ο Ντανιέλ γύρισε να με κοιταξει.

"amore mio, είσαι καλά; Μήπως δεν θέλεις να έρθεις μαζί μας μέσα;" είπε με ανησυχία 

"όχι πρέπει να αντιμετωπίσω μόνη μου τα προβλήματα μου" είπα και χωρίς να περιμένω οποιαδήποτε απάντηση βγήκα από το αμάξι και εισέπνευσα τον καθαρό αέρα.

Πλέον ένιωθα έτοιμη να αντιμετωπίσω ό,τι και να αντικρίσω μέσα σε αυτό το εστιατόριο.

Βγήκαν και οι άλλοι δύο άντρες από το αμάξι και  κατευθυνθήκαμε προς την είσοδο του χτιρίου.

"Έχουμε ραντεβού με τον Άρτζεντ" είπε ξερά ο Ντανιέλ σε έναν από τους πορτιέριδες.

"Δεν το νομίζω" απάντησε ειρωνικά εκείνος 

"Ντάνιελ Λέτο Γκάμπριελ Τσιτο Νατάλια Γκουίτα" είπε και τότε ο κύριος έγνεψε φοβισμένα

Τελικά έχουν επιρροή τα ονόματα μας!

Ο  πορτιέρης μας άνοιξε την πόρτα και μπήκαμε μέσα.

Το εστιατόριο ήταν άδειο, υπήρχε στην μέση μονο ένα άδειο τραπέζι που φωτιζόταν με ένα στρογγυλό φως ενώ ο υπόλοιπος χώρος ήταν άδειος. Ένιωσα ένα μεγάλο κύμα ανατριχίλας να ανεβαίνει από την σπονδυλική μου στήλη και το στομάχι μου σφίχτηκε έντονα. Φοβόμουν. Για πρώτη φορά στην ζωή μου ήμουν τρομοκρατημένη και κρατούσα με νύχια και με δόντια τα δάκρυά μου.

Καθόμαστε και οι 3 στο τραπέζι και περιμένουμε υπομονετικά να δούμε κάποια εξέλιξη. Μετά από περίπου 10 λεπτά ήρθε ένας άντρας ντυμένος με μαύρο κουστούμι και μας πλησίασε. 

"Καλησπέρα, τι θα θέλατε να πάρετε;" μας είπε ευγενικά με ένα πλατύ χαμόγελο αρκετά γοητευτικό που φαινόταν ότι είχε την άνεση να ρίξει όποια κοπέλα ήθελε, ανά πάσα ώρα και στιγμή.

"Εγω θα ήθελα ένα ουίσκι με πάγο" είπε ο Ντανιέλ απότομα όταν διαπίστωσε τα έντονα βλέμματα που ρίχναμε εγώ και ο σερβιτόρος ο ένας στον άλλον

"Και εγώ το ίδιο με τον κύριο" είπε ο Γκαμπριέλ σε πιο ήρεμο τόνο δείχνοντας τον Ντανιέλ 

Ο σερβιτόρος απλά έγραφε στο κομψό μπλοκάκι του και απλά έγνεφε χαμογελαστός.

"Και η όμορφη κυρία;" είπε κοιτάζοντας με βαθιά μέσα στα μάτια χαμογελαστός καθώς εγώ ανταπέδιδα με τον ίδιο τρόπο.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Apr 10, 2023 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

The Deal With The MafiaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt