7.2

226 25 26
                                    

Trash olamayacak kadar uzun, oneshot olamayacak kadar kısa...

James elinde dört bardakla Godric's Hollow'daki evinin salonuna girdi. Misafirleri Sirius, Remus ve Peter'a bardakları dağıtırken sinirle mırıldandı, "Asla işleri kolaylaştıramaz değil mi?"

"Kim asla işleri kolaylaştırmaz," arkadaşının normalde olduğundan daha mutsuz duran görüntüsü Remus'un dikkatini çekmişti

"Petunia," dedi James koltuklardan birine otururken, "Lily ile gelinlik bakmaya gelmeyi reddediyor. Düğünümü baltalamak istiyor şeytan baldızım."

Bir sessizlik oldu. James, Lily'nin peşinden yıllarca koşmuştu ve şuan birkaç yıl önce okuldan mezun olmuş sevgili çiftler olarak düğün hazırlığındaydılar.

Sirius bir anda ayağa kalktı ve Lily'nin olduğunu bildiği yere, mutfağa gitti. Peşinden diğer Çapulcular neler olacağını görmek için kalktılar.

Onları bir anda orada gören Lily hızla gözyaşlarını sildi. Mutfakta kurabiyelerin pişmesine az kaldığını ve bekleyeceğini söylemiş, onu teselli etmek isteyen James'e misafirlerini yalnız bırakmaması konusunda ısrar etmişti.

"Eee ne zaman gidiyoruz?" Sirius'un sorusu beklenmedikti. "Nereye?" Diye sordu Lily çatallı sesi ile.

Sirius gözlerini kocaman açtı. "Tabii ki gelinlik bakmaya! Kot pantolon tişörtle evlenmeyi düşünmüyorsun umarım Lils. Biz bunca yıl sizin aranızı yapmak için sen düğününe pazara gider gibi git diye uğraşmadık."

"Siz de mi geliyorsunuz?" Lily'nin gözleri tekrar doldu ama bu sefer mutluluktan.

"Tabii ki, hem kendimize de kıyafet almalıyız." Sirius; dikkatlice Peter ve Remus'u süzdü, "Nedime kıyafeti şu ikisinde iyi durabilir ama bende kesinlikle mükemmel duracak."

Herkes kahkaha attı. Lily kısık sesle konuştu. "Sizi seviyorum çocuklar..."


Bu hep aklımdaydı ve bir yerlere koymak zorunda gibi hissettim kendimi. Bir an sırf bu 220 kelimelik mini anı için bir kitap açmayı bile düşündüm ama sonra dedim, trash kitabı ne güne duruyor?

Harry Potter TrashHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin