-5 Ağustos 1974 Mumbai-Hindistan doğumludur.
-Aslan burcudur.
-Oyuncu bir aileden gelmektedir. Büyük-büyükannesi Rattan Bai ve ondan sonra Kajolun büyük-annesi Shobhna Samarth'da oyunculardı. Marathadan gelen Kajolun annesi Tanuja, ablasıyla 60'lı yıllarda şöhrete ulaşmışlardı. Kajolun Bengali'li babası yapımcı ve yönetmen'iken, Kajolun kız kardeşi Tanisha 2005 ve 2006'da Bollywood da film çekimlerine başladı. Ayrıca Kajol'un kuzeni Rani Mukherjee'de ünlü bir oyuncudur.
-16 yaşında okulu sırf oyuncu olabilmek için bırakmıştır.
-24 Şubat 1999 da oyuncu Ajay Devgan ile evlenmiştir.
-Kajol 2001 yılında hamile kalmıştır ancak ilk bebeğini düşürmüştür.
-20 Nisan 2003 tarihinde kızı Nyasa'yı 13 Eylül 2010 da ise oğlu Yug'u doğurmuştur.
- Oyunculuk hayatının başlangıcında 'Baazigar' filmiy'le kendisini tanıtdı.
-Ardından efsane film 'Dilwale Dulhaniya Le Jayenge' de SRK ile birlikte başrol oynadı.(böylece Srkjl kimyası ilk olarak böylece ortaya çıkmıştır.)
-Bu film olağanüstü başarı yakaladı Hint Sinemasında uzun süre oynadı hatta Mumbaide ki bir sinemada 19 yıldır aralıksız gösteriliyormuş (vay bee )
-Srk ile 6 film çevirmiştir ve hepsi hit olmuştur.
-Çocuğu doğduktan sonra oyunculuğa ara vermiştir ve 2006 yılında Aamir Khan ile oynadığı Fana filmiyle Bollywood'a geri dönüş yapmıştır.
-En çok Filmfare ödülü onda
-SrKajol ikilisinin araları bozulmuştu. Kısaca sebebi Shahrukh'un filmi ,Yash Raj yapımı Jab Tak Hai Jaan ve Kajol'un eşi Ajay Devga'nın filmi Son of Sardaar'ın aynı gün vizyona girmesiydi.Ama neyseki kısa süre önce barıştılar
- Kajol bir süredir Hindistan da ki dul kadınların çocuklarına yardım ediyor. Bu sosyal faaliyetler sayesinde Karamveer Puraskar Award ödülünü kazandı.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
"-Özel bilgiler:"
Boyu: 1.57
Saç rengi: Siyah
Göz rengi: Ela
En Sevdiği Kıyafet: Jeans & T-Shirts
En Sevdiği Takı: Bilezik
En Sevdiği Parfüm: Gucci
En Beğendiği Yeri: Sırtı
En Beğendiği Oyuncu: Rani Mukherjee
Hobisi: Kitap okumak
Korkusu: Hamam Böcekleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SrKajol'un hayranlığına
FanficShahrukh ve Kajol ikiside en sevdiğim Bolywood ünlüleri.O yüzden bu kitabı yazmaya kara verdim.Sizlere bu süper kral ve kraliçe hakkında bilgiler vereceğim.Film tavsiyeleri haytşarıo tanışmaları gibi ...Umarım beğenirsiniz