Conversatia !

505 1 0
                                    

Ma numesc Maia si am 16 ani sunt o fata cu parul blond , ochii albastrii si altii imi zic ca sunt o papusa de fata , imi place de un baiat Marius de 20 , de ani , e brunet , ochii caprui dar nu ai cum sa nu te pierzi in ochii lui fermecatori ! E un baiat care sta cu mine in cartier si mereu cand il vad ma pierd in ochii lui si cand vorbeste cu vocea lui groasa si dulce dar atat de sexy. , lui ii place de mine si mie de el cum vam zis dar credeti ca neam combinat ? .... Nu pentru ca nu prea am vorbit cu el nici nu stiu dece ii place de mine ! ... Mi-e mi se pare ca e un baiat extrem de sexy , bine facut ai are niste muschii (xxx) .... Eu cred ca orice fata ar fi moarta dupa el cum sunt eu , dar pana intr-o zi cand mia trimis un mesaj pe facebook dar eu nu am mai intrat de mult si va dati seama ce nebunie era pe facebook aveam multe mesaje , notificari , cereri de prietenie peste 300 si ceva . sa revenim la el in acel mesaj scria daca ii dau numarul meu de telefon pentru a mai vorbi doar asa ca prieteni dar si eu trebuia sal cred ca , vorbim doar asa ca prieteni sau mai mult ? Eu i lam dat , mia spus in felul urmator ............. - ce frumoasa te-ai facut Maia !
- da , mersi Marius la fel !
- te-ai facut sexy , buna rau !
- da , ma bucur ca ai observat ! :))
-cum sa nu observ o minunata fiinta ca tine !
- ok ,
- Maia sa stii ca e te plac , extrem de mult si vreau sa fii iubita mea sexy , si bomba !
-Marius. Si mi-e imi place de tine dar nu stiu ce sa zic. Adica nu am mai vb demult !
-si ?? Eu te vreau sa te am sa fii a mea sa te am mereu langa mine , in pat , sa fii iubita mea crede-ma putine fete au sansa asta si tu o ai , asa ca ai grija ce faci cu ea!
- bine hai sa ne combinam atunci ! !
- bine , atunci zic de acuma , ca te iubesc si vreau sa facem dragoste ! Cand vii la mine ?
- vin maine ! :)
- ok pisi sexy si cu cur hmm ce las fute ! ♋ :*
- bine , bine ne vedem pupici ! :*
- pupici draga mea !
................................................................
Buna prieteni sper ca va placut primul capitol va urma si cel de al doilea ! :* ma scuzati de greseli , daca am avut !

Sex ! <3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum