𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒊𝒃𝒍𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒉𝒊𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 2 𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒉𝒂𝒍𝒇 𝒉𝒐𝒖𝒓𝒔..
"𝑫𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒘𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒈𝒆𝒕 𝒐𝒖𝒕?"
𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅..𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒂𝒈𝒓𝒆𝒆𝒅 𝒃𝒖𝒕 𝒀𝒖𝒌𝒊𝒉𝒊𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒎𝒂𝒊𝒏𝒆𝒅 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕..
"𝑶𝒊! 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒘𝒆 𝒈𝒐 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕?"
𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅.."𝑨𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝒇𝒖𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒕𝒖𝒑𝒊𝒅?! 𝑾𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒍𝒊𝒕𝒆𝒓𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝒄𝒉𝒂𝒐𝒔 𝒐𝒖𝒕𝒔𝒊𝒅𝒆! 𝑨𝒏𝒅 𝒚𝒆𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒂𝒈𝒆 𝒕𝒐 𝒂𝒔𝒌 𝒊𝒇 𝒘𝑬 𝒔𝑯𝒐𝑼𝒍𝑫 𝒈𝑶 𝒐𝑼𝒕.. 𝑾𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒍𝒊𝒕𝒆𝒓𝒂𝒍𝒍𝒚 𝑫𝑰𝑬!.."
𝒀𝒖𝒌𝒊𝒉𝒊𝒕𝒐 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅.."𝑾𝒆𝒓𝒆 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒔𝒎𝒂𝒍𝒍 𝒑𝒆𝒂𝒌 𝒄'𝒎𝒐𝒏!"
𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒔𝒂𝒊𝒅..𝑨𝒔 𝒔𝒐𝒐𝒏 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊 𝒂𝒏𝒅 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒂 𝒔𝒎𝒂𝒍𝒍 𝒑𝒆𝒆𝒌 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝑴𝒓. 𝑩𝒆𝒂𝒓.. 𝑫𝒆𝒂𝒅.. 𝑯𝒊𝒔 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒘𝒂𝒔 𝒃𝒍𝒆𝒆𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒐𝒏 𝒔𝒕𝒐𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒘 𝑯𝒊𝒌𝒂𝒓𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝑲𝒂𝒊𝒚𝒐𝒓𝒊 𝒇𝒊𝒈𝒉𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒌𝒊𝒏𝒅 𝒐𝒇 𝒔𝒑𝒊𝒅𝒆𝒓 𝒎𝒐𝒏𝒔𝒕𝒆𝒓?..
"𝑯𝑶𝑳𝒀 𝑺𝑯𝑰𝑻! 𝑾𝑯𝑨𝑻 𝑻𝑯𝑬 𝑯𝑬𝑪𝑲 𝑰𝑺 𝑻𝑯𝑨𝑻?!?!"
𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅.. 𝑯𝒆 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒍𝒐𝒖𝒅𝒍𝒚 𝒆𝒏𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒐 𝒂𝒕𝒕𝒓𝒂𝒄𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒏𝒔𝒕𝒆𝒓'𝒔 𝒂𝒕𝒕𝒆𝒏𝒕𝒊𝒐𝒏.."𝑫𝑼𝑫𝑬 𝑺𝑯𝑼𝑻 𝒀𝑶𝑼𝑹 𝑴𝑶𝑼𝑻𝑯!!"
𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅..𝑺𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒏𝒔𝒕𝒆𝒓 𝒘𝒂𝒔 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒎..
"𝑪𝑨𝑹𝑬𝑭𝑼𝑳!"
𝑯𝒊𝒌𝒂𝒓𝒖 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒓𝒂𝒏 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒑𝒆𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒏𝒂𝒈𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒄𝒂𝒓𝒓𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕 𝑺𝒂𝒌𝒂𝒈𝒖𝒄𝒉𝒊 𝒂𝒏𝒅 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒆𝒓..𝑨𝒍𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒀𝒖𝒌𝒊𝒉𝒊𝒕𝒐 𝒘𝒂𝒔 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒎𝒐𝒏𝒔𝒕𝒆𝒓..
"𝑫𝑶𝑵𝑻 𝑯𝑼𝑹𝑻 𝑯𝑰𝑴 𝒀𝑶𝑼 𝑫𝑨𝑴𝑵 𝑩𝑨𝑺𝑻𝑨𝑹𝑫!"
𝑲𝒂𝒊𝒚𝒐𝒓𝒊 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒖𝒎𝒎𝒐𝒏𝒆𝒅 𝒂 𝒔𝒘𝒐𝒓𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒏𝒂𝒈𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒄𝒖𝒕 𝒂 𝒇𝒆𝒘 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒏𝒔𝒕𝒆𝒓'𝒔 𝒍𝒆𝒈𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒀𝒖𝒌𝒊𝒉𝒊𝒕𝒐..𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝑲𝒂𝒊𝒚𝒐𝒓𝒊 𝒄𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒏𝒔𝒕𝒆𝒓'𝒔 𝒍𝒆𝒈𝒔.. 𝑻𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒏𝒔𝒕𝒆𝒓 𝒅𝒊𝒔𝒊𝒏𝒕𝒊𝒈𝒓𝒂𝒕𝒆𝒅..
"𝑨𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒕𝒖𝒑𝒊𝒅 𝒄𝒍𝒐𝒏𝒆.."
𝑲𝒂𝒊𝒚𝒐𝒓𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒑𝒂𝒏𝒕𝒊𝒏𝒈..(𝒀𝑼𝑲𝑰'𝑺 𝑷𝑶𝑽)
𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒘𝒂𝒔 𝒍𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒂 𝒅𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒅𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆 𝑭𝑼𝑳𝑳𝑬𝑫 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒅𝒆𝒍𝒊𝒄𝒊𝒐𝒖𝒔 𝒇𝒐𝒐𝒅𝒔..
𝑺𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒂 𝒃𝒐𝒚 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒘𝒉𝒊𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒍𝒖𝒆 𝒉𝒂𝒊𝒓 𝒔𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆..
"𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒘𝒆 𝒇𝒆𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕? 𝑰 𝒄𝒂𝒏 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒖𝒏𝒈𝒓𝒚~.."
𝒀𝒖𝒈𝒐 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒕𝒕𝒆𝒅 𝒀𝒖𝒌𝒊'𝒔 𝒉𝒆𝒂𝒅.."𝑴𝒊𝒔𝒔.. 𝑾𝒉𝒐𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒃𝒐𝒚 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆..?"
𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅 𝒑𝒐𝒊𝒏𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒚.."𝑯𝒊𝒎? 𝑨𝒉𝒂𝒉𝒂~! 𝑯𝒊𝒔 𝒏𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒔 𝑨𝒇𝒖.. 𝑵𝒐𝒘 𝒈𝒐 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒔𝒆𝒂𝒕 𝒅𝒂𝒓𝒍𝒊𝒏𝒈.."
𝒀𝒖𝒈𝒐 𝒔𝒂𝒊𝒅..𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒔𝒂𝒕 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒕𝒐 𝑨𝒇𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎..
"𝑨𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒐𝒐𝒍𝒆𝒅 𝒌𝒊𝒅... 𝑷𝒐𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈.."
𝑨𝒇𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒊𝒏𝒅.."𝑾𝒉𝒚 𝒂𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈? 𝑮𝒐 𝒐𝒏.. 𝑫𝒐𝒏𝒕 𝒃𝒆 𝒔𝒉𝒚.."
𝒀𝒖𝒈𝒐 𝒔𝒂𝒊𝒅..𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂 𝒇𝒆𝒘 𝒎𝒊𝒏𝒖𝒕𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒅𝒐𝒏𝒆 𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈.. 𝒀𝒖𝒈𝒐 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒍𝒂𝒕𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒂𝒊𝒅 -
"𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒐𝒏𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒓𝒆𝒔𝒕? 𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒓𝒐𝒐𝒎𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆..𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒂𝒏𝒅 𝑨𝒇𝒖 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒆𝒂𝒄𝒉𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎.. 𝑨𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒎𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒓𝒐𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈..
𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒈𝒂𝒈𝒈𝒆𝒅 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒆𝒍𝒍 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒐 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒏𝒔𝒆..
"𝑯𝒆𝒓𝒆 𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒏𝒐𝒔𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒊𝒔.. 𝑰𝒍𝒍 𝒈𝒐 𝒄𝒉𝒆𝒄𝒌 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒆𝒍𝒍 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒓𝒐𝒎.."
𝑨𝒇𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒈𝒂𝒗𝒆 𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒂 𝒄𝒍𝒆𝒂𝒏 𝒕𝒐𝒘𝒆𝒍..𝑨𝒇𝒖 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒎𝒖𝒍𝒕𝒊𝒑𝒍𝒆 𝒄𝒐𝒓𝒑𝒔𝒆 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒕..
𝑨𝒇𝒖 𝒅𝒊𝒅𝒏𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒂𝒍𝒂𝒓𝒎 𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒄𝒐𝒓𝒑𝒔𝒆𝒔.. 𝒔𝒐 𝒉𝒆 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒂𝒊𝒅 -
"𝑰𝒕𝒔 𝒂 𝒓𝒂𝒕"𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒔𝒉𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒃𝒖𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒃𝒓𝒖𝒔𝒉𝒆𝒅 𝒊𝒕 𝒐𝒇𝒇 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒐𝒐𝒏 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒔𝒉𝒆 𝒍𝒂𝒚𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒃𝒆𝒅..