𝑬𝒔𝒄𝒂𝒑𝒆..

4 1 0
                                    

𝑺𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒐𝒏𝒆 𝒃𝒆𝒅 𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒂𝒏𝒅 𝑨𝒇𝒖 𝒉𝒂𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓.. 𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒘𝒂𝒔 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝑨𝒇𝒖 𝒘𝒂𝒔 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓..

𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒇𝒂𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒆 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝑨𝒇𝒖 𝒕𝒂𝒑 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅𝒆𝒓..

"𝒀𝒖𝒌𝒊.. 𝑾𝒆 𝑵𝑬𝑬𝑫 𝒕𝒐 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆.. 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒏𝒐𝒘.."
𝑨𝒇𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒊𝒏 𝒂 𝒔𝒆𝒓𝒊𝒐𝒖𝒔 𝒕𝒐𝒏𝒆..

𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒂𝒍𝒍 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒆𝒑𝒍𝒊𝒆𝒅 -
"𝑾𝒉𝒚...?"

𝑨𝒇𝒖 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒅𝒆𝒆𝒑𝒍𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒂𝒊𝒅 -
"𝒀𝒖𝒌𝒊.. 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒊𝒙𝒆𝒅 𝒇𝒆𝒆𝒍𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒏𝒐𝒘 𝒃𝒖𝒕.. 𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒔𝒖𝒓𝒗𝒊𝒗𝒆 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒏𝒆𝒂𝒓 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎.."

𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒕𝒊𝒍𝒕𝒆𝒅 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒊𝒏 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒊𝒐𝒏..

"𝑳𝒐𝒐𝒌.. 𝑻𝒉𝒆𝒚𝒓𝒆 𝒎𝒂𝒏𝒊𝒑𝒖𝒍𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒀𝒖𝒌𝒊.. 𝒊𝒎 𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕𝒐𝒓𝒔 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒐𝒘𝒏.. 𝑨𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒔𝒆𝒆𝒎 𝒏𝒊𝒄𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒍𝒍 𝒃𝒖𝒕.. 𝑻𝒉𝒆𝒚𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒌𝒊𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒚𝒃𝒆 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂 𝒗𝒊𝒍𝒍𝒊𝒂𝒏 𝒂𝒔𝒘𝒆𝒍𝒍.."
𝑨𝒇𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒍𝒅 𝒀𝒖𝒌𝒊'𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅..

"𝑾𝒉𝒂𝒕?! 𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒎𝒆𝒂𝒏?!?"
𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅..

"𝑰𝒎 𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒃𝒖𝒕 𝒊 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒐 𝒔𝒂𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖.."
𝑨𝒇𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒂𝒃𝒃𝒆𝒅 𝒂 𝒔𝒄𝒆𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐𝒘𝒆𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒀𝒖𝒌𝒊'𝒔 𝒏𝒐𝒔𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒐𝒐𝒏 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒇𝒆𝒍𝒍 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒂 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑..

𝑨𝒇𝒖 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒂𝒓𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒀𝒖𝒌𝒊.. 𝑯𝒆 𝒏𝒐𝒘 𝒃𝒆𝒈𝒂𝒏 𝒕𝒐 𝒔𝒏𝒆𝒂𝒌 𝒐𝒖𝒕 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒓𝒎𝒔..

𝑯𝒆 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒊𝒅 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒂 𝒘𝒂𝒍𝒍..

𝑯𝒆 𝒐𝒗𝒆𝒓𝒉𝒆𝒂𝒓𝒅 𝒀𝒖𝒈𝒐 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒎𝒊𝒏𝒊𝒐𝒏𝒔..

"𝑳𝒊𝒔𝒕𝒆𝒏.. 𝑶𝒏𝒄𝒆 𝒘𝒆 𝒈𝒂𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒚𝒓𝒆 𝒕𝒓𝒖𝒔𝒕 𝒊 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝑨𝑳𝑳 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒄𝒌 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒐𝒖𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒕𝒐 𝒎𝒆.. 𝑮𝒐𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕?"
𝒀𝒖𝒈𝒐 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒊𝒏 𝒂 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒓𝒂𝒔𝒑𝒚 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆..

"𝑰 𝒌𝒏𝒆𝒘 𝒊𝒕.. 𝑰𝒇 𝒊 𝒘𝒂𝒔𝒏𝒕 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒚𝒔𝒄𝒉𝒐 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒌𝒊𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒐𝒐𝒓 𝒈𝒊𝒓𝒍..."
𝑨𝒇𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒊𝒏𝒅

𝑯𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒆𝒍𝒆𝒑𝒐𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎𝒔 𝒏𝒆𝒂𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒙𝒊𝒕..

𝑯𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒈𝒖𝒂𝒓𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒙𝒊𝒕..

𝑨𝒇𝒖 𝒓𝒐𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒔 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆𝒅 𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒂𝒄𝒌..

"𝑯𝒂𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒀𝒖𝒌𝒊.. 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒃𝒆 𝒂 𝒃𝒖𝒎𝒑𝒚 𝒓𝒊𝒅𝒆.."
𝑨𝒇𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅..

𝑺𝒐𝒐𝒏 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒉𝒆 𝒓𝒂𝒏 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒖𝒂𝒓𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒌𝒊𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎.. 𝑨𝒍𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒖𝒂𝒓𝒅 𝒘𝒂𝒔 𝒌𝒏𝒐𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒘 𝒂 𝒄𝒓𝒆𝒂𝒕𝒖𝒓𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒍𝒆𝒈𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒖𝒏𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒕𝒉𝒆𝒎..

"𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒖𝒄𝒌 𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖?!?!?! 𝑺𝑯𝑰𝑻 𝑺𝑯𝑰𝑻 𝑺𝑯𝑰𝑻!!"
𝑨𝒇𝒖 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒂 𝒑𝒂𝒏𝒊𝒄 𝒉𝒆 𝒊𝒎𝒎𝒆𝒅𝒊𝒆𝒕𝒍𝒚 𝒌𝒏𝒐𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒙𝒊𝒕 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒏𝒂𝒈𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒓𝒖𝒏 𝒂𝒘𝒂𝒚..

𝑨𝒇𝒖 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒓𝒆𝒍𝒊𝒆𝒇.. 𝑯𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒀𝒖𝒌𝒊'𝒔 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒂 𝒔𝒄𝒂𝒓 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒆𝒚𝒆..

"𝑺𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕.."
𝑨𝒇𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒑𝒖𝒕 𝒀𝒖𝒌𝒊 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒓𝒎𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒆𝒍𝒆𝒑𝒐𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒂 𝒘𝒉𝒊𝒕𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒇𝒊𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒅𝒐𝒄𝒕𝒐𝒓𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒖𝒓𝒔𝒆'𝒔..

꧁𝐖𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠꧂ 𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 6..Where stories live. Discover now