Dean keek nog eens naar wat er voor hem op de tafel lag. Beide meiden waren nagenoeg naakt. Hun stringetjes bungelden rond hun bovenbenen. Hmm wat lag Julia er nu lekker bij. Haar handen op haar rug gebonden, zodat ze toch enigszins het gevoel had dat ze niet de controle over haar eigen lichaam was en dan was er nog die geile Laura. Die een stuk verder was dan haar vriendin. Meer spannend vond en meer aandurfde. Toch was zijn oog nu op Julia gevallen. Dat mondje van haar, daar moest ze vast meer mee kunnen dan alleen lekker zoenen. Hij wilde het wel eens proberen, eens kijken wat ze kon en hoever hij hierbij kon gaan.
Doordat ze vastgebonden was, kon ze niet uit zichzelf opstaan en Dean pakte Julia dan ook bij haar schouders beet en trok haar rechtop. Om Laura hoefde hij zich nu even niet te bekommeren, die kon toch geen kant op. Gespannen stond Julia nu voor hem. De rug van zijn hand gleed langs haar wang en hij zag wel enige paniek nu in haar gezicht. Ondanks dat ze net zo lekker had liggen kreunen, was ze nu toch alweer erg gespannen. Dean pakte plots haar onderkaak beet en Julia schrok zich rot. "Laten we maar eens kijken wat jij met dit mooie bekkie kan." Dean legde zijn handen nu op haar schouders en duwde haar omlaag. "Op je knieën jij." Julia kon niet anders dan gehoorzamen en liet zich op haar knieën zetten.
Julia zat nu op ooghoogte met zijn kruis en ook zij kon de bobbel in zijn broek niet missen. Ze slikte. Ja Julia wist wel waarom ze op haar knietjes moest gaan zitten. Normaal vond ze het altijd lekker om een jongen te pijpen, vanwege de macht die ze dan had over een jongen. Alleen nu waren de rollen andersom en had hij de touwtjes in handen. Gespannen keek ze toe hoe Dean zijn broek begon los te maken. Hij was opgewonden en was blij dat hij eindelijk de spanning van zijn kruis af kon halen. Het was dan ook een hele opluchting zodra hij zijn broek losmaakte en over zijn kont omlaag trok. Dean zag hoe Julia met grote ogen naar de bobbel in zijn broek keek. "Ja meisje, die ga jij straks in je mond nemen", waarop ze hem geschrokken aankeek.
Voor hem was het heerlijk hoe onschuldig dit meisje overkwam. Zo gespannen en onzeker, maar toch genoot ze tot nu toe van alles wat er was gebeurd. Dat ging nu ook zeker niet anders zijn. Dean stapte uit zijn broek en trok hierna ook zijn shirt uit. In alleen zijn boxer stond hij voor Julia . Langzaam trok hij zijn boxer omlaag en met grote ogen keek ze naar wat er tevoorschijn kwam. Dat was een flinke! Zeker niet te vergelijken met de jongens met wie ze seks had gehad. Zijn stijve pik bungelde vooruit en in een geile opwelling trok hij een paar keer aan zijn pik. Hmm wat was hij toch geil en dit meisje ging hem erbij helpen om wat af te koelen. Of ten minste, waarschijnlijk om alleen nog maar geiler te worden.
"Mondje open", gebood hij haar. Laura opende gespannen haar mond en zag hoe Dean een stap naar voren zette. "Neem hem maar in je mond." Natuurlijk wist ze wel hoe ze moest pijpen, ondanks dat hij veel groter was dan ze gewend was. Na enige aarzeling boog ze dan ook nog iets voorover en liet ze zijn eikel tussen haar lippen naar binnen glijden. Opgewonden keek Dean toe hoe ze hem begon te pijpen. Het was niet zozeer geil door de manier waarop ze het deed, maar wel omdat hij de complete controle over haar had en ze precies deed wat hij haar opdroeg. Het was dan ook erg lekker om door haar gepijpt te worden, ook al deed ze het nog erg rustig en voorzichtig.
Met zijn hand streelde Dean dan ook over haar wang. "Goed zo meid, maar ik wil dat je hem dieper in je mond neemt. Niet dat voorzichtige gedoe." Julia vond het spannend en nu ook wel een beetje eng. Toch wilde ze Dean niet teleurstellen en nam zijn pik nu dieper in haar mond. Opgewonden kreunde hij zachtjes zodra hij zijn eikel verder over haar tong voelde glijden haar mond in. "Jaa goed zo meid!" Langzaam nam Julia zijn pik dieper in haar mond. Ze voelde hoe haar mond gevuld werd, maar probeerde hem toch zo ver als mogelijk in haar mond te nemen. Dean genoot nu met volle teugen. In zijn opwinding was dit echter ook nog niet genoeg. Hij zou en moest verder en dieper in haar mond gaan met zijn pik.
Dean greep dan ook haar hoofd beet. Doodstil zat ze nu voor hem. Ze was niet bang voor hem, maar vond het wel eng dat hij haar hoofd nu beet hield. Wat was hij van plan? Al snel kwam Julia erachter, want net als met zijn vingers begon Dean stotende bewegingen te maken. Alleen ditmaal was het zijn pik die hij in haar mondje stootte. De eerste keer kon ze het nog wel hebben, de tweede keer ging hij eigenlijk al net te diep. De derde keer overschatte hij zijn kansen en stootte hij zijn pik tot achterin haar keel. Dit was teveel voor Julia en proestend trok ze haar hoofd naar achteren en hapte wilde naar adem.