Geile vakantie einde

4.8K 8 0
                                    

Dit was het moment waar Dean op had gewacht. Laura stond voorover over de tafel gebogen en doordat ze vastgebonden stond, kon ze geen kant op. Zijn eikel gleed over haar vochtige schaamlippen en hij pakte zijn pik goed beet en begon hem tussen haar schaamlippen door te persen. Laura onderging het allemaal gespannen. Ondanks dat ze het spannend vond, vond ze het maar ook wat opwindend. Het was heel anders dan ze met de jongens gewend was met wie ze normaal seks had. Nu had zij eens niet de touwtjes in handen en had ze zich moeten overgeven aan Dean.

Dit werd allemaal wel heel lekker, nu zijn pik tegen haar kutje aanduwde en hij langzaam zijn pik bij haar naar binnen drukte. Dean voelde nu pas hoe strak ze echt was. Dat moest straks wat worden bij Julia, de was nog een stuk strakker. Dean vond het in ieder geval nu al heerlijk en duwde langzaam zijn pik dieper en dieper in haar kutje. De weerstand die hij voelde maakte het alleen maar spannender om dieper in haar strakke kutje te gaan. Laura zuchtte zachtjes en hij wist hoe spannend ze het moest vinden wat hij nu aan het doen was. Dieper en dieper duwde hij zijn pik. Laura werd steeds stiller, het was duidelijk dat ze het niet gewend was om zo'n grote pik in haar nauwe kutje te hebben.

Dean keek omlaag en zag hoe zijn pik tussen haar schaamlippen door, zo haar kutje in gleed. Hmm wat was dit geil! Dean duwde zijn pik nog iets verder haar kutje in, tot hij merkte dat hij wel diep genoeg zat voor nu. Rustig begon hij nu stotende bewegingen te maken. Het gekreun wat hij bij haar had gehoord tijdens het vingeren was er nu niet. Laura vond het maar wat spannend, maar doordat ze nog nooit zo'n grote pik in haar kutje had gehad was het nu wel even wennen. Gelukkig voor haar ging Dean niet over de grens, maar bleef hij er nog wel even tegenaan zitten en stootte zijn pik rustig diep in haar kutje. Aangezien zijn pik nu in haar kutje zat, had hij zijn pik kunnen loslaten.

Met zijn handen had hij haar stevig bij haar heupen beetgepakt. Het gaf hem een gevoel van macht en opgewonden stootte hij zijn pik in haar kutje. Julia keek gespannen toe hoe haar vriendin werd genomen. Ze wist dat zij straks aan de beurt was. Natuurlijk wilde ze het wel graag, maar vond het toch erg spannend. Dean liet zijn handen nu over haar billen glijden. Wat had ze toch een lekker stevig kontje, dacht Dean bij zichzelf. Gelukkig kwam het gekreun van Laura nu langzaam weer terug. "Oooo...", hoorde hij haar zachtjes kreunen. Het was voor hem het teken dat hij langzaam verder mocht gaan. Dean duwde zijn pik iets dieper in haar kutje en merkte hoe haar gekreun weer afzwakte. Maar langzaam wende ze er weer aan en werd haar gekreun weer heviger.

"Oooo oooo", het gekreun van Laura begon heviger en heviger te worden. Wat een geile meid was dit toch. In al zijn opwinding gaf Dean haar een klap op haar kont, terwijl hij zijn pik diep in haar kutje stootte. "Oooo hmm...", kreunde Laura opgewonden. "Jij geile slet...", gromde Duncan opgewonden. Steeds harder begon Laura nu te kreunen en het was duidelijk dat het heerlijk vond om ruw door hem genomen te worden. Ondertussen stootte hij zijn pik al volledig in haar strakke kutje. Hoe strak ze ook was, ze kreunde voluit en vond het heerlijk om door heb gebruikt te worden.

Aangezien Dean volledig in haar kutje zat, kon hij nu alleen nog maar ruwer worden om een stap verder te gaan. Hij gaf nog eens een tik op haar kontje en hoorde hoe ze harder kreunde. Wat was dit toch een heerlijke meid. Ze vond het lekker om gebruikt te worden als een echt sletje. Steeds meer begon ze te genieten van zijn ruwe aanpak. De vriendjes waar ze seks mee had gehad eerder hadden haar nooit zo kunnen bevredigen als Dean wist te doen. Luid kreunde ze en had ondertussen niet eens meer door dat Julia vastgebonden stond aan een haak aan de muur en ongemakkelijk stond toe te kijken.

Hoe lekker Laura het allemaal vond en het allemaal wilder van haar mocht, voor Julia was het allemaal nog onrealistisch. Ze voelde zich ongemakkelijk. Hoe ze naakt aan de muur vastgebonden stond, toekijkend hoe haar vriendin zich ruw liet nemen door een vent die ruim tien jaar ouder als haar was. Het wond haar ook zeker nog wel op, maar nu ze zelf niet meedeed en gedwongen was om toe te kijken, voelde het toch anders. Laura dacht niet na. Die kreunde alleen opgewonden. "Oooo jaa neuk me harder!" Dean vond het heerlijk hoe ze hem toeriep om haar harder te nemen. Dat wilde hij uiteraard wel en een paar keer stootte hij zijn pik gemeen diep in haar kutje. Even was ze stil, maar opgewonden als ze was kwam het gekreun na enkele seconden alweer terug. "Hmm oooo jaa..."

Geile Vakantie Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu