(baştan şunu söylemek istiyorum şu dizi veya kitaplardaki aciz kız algısından nefret ediyorum o yüzden bizim aciz bir erkek karakterimiz var. Aslında aciz insan algısı yanlış ama yapıcak birşey yok...)
Min-ji yola çıkmış yürüyordu ama hala eli kanıyordu. Yinede bunu umursamadan yürüyordu. O bu tarz yaralara alışıktı. Okula çok yaklaşmıştı ama eli hala kanıyordu. Eczaneden bandaj almaya karar verdi ve telefonundan en yakın eczaneye baktı. Birazcık geçmişti ama önemli değildi ilk gün geç kalsa bile birşey olmazdı yine de geç kalmayı hiç sevmezdi.
Hızlı bir şekilde yürümeye başladı ve tam eczaneye girdiğinde bir çocuk onun önüne geçti oysaki sıra vardı. Ve ona burası benim sıram demek için seslendiğinde çocuk arkasını döndü ve özür dilerim "nuna" dedi. Ve bu Min-ji yi çok kızdırdı çünkü çocuk ondan daha büyük duruyordu. Yine de arkaya geçti Min-ji bu çocuğun ne yapmaya çalıştığını anlayamadı. Çocuğu biraz daha süzdükten sonra formasının üzerinde kusmuk olduğunu fark etti ama rengine bakınca bunun bir çocuk kusmuğu olduğuna emindi. çünkü yetimhanede çocuklar sık sık hastalanırdı ve Min-ji de çoğu zaman onlara bakılmasında yardım ederdi. Aslında çocuk az önce ona öyle davranmasa ona yardım ederdi...
Sıra sonunda Min-ji ye gelmişti ve bandajı alıp bir yandan yürürken kendine yaptı çünkü geç kalmak üzereydi. Ama okula yetişti ve daha sonra öğretmenler odasına gitti. Oradan sınıf başkanı ile forma ve kitap ayarlamaları yapıldıktan sonra sınıfa doğru yürümeye başladılar. Ve onlar sınıfa vardığında ders zili çoktan çalmıştı. Onlar sınıfa girecekken öğretmen birine fırça atıyordu ve tüm sınıf onunla alay ediyordu. b-bu eczanedeki çocuktu. Daha sonra öğretmen o çocuğa "Choe Dong Hyun" diye seslendi. adı bu muydu? Daha sonra araya girmeden yapamıyorsun ve "a Choe Dong Hyun. okulu sen olmazsan bulamazdım beni kaybolmuşken bulup okula getirdin ve benim yüzümden azar işitiyorsun çok özür dilerim" diyip öğretmene dönüyorsun ve "hocam Dong Hyun benim ters yöne gittiğimi görüp beni okula getirdi o yüzden geç kaldı, lütfen ona kızmayın diyorsun" o sırada sınıftan bu da kim sesleri yankılanıyor. Ve normalde kimseyi dinlemeyen Rhee Hoca Min-ji yi dinliyor ve Dong Hyun a oturmasını söylüyor.
Daha sonra Min-ji kendini tanıtmaya başlıyor. "ben Min-ji en sevdiğim renk pembe, babam il milli eğitim müdürü ve annemse şehirdeki Yeoja Hospital ın baş hekimi." Ve sessizce yerine geçiyor. Sonra yine sesler duyulmaya başlıyor ve herkes "Bu pısırık kız mı imkansız vs." demeye başlıyor. Daha sonra Rhee Hoca sınıfı susturup derse başlıyor...
English part will be come soon....
YOU ARE READING
Thinking the noona (eng and tr)
Romanceyetim bir kız sonunda popüler ve mutlu bir insan olduğunda okulun eski popüler ama yeni ezik çocuğuna aşık olur... When an orphan girl finally becomes a popular and happy person, she falls in love with the school's old popular but new loser...