Rozdział 1

76 10 1
                                    

Roxana

Cześć, mam na imię Roxana. W tym roku obchodzę moje 16 urodziny. Mam niebieskie oczy i blond włosy. Kocham sport, moja ulubiona dyscyplina sportowa to jazda konna i pływanie. Jestem jedynaczką i moi rodzice mają na imię Igor i Samanta. Samanta jest moją macochą więc nie mam zbyt dobrego kontaktu z nią, tata pokazywał mi zdjęcia z moją prawdziwą mamą i opowiadał mi o niej ale nigdy jej nie spotkałam. Poza tym to tata nie chcę mi powiedzieć dlaczego nie mieszkam z mamą. Mam konia o imieniu Brutus. Jego umaszczenie jest czarne. Mam też dobermana i wabi się Tofik. Mieszkałam w Warszawie ale przeniosłam się do Gdańska ze względu na zawody jazdy konnej. Teraz musze się zapoznać z nową szkołą i z całym Gdańskiem.

Angela

Hejka, jestem Angela. Za nie długo będę miała 16 lat. Mam brązowe oczy i rude włosy. Bardzo jestem wysportowana, jeżdżę konno i gram w tenisa. Nie mam rodzeństwa i dobrze się z tym czuję. Moi rodzice mają na imię Joshua i Terra.

Joshua jest moim ojczymem ale mam z nim dobre kontakty, niestety często są kłótnie, przeważnie z moją mamą. Mama nie chcę żebym jeździła konno i przeważnie o to są kłótnie. Mieszkam w małej chatce nie daleko morza w Gdańsku. Mam własnego konia o imieniu Klempier. Klempier jest ogierem i ma białe umaszczenie. Mam też psa, i jego rasa to amstaf, ma na imię Odi. Chodzę do pierwszej A liceum. Moja szkoła jest wielka i jest dużo kłopotów, jestem jedyna ruda w szkole.



Mój ŻywiołOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz