» 𝗡𝗈𝗿𝗆𝗮𝗌 «

42 11 0
                                    

Bɪᴇɴᴠᴇɴɪᴅᴏs ʏ ʙɪᴇɴᴇᴠᴇɴɪᴅᴀs ᴀ Rʜʏᴛʜᴍ MᴜsɪᴄUɴᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ ғᴇᴍᴇɴɪɴᴀ ǫᴜᴇ ᴀʙʀɪᴏ sᴜs ᴘᴜᴇʀᴛᴀs ᴇʟ 15/8/2022ʙᴀᴊᴏ ᴇʟ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟ ᴅᴇ ʟᴀ CEO Aʟᴏʀᴀ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Bɪᴇɴᴠᴇɴɪᴅᴏs ʏ ʙɪᴇɴᴇᴠᴇɴɪᴅᴀs ᴀ Rʜʏᴛʜᴍ Mᴜsɪᴄ
Uɴᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ ғᴇᴍᴇɴɪɴᴀ ǫᴜᴇ ᴀʙʀɪᴏ sᴜs ᴘᴜᴇʀᴛᴀs ᴇʟ 15/8/2022
ʙᴀᴊᴏ ᴇʟ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟ ᴅᴇ ʟᴀ CEO Aʟᴏʀᴀ.

Bɪᴇɴᴠᴇɴɪᴅᴏs ʏ ʙɪᴇɴᴇᴠᴇɴɪᴅᴀs ᴀ Rʜʏᴛʜᴍ MᴜsɪᴄUɴᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ ғᴇᴍᴇɴɪɴᴀ ǫᴜᴇ ᴀʙʀɪᴏ sᴜs ᴘᴜᴇʀᴛᴀs ᴇʟ 15/8/2022ʙᴀᴊᴏ ᴇʟ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟ ᴅᴇ ʟᴀ CEO Aʟᴏʀᴀ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Aɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴍᴀɴᴅᴀʀ sᴜs ғɪᴄʜᴀ ʟᴇs ʀᴇᴄᴏᴍɪᴇɴᴅᴏ
ǫᴜᴇ ʟᴇᴀɴ ᴇsᴛᴏ:

Tᴏᴅᴀs ʟᴀs ᴇᴍᴘʀᴇsᴀs ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴀɴ sᴜs ɴᴏʀᴍᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪʀ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴀʀ ʙɪᴇɴ, Rʜʏᴛʜᴍ Mᴜsɪᴄ ɴᴏ ᴇs ʟᴀ ᴇxᴇᴘᴄɪᴏɴ. Asɪ ǫᴜᴇ ʟᴇs ᴘᴇᴅɪᴍᴏs ǫᴜᴇ ᴘᴏʀғᴀᴠᴏʀ sɪɢᴀɴ ᴇsᴛᴀs sᴇɴᴄɪʟʟᴀs ɴᴏʀᴍᴀs, ǫᴜᴇ ʜᴀʀᴀɴ ᴅᴇ Rʜʏᴛʜᴍ Mᴜsɪᴄ ᴜɴ ʙᴜᴇɴ ʟᴜɢᴀʀ. Sɪ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ sᴇ sᴀʟᴛᴀ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴅᴇ ᴇʟʟᴀs, ɴᴏs ᴠᴀᴍᴏs ᴀ ᴠᴇʀ ᴏʙʟɪɢᴀᴅᴏs ᴀ ᴇxᴘᴜʟsᴀʀʟᴇ, sᴇᴀ ɪᴅᴏʟ, ᴛʀᴀɪɴᴇᴇ ᴏ sᴛᴀғғ.

➪ 𝐑𝐞𝐬𝐩𝐞𝐭𝐨 ʳᵉˢᵖᵉᵗᵒ

Eʟ ʀᴇsᴘᴇᴄᴛᴀʀɴᴏs ᴇɴᴛʀᴇ ɴᴏsᴏᴛʀᴏs ᴇs ʟᴏ ᴍᴀs ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴀɢᴇɴᴄɪᴀ ғᴜɴᴄɪᴏɴᴇ ᴄᴏɴ ᴀʀᴍᴏɴɪ. Esᴛᴀ ᴇs ᴜɴᴀ ᴅᴇ ʟᴀs ɴᴏʀᴍs ᴍᴀs ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇs, ǫᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴅᴇʙᴇᴍᴏs ᴄᴜᴘʟɪʀ, ɪᴅᴏʟs, ᴛʀᴀɪɴᴇᴇs, sᴛᴀғғ ᴇ sᴏʙʀᴇᴛᴏᴅᴏ ʏᴏ. Sɪ ᴇɴ ᴀʟɢᴜɴ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴄʀᴇᴇɴ ǫᴜᴇ ʟᴇs ʜᴇ ғᴀʟᴛᴀᴅᴏ ᴇʟ ʀᴇsᴘᴇᴛᴏ, ᴅᴇᴄɪᴅᴍᴇʟᴏ ʏ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀʀᴇ ɴᴏ ᴠᴏʟᴠᴇʀ ᴀ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ.

➪ 𝐋𝐢𝐦𝐢𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐟𝐚𝐤𝐞𝐬 ˡⁱᵐⁱᵗᵉ ᵈᵉ ᶠᵃᵏᵉˢ

Eʟ ᴍᴀᴄʜɪᴍᴏ ᴅᴇ ғᴀᴋᴇs sᴏɴ 3 ᴘᴏʀ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ, ᴘᴇʀᴏ sᴏʟᴏ ᴘᴜᴇᴅᴇɴ sᴇʀ ᴄʜɪᴄᴀs, ʏᴀ ǫᴜᴇ sᴏᴍᴏs ᴜɴᴀ ɢᴇɴᴄɪᴀ sᴏʟᴏ ᴅᴇ ᴀʀᴛɪsᴛᴀs ғᴇᴍᴇɴɪɴᴀs. Aᴜɴǫᴜᴇ sɪ ᴛɪᴇɴᴇɴ ᴅᴏs ғᴀᴋᴇs, sᴇɢᴜʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴜɴᴏ ᴅᴇ ᴇʟʟᴏs ɴᴏ ᴠᴀ ᴀ ᴛᴇɴᴇʀ ᴛᴀɴᴛᴀs ᴘᴏsɪʙɪʟɪᴅᴀᴅᴇs ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇʙᴜᴛᴀʀ ᴇɴ ʟᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ, ʏᴀ ǫᴜᴇ sɪɴᴏ sᴇʀɪᴀ ɪɴᴊᴜsᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀs ǫᴜᴇ sᴏʟᴏ ᴛɪᴇɴᴇɴ ᴜɴ ғᴀᴋᴇ ʏ ᴀᴜɴ ɴᴏ ᴘᴜᴅɪᴇʀᴏɴ ᴅᴇʙᴜᴛᴀʀʟᴀ.

➪𝐅𝐚𝐜𝐞 𝐂𝐥𝐚𝐢𝐦 ᶠᵃᵏᵉ ᶜˡᵃⁱᵐ

Pᴀʀᴀ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴜsᴀʀ ᴜɴ ғᴀᴄᴇ ᴄʟᴀɪᴍ ᴀɴᴛᴇs ᴛᴇɴᴅʀᴀs ǫᴜᴇ ᴘᴇᴅɪʀʟᴏ ᴇɴ ᴇʟ sɪɢᴜɪᴇɴᴛᴇ ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏ. Sɪ ᴇʟ ғᴀᴄᴇ ᴄʟᴀɪᴍ ǫᴜᴇ ǫᴜɪᴇʀᴇs ʏᴀ ᴇsᴛᴀ ʀᴇsᴇʀʙᴀᴅᴏ ᴠᴀs ᴀ ᴛᴇɴᴇʀ ǫᴜᴇ ᴘᴇᴅɪʀ ᴏᴛʀᴏ. Es ᴍᴜʏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴘɪᴅᴀɴ ᴀʟ ғᴀᴄᴇ ᴄʟᴀɪᴍ ʏ ǫᴜɪᴇʀᴇɴ, ʏ ᴠᴀɴ ᴀ ᴛᴇɴᴇʀ ǫᴜᴇ ᴇsᴘᴇʀᴀʀ ᴀ ǫᴜᴇ ʟᴇs ᴅᴇ ᴇʟ ᴘᴇʀᴍɪsᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴜsᴀʀʟᴏ. Dᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ǫᴜᴇ ʟᴇs ᴅᴇ ᴇʟ ᴘᴇʀᴍɪsᴏ ᴛɪᴇɴᴇɴ 5 ᴅɪᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴍᴀɴᴅᴀʀ ʟᴀ ғɪᴄʜᴀ, sɪɴᴏ ʟᴏ ʜᴀᴄᴇɴ sᴜ ғᴀᴄᴇ ᴄʟᴀɪᴍ ᴠᴀ ᴀ ǫᴜᴇᴅᴀʀ ʟɪʙʀᴇ ᴅᴇ ɴᴜᴇᴠᴏ. Nᴏ ʜᴀᴄᴇsᴇᴘᴛᴀᴍᴏs ғᴀᴋᴇs ᴍᴇɴʟʀᴇs ᴅᴇ 16 ᴀɴ̃ᴏs.

➪ 𝐆𝐫𝐚𝐦𝐬 𝐲 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐢𝐝𝐚𝐝𝐞𝐬 ᵍʳᵃᵐˢ ʸ ᵃᶜᵗⁱᵛⁱᵈᵃᵈᵉˢ

Nᴏ ᴇs ᴏʙʟɪɢᴀᴛᴏʀɪᴏ ᴛᴇɴᴇʀ ᴜɴ ɢʀᴀᴍ ɴɪ ʜᴀᴄᴇʀ ʟᴀs ᴀᴄᴛɪᴠɪᴅᴀᴅᴇs ᴘʀᴏᴘᴜᴇsᴛᴀs ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ. Pᴇʀᴏ sɪ ʜᴀᴄᴇɴ ᴀᴍʙᴀs ᴄᴏsᴀs ᴠᴀɴ ᴀ ᴛᴇɴᴇʀ ᴍᴜᴄʜᴀs ᴍᴀs ᴘᴏsɪʙɪʟɪᴅᴀᴅᴇs ᴅᴇ ᴅᴇʙᴜᴛᴀʀ ʏ ᴇɴᴄᴀɴᴠɪᴏ sɪɴᴏ ʜᴀᴄᴇɴ ɴɪɴɢᴜɴᴀ ᴅᴇ ᴇsᴀs ᴅᴏs, sᴇɢᴜʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ᴠᴀɴ ᴀ ᴅᴇʙᴜᴛᴀʀ. Sɪ ʜᴀᴄᴇɴ sᴜ ɢʀᴀᴍ ɴᴏ ᴏʟᴠɪᴅᴇɴ ᴇᴛɪǫᴜᴇᴛᴀʀɴᴏs ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴀsɪ ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀs ᴛʀᴀɪɴᴇᴇ ᴘᴜᴇᴅᴇɴ ᴠᴏᴛᴀʀ ʏ ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴀʀ ᴇɴ ᴇʟ.

➪ 𝐂𝐚𝐧𝐯𝐢𝐨𝐬 𝐝𝐞 𝐮𝐬𝐞𝐫, 𝐬𝐚𝐥𝐢𝐝𝐚𝐬 𝐢 𝐡𝐢𝐚𝐭𝐮𝐬ᶜᵃⁿᵛⁱᵒ ᵈᵉ ᵘˢᵉʳ ˢᵃˡⁱᵈᵃˢ ᵒ ʰⁱᵃᵗᵘˢ

Lᴇs ᴘᴇᴅɪᴍᴏs ǫᴜᴇ ǫᴜᴇ sɪ ᴄᴀɴᴠɪᴀɴ ᴅᴇ ᴜsᴇʀ, sᴀʟᴇɴ ᴅᴇ ʟᴀ ᴀɢᴇɴᴄɪᴀ ᴏ ᴇɴᴛʀᴀʀ ᴇɴ ʜɪᴀᴛᴜs ɴᴏs ᴀᴠɪsᴇɴ, ʏᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴏᴍᴏs ᴀᴅɪᴠɪɴᴏs ʏ sᴀʙᴇʀ sᴀʙᴇʀ ᴇsᴏ ɴᴏs ᴀʏᴜᴅᴀʀɪᴀ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴇɴ ᴍᴀɴᴛᴇɴᴇʀ ʟᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ ᴇɴ ᴏʀᴅᴇɴ, ᴀᴅᴇᴍᴀs ǫᴜᴇ sɪ ɴᴏ ᴀᴠɪsᴀɴ sᴜs ғᴀᴋᴇs ᴘᴜᴇᴅᴇɴ sᴀʟɪʀ ᴘᴇʀᴊᴜᴅɪᴄᴀᴅᴏs ʏᴀ ǫᴜᴇ ʟᴇs ᴠᴀ ᴀ ᴄᴏɴᴛᴀʀ ᴄᴏᴍᴏ ғᴀʟᴛᴀ ᴅᴇ ɪɴᴀᴄᴛɪᴠɪᴅᴀᴅ.

➪ 𝐑𝐞𝐥𝐚𝐜𝐢𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐚𝐦𝐨𝐫𝐨𝐬𝐚𝐬 ʳᵉˡᵃᶜⁱᵒⁿᵉˢ ᵃᵐᵒʳᵒˢᵃˢ

Lᴀs ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴇs ᴀᴍᴏʀᴏsᴀs ᴇsᴛᴀʙ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴇʀᴍɪᴛɪᴅᴀs, sᴏʟᴏ ᴍᴇᴅɪᴍᴏs ǫᴜᴇ ɴᴏs ɪɴғᴏʀᴍᴇɴ ᴅᴇ ᴇsᴀs. Tᴀᴍʙɪᴇ  sɪ ᴀᴍʙᴀs ᴘᴀʀᴛᴇs ᴇsᴛᴀɴ ᴅᴇᴀᴄᴜᴇʀᴅᴏ, ᴘᴏᴅʀᴇᴍᴏs ʀᴇᴠᴇʟᴀʀ ʟᴀ ᴘʀᴇᴊᴀ ᴏ ɴᴏ ᴄᴏᴍᴏ ǫᴜɪᴇʀᴀɴ.

➪ 𝐏𝐚𝐫𝐭𝐢𝐜𝐢𝐩𝐚𝐜𝐢𝐨𝐧 𝐞𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦𝐚𝐬 ᵖᵃʳᵗⁱᶜⁱᵖᵃᶜⁱᵒⁿ ᵉⁿ ᵖʳᵒᵍʳᵃᵐᵃˢ

Sɪᴇᴍᴘʀᴇ ǫᴜᴇ ǫᴜɪᴇʀᴀɴ ᴘᴏᴅʀᴀ ᴜɴɪʀsᴇ ᴀ ᴜɴ ᴘʀᴏɢʀᴀᴍᴀ ᴅᴇ sᴜᴘᴇʀᴠɪᴠᴇɴᴄɪᴀ, ʏᴀ sᴇᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴀʀᴛɪᴄɪᴘᴀɴᴛᴇ, MC ᴏ ᴍᴇɴᴛᴏʀ/ᴀ. Sᴏʟᴏ ᴘᴇᴅɪᴍᴏs ǫᴜᴇ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ ᴛᴇɴɢᴀɴ ɴᴜsᴛʀᴏ ᴘᴇʀᴍɪsᴏ ʏ ǫᴜᴇ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴘᴏᴅᴀᴍᴏs ᴀɴ̃ᴏʏᴀʀʟᴏs.

 Sᴏʟᴏ ᴘᴇᴅɪᴍᴏs ǫᴜᴇ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ ᴛᴇɴɢᴀɴ ɴᴜsᴛʀᴏ ᴘᴇʀᴍɪsᴏ ʏ ǫᴜᴇ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴘᴏᴅᴀᴍᴏs ᴀɴ̃ᴏʏᴀʀʟᴏs

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

©Rhythm Music

❥︎ 𝗔𝗎𝗱𝗂𝗰𝗂𝗼𝗇𝗲𝗌 ᵃᵘᵈⁱᶜⁱᵒⁿᵉˢDonde viven las historias. Descúbrelo ahora