Herkes eve gelince sadece Jeongini düşünüyordu en çokta Felix.
F;Lisa telefonunu versene Hyunjinin instagaramına bakıcam.
L;Senin kendi telefonun yokmu?
F;Ya şimdi ben kendi telefonumdan bakarsam yanlışlıkla beğenirim felan sonra okulda beni darlar.
L;Tamam be al.
Felix Lisa'nın telefonundan Hyunjinin instagaramına bakıyordu. Aşağılara doğru indikçe hep Hyunjin ve Jeonginin fotoğraflarını görüyordu.
F;Lisa şu fotoğrafa bakar mısın ya utanmasalar öpüşecekler.(Kesinlikle Jeongini düşünüyor asla kıskanmıyor 😰✊)
Fotoğraf;
L;Felix bu fotoğrafta bir şey yok ne abarttın.(Öyle deme ablası onun için öyle 😔)F;Sen körsün Lisa ne kadar yakınlar baksana.
L;Tamam Felix en haklı sensin.(Lisa neden üzüyorsun Felix'i 😭😭)
F;YA SEN GİT DERS ÇALIŞ.
L;Buda iyice Chan a bağladı.(Sonunda biri Chan ı düşündü 🤟)
C;Kulaklarım çınladı ne oluyor?(Geldi bizim abi)
F; Birşey olmuyor abi ben instagaram dan Hyunjinin hesabına bakıyordum bir fotoğraf gördüm Hyunjin ile Jeongin dip dibey di.
L;Ya kes hiçte dip dibe değillerdi ve ayrıca bence çok yakışıyorlar.(Neler diyorsun Lisa sen 😭😭🤟)
F;Lisa kes.(Tutmayın küçük enişteyi )
L;Niyeymiş sevgilileri yakıştırmak suçmu?
F;LİSA SANA BURDAN BİR UÇARIM. HEM ANNEM BÖYLE BİR DURUMU NASIL KARŞILAR BIR DÜŞÜN.(O annen sana daha neler yaşatacak Felix 😔✊)
L;Ne sinirleniyon hem anneme ne olmuş?
C;Annem Jeonginin Gay olduğunu öğrenirse onu evlatlıktan reddeder.
F;O kadar mıydı?(Felix'in hayalleri yıkıldı 😔✊)
L;Ya Felix ben anladım ya sen Hyunjine aşıksı-
F;Lisa bana bak cidden sana uçarım kızım.(Doğrular acıtır Felix'cim 🥰🥰🤟)
C;Kesin şu saçma sapan muhabbeti Jeongin nerde asıl onu konuşun.(Konuşmayın nerde olduğunu bende bilmiyorum 😭😭✊✊)
F;Ya yatın okula gelir illaki o zaman sorarız nerdeymiş.
L;Ya gelmezse?(Ya gelirse?)
F;Onu gelmezse düşünürüz Lisa. (Çok haklısın canım.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunlix | Secret lovers♡
Fanfiction"Seni hiç sevmedim Felix..." "Seni hep sevdim Hyunjin..." (Angst)