0.3 (f)

170 25 17
                                    

Sert rüzgar ile yüzüme çarpan kum taneleri, dalgaları ile beni bekleyen bir deniz ve bir de beni öylece izleyen Choi Arin.

Hep bir karar vermeye çalıştım. Nasıl kurtulurum? Nasıl ona kavuşabilirim? Diye düşünmekten kafayı yedim.

Ama şimdi karşımda beni tüm cazibesiyle kendine çeken deniz, bu sorularıma birer yanıt oldu. İlk defa bir şeye bu kadar emin olmuştum. Hayatıma benim yerime karar veren insanlardan sonra, verdiğim bu karar beni mutluluğa erdirirdi değil mi?

"Cidden yapacak mısın?"

Her zerresine aşık olduğum bedene döndüm. Ellerimi saçlarından başlayıp çenesine doğru gezdirdim. Onun kusur olarak gördüğü her bir zerresini gezdim ellerimle. Eğilip uzunca bir öpücük bıraktım dudaklarına.

"Beni yalnız bırakmayacaksın değil mi Arin?"

Gülümsedi, ellerini ensemdeki saçlara indirip hafifçe çekiştirerek okşamaya başladı.

"İlk günden beri yanındayım sevgilim."

Ellerimi beline doladım, bir süre birbirimize sarıldık. Hayır, son değildi bu. Başlangıçtı.

"Işıklarda buluşalım sevgilim." Dedi ve yavaşça bedenlerimiz ayırıp, arkama geçti. Omuzlarımdan tutup denize döndürdü bedenimi. Hafifçe itti, sonra dönüp son kez baktım.

Başarabilirdim değil mi? Ona tekrar kavuşabilirdim.

Var gücümle dalgaların arasına doğru koştum. Yaşamak için vermediğim mücadeleyi veriyordum şuan.

İlk önce ayaklarım soğuk suyun tadına bakarken, hiç durmadan koşmaya devam ederek tüm vücudumu suya soktum.

1 dakika, 3 dakika, 5 dakika, 10 dakika derken suyun soğukluğuna inat sımsıcak gülümsemesiyle gördüm onu. Ne yani başarmış mıydım?

Bazı şeyleri fark etmek için geç kalmıştım sevgilim. Affet beni, senin için yaşamayı beceremedim. Sen gittiğinde, tekrar sana kavuşmak için yaptığım zehirli planlar ile yaşamak için kendime ayırdığım sürede seninle ilgilenemedim.

Ölmeyi hep istemiştim ama eğer sen benimle yaşasaydın ölümsüz olmaya hazırdım. Beni beklemediğin için kırgındım, ama dayanamadım geldim bak buradayım.

'• ~ ✩ 𝑺𝑶𝑵 ✰ ~ • '

Bilmediğim bir ruhun kalbini yaşıyorum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin