Riitoja ja sopimista -> Harry

363 34 9
                                    

"Koska mä tunnen yhen tyypin joka on ihastunu suhun ja lupasin auttaa sitä" Niall kertoo.

"No kuka se tyyppi on?" Kysyn.

"En mä voi kertoo mä lupasin pitää sen salassa" Niall selittää.

"Aha" vastaan. En tiedä uskoisinko Niallia mutta ei kai nyt muuakaan vaihtoehtoa ole.

"Mä lupaan et sä saat sen joskus selville" Niall sanoo.

"Hyvä" nyökkään.

"Sori. En mä ois kumminkaan saanu kirjaimellisesti hyökätä sun kimppuun" jatkan.

"Ei se haittaa" Niall hymähtää.

"Mä oon silti sulle vianen et sanoit Louisille sillee" huomautin.

Niall pyöräytti silmiään ja lähti pois.

"Harry... musta tuntuu että meillä ois vähän puhuttavaa" Louisin ääni kantautuu korviini.

"Tuu vaan tänne" huokaan.

Tänään on paljon juteltavaa.

"Mitä 'me' ollaan?" Louis kysyy suoraa.

"Mä en tiiä. Must tuntuu et meijän pitäis kokonaan alottaa alusta. Ei siis siitä et me ei tunneta toisiamme vaan siitä et ollaan vaan kavereita" puren huultani.

"Ehkä se tosiaan on parempi..." Louis mutisee.

"Vai oisitko halunnu muka hypätä suoraa suhteeseen?" Naurahdan epäuskoisesti.

"Ehkä..." Louis mumisee.

"Et oo tosissas" naurahdan.

"Ehkä oonki" Louis sanoo.

"C'moon Louis"

Taas sitä mennään...

"Mitä väliä et mä haluun seurustella sun kaa!? Ai eks sä sit haluu seurustella mun kaa?" Louis suuttuu.

"Tottakai haluun!" Ilmoitan välittömästi.

"No mikä ongelma täs sit on?"Louis kysyy.

"No se, että me riidellään liikaa. Me riidellään nytki" pyöräytän silmiäni.

"Anteeks. Mä vaan kaipaan sua niin paljon" Louis huokaisee.

"Mäki kaipaan sua, mut me en usko et meijän suhde ikinä toimis jos me vaan heti riidan jälkeen alettais seurustelee" hymyilen hennosti.

"Ehkä sä oot oikeessa" Louis myöntää.

"Tuu tänne" sanon ja levitän käteni.

Louis ymmärtää vihjeeni ja tulee halaukseeni. Suukotan häntä vielä päälaelle.

***

Vihdoin pääsin o2 areenalta takaisin kotiin! Olemme olleet täällä jo niiin kauan.

"Harry odota!" Kuulen Paulin äänen takaani.

"No?" Käännyn häneen päin.

"Minne sinä olet menossa?" Paul kysyy.

"Kotiin" vastaan hämmentyneenä.

"Eks sä lukenu sitä sähköpostii mis sanottiin et nukutte kiertue bussissa?" Paul naurahtaa.

Ravistan päätäni 'ei':n merkiksi.

"No, onneksi säilytätte sielä kaiken tarvitsemanne" Paul naurahtaa ja lähtee kävelemään bussille päin.

Tajuan seurata häntä.

"Okei, eli koska saimme nyt vain nämä kaksi pienempää bussia, niin kolme menee yhteen ja kaksi toiseen. Aikasemmin suunnittelin, että sinä ja Niall kahdestaan, mutta sitten meenasit hakata hänet nii sen takia vaihdan Niallin ja Louisin paikkaa. Eli sinä ja Louis kahestaan ja loput sitten kolmistaan" Paul selittää.

Nyökkään, vaikken hirveästi pidä järjestelyistä, mutta Paulin kanssa ei kannata väitellä. Ei siis sillä etten tykkäisi Louisista, mutta samassa huoneessa koko illan ja yön ja vasta sovimme riitamme...? Ei hyvä. Saamme illan aikana vielä monta riitaa aikaiseksi.

"Mee sä vaan edeltä tonne. Louis tulee myöhemmin perästä" Paul sanoo ja osoittaa jälkimmäistä autoa.

"Okei" sanon pikaisesti ja lähden autoon.

Sisälle päästyäni huomaan että autossa ei ole kuin yksi semi kapea sänky.

Ei edes sohvaa! Mahtuisimme nukkumaan vain kyljillämme tai... päällekkäin, kuten ennen.

"Moi Hazza!" Louis tulee hymyillen sisälle.

"No moi" vastaan.

"Missäs on toinen nukkumapaikka?" Louis kysyy huomattuaan sängyn.

"Sitä mäki mietin ja musta tuntuu et toi on ainut" sanon tekohymy kasvoillani.

"Mä en oo ainakaan nukkumassa lattialla!" Louis ilmoittaa.

"En kyllä mäkään!" Naurahdan.

"Sit me nukutaan vierekkäin tai no ei tos ny ihan vierekkäin pysty nukkuu, eli kyljillämme tai päällekkäin. Mä kyl tiiän et kumpikaan meistä ei tuu nukkuu viittä minuuttiikaan kyljellään" Louis virnistää. Hämmästyn hänen samantyyppisiä ajatuksia minun kanssa.

"Miten musta alkaa tuntuu et sä järjestit tän kaiken" naurahdan.

"Harry, ooks sä tosissas? Enhän mä ees tienny et me sovittais! Nää nimittäin varattiin jo kauan aikaa sitte" Louis pyöräyttää silmiään.

"Mistä sä tiiät?" kysyn.

"Eks sä oo tosiaan lukenu sähköpostii viikkoihin? Meille kerrottiin siitä" Louis nauraa.

"Sori ei huvittanu!" Sanon ärsyyntyneenä.

"No anteeksi niin hirveän paljon kun en tullu ajatelleeksi, että Harry Styles ei lue sähköpostia" Louis sanoo yhtä ärsyyntyneenä.

"Ajattelisit enemmän!" Huudahdan. Lapsellista eiköniin?

"Hienoa. Me saatiin taas yks riita aikaseks! Meijän pitää todellaki lopettaa tää turha riitely!" Louis sanoo rauhoittuneena.

"Niinpä. Mä en vaan tiiä miten" sanon itsekkin rauhoittuneena.

--------------------------------------

Huhhuh kylläpä tän kirjottaminen kesti.

Nyt mä yritän tsemppaa jos vaikka kirjotus into tulis takas.

Eikai tässä muuta.

Arvostan kommentteja ja vote:ja! ❤️

En vieläkään anna lupausta että viikon päästä tulisi luku.

Meillä on vielä ainakin huomenna koe ja muita kokeita en usko et on. Ainakaan ei oo mun mielest ilmotettu, jollon mä pystyn ehkä olla hieman aktiivisempi.

Plan b (Larry Stylinson finnish)Where stories live. Discover now